نحوه پین کردن یک پست در فیسبوک

آموزش نحوه پین کردن یک پست در فیسبوک اندروید

 

فیسبوک یک مکان قدیمی و مشهور برای پست کردن موضوعات مختلف مانند کارهایی است که مردم انجام می دهند، چیزهایی که گوش می دهند، تماشا می کنند و احساس آنها در مورد موضوعات خاص. مردم همیشه می‌توانند پست‌هایی را که قبلاً دوست داشته‌اند بازیابی کنند، اما با انتشار محتوای بیشتر و بیشتر، مشاهده پست‌ها قبلی مقداری دشوار است. در این زمان است که قابلیت “پین کردن” یک پست مفید واقع می شود. در این مقاله سایت اپ ناب نحوه پین ​​کردن یک پست در فیسبوک را به شما عزیزان آموزش می دهیم.

آموزش نحوه پین کردن یک پست در فیسبوک اندروید

* پین کردن پست در فیسبوک چیست و چه مزایایی دارد؟

هنگامی که یک پست را در فیسبوک پین می کنید، آن را به بالای صفحه پست ها منتقل می کنید و بدون توجه به تعداد پست هایی که پس از آن منتشر می کنید، همچنان در آنجا قرار خواهد داشت. پست پین شده دارای یک برچسب “پست پین شده” است، بنابراین مردم می بینند که شما آن را به طور خاص در بالای صفحه خود چسبانده اید. قبل از اینکه به شما نحوه پین ​​کردن پست در فیسبوک را نشان دهیم، یک چیز مهم وجود دارد که باید روشن شود.

پین کردن یا سنجاق کردن یک پست آن را به طور نامحدود در تایم لاین فیسبوک شما حفظ نمی کند. تمام کاری که یک پین انجام می دهد این است که پست را به طور دائم در بالای صفحه خودتان نگه می دارد تا زمانی که دوباره پین ​​شود، درست مانند یک توییت پین شده در توییتر. وقتی شخصی از پروفایل، صفحه تجاری یا گروه شما بازدید می کند، پست پین شده اولین چیزی است که می بیند. این بسیار مفید است، مخصوصا اگر شما در حال تبلیغ یا فروش چیزی هستید.

 

* نحوه پین کردن یک پست در فیسبوک اندروید

می توانید یک پست را در صفحه شخصی، کسب و کار یا گروه خود پین کنید. بدیهی است که صفحه کسب و کار و گروه باید متعلق به شما باشد تا بتوانید هر چیزی را پین کنید (یا مالک باید شما را ادمین پیج کند). برای این منظور مراحل زیر را دنبال نمایید:

  • فیسبوک خود را بازی کنید و به پستی بروید که می خواهید به بالای پیج خود پین کنید.
  • روی نماد منوی سه نقطه (⋮) در گوشه سمت راست بالای پست ضربه بزنید.
  • از گزینه های منو، سنجاق یا پین کردن به بالای صفحه “Pin to Top of Page” را انتخاب کنید.
  • اکنون پست به بالای پروفایل یا پیج شما پین می شود.