دانلود بازی Rope Hero 3.5.1 برای اندروید

دانلود بازی Rope Hero با لینک مستقیم برای اندروید

 

Rope Hero یکی از بازی های اکشن فوق العاده است که می تواند به بازیکنان هیجان واقعی یک بازی سوم شخص را منتقل کند. اگر از طرفداران خاص بازی های ابرقهرمانی هستید که ماموریت های خارق العاده و ویژه را انجام می دهند، این بازی را از دست ندهید. شما در یک دنیایی هستید که جنایت در آن بیداد می کند و پر از اشخاص شرور است. تنها شما هستید که می تواند این مشکل را حل کند!

با شروع بازی اولین چیزی که شما را مجذوب خود خود خواهد کرد و باعث می شود به بازی اعتیاد پیدا کنید، آزادی های استثنایی است که بازی برایتان به ارمغان می آورد. در بازی های Open World اولین چیزی که بسیاری از بازیکنان به آن فکر می کنند بدون شک حرکت بدون محدودیت در محیط بازی و انجام کارهای مختلف است. در بازی Rope Hero یک نقشه باز بزرگ به طور خاص برای گشت و گذار هیجان انگیز بازیکنان طراحی شده است که می تواند حسی همانند بازی معروف GTA را به شما منتقل کند.

دانلود بازی Rope Hero

همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم، این بازی یک شهر مدرن و جنایی بسیار خطرناکی را برای بازیکنان طراحی کرده است. از مجرمان کوچک مانند دزد خیابانی گرفته تا باند های جنایی بزرگ، همه درست در قلب این شهر شلوغ وجود دارند. آنها این آمادگی را دارند تا بتوانند نقشه های خود را به هر قیمتی، حتی با کشتار مردم، اجرا کنند. اما اکنون، مسئولیت بزرگی برای اجرای عدالت و نجات مردم بیگناه به شما محول شده است.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/04/rope-hero-cover.png

 

در ابتدا باید کارهای کوچکی را انجام دهید تا به دنیای جنایتکاران نفوذ کنید و بفهمید که چگونه عمل می کنند. هنگامی که نحوه کار مجرمان و جغرافیای شهر را درک کردید، وقت آن است که ماموریت خود را برای نابودی آن جنایتکاران خطرناک آغاز کنید. حواستان باشد که در این شهر پلیس ها نیز می توانند آلوده به فساد شوند و رو در روی شما قرار بگیرند! توسعه دهندگان بازی امکانات خاصی را برای شما فراهم کرده اند که در انجام وظایف محوله راحت تر باشید. اولین مورد، سیستم حمل و نقل است که می توانید از ماشین، دوچرخه و … برای نقل و انتقال خود در ماموریت ها استفاده کنید.

دانلود بازی Rope Hero با لینک مستقیم برای اندروید

 

علاوه بر این سلاح های مدرن و ویژه ای را برای مبارزه با دشمنان در دسترس خواهید داشت. در بازی Rope Hero قابلیت شخصی سازی ظاهر کاراکتر خود با لباس های مختلف نیز وجود دارد که می توانید برای خودتان تنوع ایجاد کنید. در فروشگاه بازی اسکین های مختلفی برای قهرمان خود پیدا خواهید کرد. علاوه بر این توانایی های مختلف را نیز می توانید از فروشگاه خریداری کنید، البته برخی از توانایی ها بصورت نامحدود در اختیار شما قرار دارد، مانند پرواز با طناب که با کمک آن، کاراکتر شما می تواند بین ساختمانها پرواز کند.

اگر از انجام ماموریت ها شدید خسته شدید، می توانید با ماشین و با پخش موسیقی آرامشبخش در شهر گشت و گذار کنید. در این بازی اتومبیل های اسپرت زیبا و لیست بزرگی از ایستگاه های رادیویی موجود است. ما امروز در سایت اپ ناب جدیدترین نسخه بازی Rope Hero را با لینک مستقیم جهت دانلود و نصب روی دستگاه اندروید در اختیار شما عزیزان قرار دادیم.

4.5/5 - (2 امتیاز)

تغییرات نسخه 3.5.1

- Bug fixes

دانلود باکس

Download Center
تبلیغات
دانلود
  • آخرین آپدیت
    15 فروردین 1403
  • اندروید مورد نیاز
    5.1 و بالاتر
  • نیازمند اینترنت
    خیر
  • توسعه دهنده
    Naxeex Action & RPG Games
گوگل پلی این برنامه

موارد مشابه

ارسال دیدگاه

ایمیل شما عمومی نخواهد شد و نزد سایت محفوظ می‌باشد.

دیدگاه کاربران

0
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است اولین نفر باشید!