دانلود برنامه موسیقی مدیتیشن آرامش 1.15 برای اندروید

دانلود برنامه موسیقی مدیتیشن آرامش با لینک مستقیم برای اندروید

 

موسیقی مدیتیشن باعث افزایش تمرکز و کاهش استرس در هنگام مدیتیشن می شود. تنوع گوناگون صدا ها در موسیقی مدیتیشن  به شما کمک می کند تا در راه سلامت ذهن، آرامشی عمیق در مدیتیشن را تجربه کنید. در برنامه موسیقی مدیتیشن آرامش مجموعه ای منتخب از آهنگ های ویژه مدیتیشن وجود دارد. موسیقی هایی با تم استراحت صبحگاهی، بارات صلح، معبد، انگیزه، صلح و شادی، گیتار نرم، آواز پرندگان و …

موسیقی مدیتیشن آرامش ترکیبی از موسیقی با تصاویر مرتبط ارائه می دهد که مطمئناً تسکین دهنده خواهد بود و به تقویت آرامش درونی کمک می کند. در کنار موسیقی، تصاویر آرامش بخش در پس زمینه وجود دارد که فضای بهتری را ارائه می دهد. همچنین از افزودن صدای جدید به موسیقی که قبلاً پخش می شوند به منظور مخلوط کردن و ایجاد صداهای ترکیبی پشتیبانی می کند ، بنابراین دیگر نیازی به فهرست کردن ندارید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/02/meditation-music-cover.jpg

دانلود برنامه موسیقی مدیتیشن آرامش

 

برنامه موسیقی مدیتیشن آرامش همچنین از ویژگی تایمر پشتیبانی می کند تا امکان تنظیم زمان آسان برای پخش موسیقی فراهم شود. تایمر در صفحه پس زمینه نمایش داده می شود و پس از پایان زمان مشخص شده، پخش پایان می یابد. هم اکنون می توانید نسه جدید این برنامه را با لینک مستقیم از اپ ناب دانلود و نصب نمایید.

4.2/5 - (4 امتیاز)

تغییرات نسخه 1.15

- Performance improvements! - Bug fixes!

دانلود باکس

Download Center
تبلیغات
دانلود
  • آخرین آپدیت
    21 اسفند 1402
  • اندروید مورد نیاز
    5.0 و بالاتر
  • توسعه دهنده
    Wisdomlogix Solutions
گوگل پلی این برنامه

موارد مشابه

ارسال دیدگاه

ایمیل شما عمومی نخواهد شد و نزد سایت محفوظ می‌باشد.

دیدگاه کاربران

0
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است اولین نفر باشید!