دانلود لانچر آلفا پرمیوم Alpha Hybrid Launcher 14.6 برای اندروید

دانلود لانچر رایگان آلفا پرمیوم با لینک مستقیم برای اندروید

 

Alpha Hybrid Launcher انواع رابط کاربری منحصر به فرد، جذاب و مدرن به معنای واقعی کلمه را برای شما به ارمغان می آورد. مزیت لانچر آلفا پرمیوم این است که همه آیتم ها قابلیت سفارشی سازی گسترده را دارند و امکان انجام تغییرات زیادی که به کاربران امکان دهد یک رابط کاربری شگفت انگیز ایجاد کنند را دارد. لانچر آلفا رایگان پتانسیل فوق العاده ای در بهبود تعامل کاربر با دستگاه اندروید دارد که از این طریق کاربر ممکن است تصور کند با سیستم عاملی جدید روبرو است! در نتیجه احساسی حرفه ای و بدیع در شما ایجاد می کند که تعداد کمی از لانچرها این ویژگی را دارند.

شما می توانید با چند عمل ساده به سرعت به برنامه های مورد علاقه یا پرکاربرد خود دسترسی داشته باشند. همراه با این لانچر قدرتمند، یک موتور جستجوی همه کاره با بهره گیری از هوش مصنوعی داخلی نیز وجو دارد که به کاربران امکان می دهد به اسناد، برنامه ها، فایل های چند رسانه ای دسترسی داشته باشند. حتی فایل های کوچک پنهان در عمق سیستم را نیز پیدا می کند.

دانلود لانچر رایگان آلفا پرمیوم با لینک مستقیم برای اندروید

دانلود لانچر آلفا پرمیوم

 

لانچر آلفا دارای یک سیستم امنیتی است که می تواند به شما کمک کند محتوای مختلف مانند عکس ها، فایل ها و برنامه ها را قفل یا مخفی کنید. این سیستم به قدری قدرتمند است که حتی در جستجو نیز فایل های مخفی را نشان نمی دهد. عملکرد رمز نیز از اثر انگشت، شناسایی چهره و انواع دیگر پشتیبانی می کند. علاوه بر این موارد، از قابلیت تغییر رنگ ها نیز نباید غافل شوید، همچنین کاربر این اجازه را دارد که از تصاویر گالری برای تنظیم به عنوان تصویر زمینه استفاده کنند. البته لازم به ذکر است که انواع مختلف تم ها و والپیپر های جذاب درون برنامه موجود است که می توانید بصورت رایگان آن ها را دانلود کنید.

و در پایان ویژگی ای که این برنامه را برای کاربران فارسی زبان کامل می کند، پشتیبانی از زبان شیرین فارسی است. هم اکنون می توانید نسخه جدید و رایگان لانچر آلفا پرمیوم را با لینک مستقیم از اپ ناب دانلود و روی دستگاه اندروید خود نصب نمایید.

4/5 - (2 امتیاز)

تغییرات نسخه 14.6

- تغییراتی اعلام نشده است!

دانلود باکس

Download Center
تبلیغات
دانلود
  • آخرین آپدیت
    22 اسفند 1402
  • اندروید مورد نیاز
    5.0 و بالاتر
  • توسعه دهنده
    AppTech Launcher Studios Inc
گوگل پلی این برنامه

موارد مشابه

ارسال دیدگاه

ایمیل شما عمومی نخواهد شد و نزد سایت محفوظ می‌باشد.

دیدگاه کاربران

0
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است اولین نفر باشید!