دانلود بازی Merge Racers 1.092 برای اندروید

دانلود بازی Merge Racers با لینک مستقیم برای اندروید

 

Merge Racers یک بازی مسابقه ای است که در آن باید انواع مختلف ماشین ها را با هم ترکیب کنید تا یک ماشین جدید بسازید و سعی کنید پادشاه جاده ها شوید. این یک بازی سرگرم کننده است که در آن با سریع ترین رانندگان در بزرگراه رقابت خواهید کرد. گیم پلی بازی نیز بسیار ساده است، به این صورت که ماشین شما بصورت خودکار حرکت می کند و شما باید مسیر حرکت آن را با کشیدن انگشت خود به چپ و راست تغییر دهید. همچنین اگر نزدیک خودروهای دیگر رانندگی کنید، سرعت بیشتری خواهید داشت. بیش از 30 اتومبیل منحصر به فرد در بازی وجود دارد که باید با کسب درآمد، قفل آن ها را باز کنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/01/merge-racers-cover.png

دانلود بازی Merge Racers

نه تنها می توانید اتومبیل ها را ادغام کنید تا اتومبیل های بهتری بدست آورید بلکه در Merge Racers می توانید مستقیماً نیز رقابت کنید. می توانید وارد مسابقاتی شوید که هدفتان عبور از خط پایان قبل از سایر رقیبان است. شما در این بازی با شخصیت های متنوعی ملاقات خواهید کرد و آنها را در مسابقات به چالش خواهید کشید. درکل Merge Racers دو حالت مختلف ادغام ماشین و مسابقه ای را برای ارائه یک بازی فوق العاده سرگرم کننده ترکیب می کند.

4/5 - (1 امتیاز)

پس از دانلود فایل نصبی بازی، برنامه XAPK Installer را از طریق دانلود باکس دانلود و نصب نمایید. برنامه XAPK Installer را اجرا نمایید و در صفحه اصلی برنامه، مجوز های Files access و Install packages را فعال کنید. سپس گزینه INSTALL .XAPK FILES را بزنید و در صفحه بعد گزینه Automatically search .XAPK files را انتخاب کنید تا برنامه، تمام فایل های XAPK موجود در دستگاه را پیدا کند. سپس از لیست، بازی مورد نظر خود را پیدا کنید و روی مربع سبز رنگ ضربه بزنید تا بازی نصب شود

دانلود باکس

Download Center
تبلیغات
دانلود
  • آخرین آپدیت
    22 دی 1401
  • اندروید مورد نیاز
    4.1 و بالاتر
  • توسعه دهنده
    Wizard Games Incorporated
گوگل پلی این برنامه

موارد مشابه

ارسال دیدگاه

ایمیل شما عمومی نخواهد شد و نزد سایت محفوظ می‌باشد.

دیدگاه کاربران

0
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است اولین نفر باشید!