دانلود برنامه اسپاتیفای Spotify 8.9.18.512 برای اندروید

دانلود برنامه اسپاتیفای با لینک مستقیم برای اندروید

 

Spotify یک برنامه پخش موسیقی و پادکست آنلاین با ژانر های مختلف از سراسر جهان و همچنین یکی از بزرگترین پلتفرم های موسیقی در جهان است. با Spotify، می توانید به میلیون ها آهنگ در دستگاه تلفن همراه اندروید خود دسترسی داشته باشید. شما می توانید به راحتی به حساب کاربری خود وارد شوید و به آهنگ های بسیاری در سراسر جهان گوش دهید. برنامه اسپاتیفای حساب های شما را در همه دستگاه هایی که نصب شده است، چه رایانه شخصی یا دستگاه های دیگر، همگام سازی می‌کند.

علاوه بر این، می توانید آهنگ ها را با یک لمس ساده دانلود کنید. البته برای دسترسی به قسمت دانلود موزیک از اسپاتیفای و تمام محتویات برنامه، باید اشتراک آن را خریداری کنید. شما می توانید آهنگ ها را طوری تنظیم کنید که به صورت آفلاین در دسترس باشد، اما این مانند دانلود آهنگ به معنای سنتی نیست. در حالت آفلاین، زمانی که می خواهید داده تلفن همراه خود را ذخیره کنید یا به جایی سفر می کنید که دسترسی به اینترنت ممکن است آسان نباشد، می توانید به موسیقی مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید.

دانلود برنامه اسپاتیفای برای اندروید

اسپاتیفای دارای بخشی به نام «Discover Weekly» است که در واقع یک لیست پخش است که هر دوشنبه به طور خودکار توسط Spotify به روزرسانی می‌شود و شامل تعدادی آهنگ مختلف بر اساس آنچه اخیراً به آن‌ها گوش داده‌اید، می شود. همچنین بخش “Release Radar” گزیده ای از آهنگ های جدید از هنرمندانی است که شما دنبال می کنید. در اینجا شایان ذکر است که اگر هنرمندان مورد علاقه خود را دنبال کنید، هنگام انتشار محتوای جدید توسط آن ها، اعلان ها و به روز رسانی ها را دریافت خواهید کرد.

ایجاد یک پلی لیست در اسپاتیفای بسیار آسان است. می توانید با کلیک روی یک آهنگ و کلیک کردن روی «افزودن به فهرست پخش» یا کلیک کردن روی سه نقطه کنار آهنگ در برنامه، آهنگ مورد علاقه خود را اضافه کنید. زمانی که کیفیت آهنگ ها روی معمولی تنظیم کنید، یک ساعت پخش موسیقی از حدود 50 مگابایت دیتای اینرنت استفاده می کند. با کیفیت معمولی، می‌توانید حدود 24 ساعت موسیقی را با مصرف حدود 1 گیگابایت اینترنت پخش کنید.

دانلود نسخه جدید برنامه اسپاتیفای با لینک مستقیم برای اندروید

دانلود نسخه جدید برنامه اسپاتیفای با لینک مستقیم برای اندروید

 

ویژگی های برنامه پخش موسیقی اسپاتیفای برای اندروید:

  • دسترسی اسان به میلیون ها آهنگ با امکان پخش
  • دسترسی اسان به آلبوم ها، پلی لیست ها و پادکست ها
  • دسترسی به آهنگ های برتر از ژانرها، کشورها و دهه های مختلف
  • قابلیت اضافه کردن موزیک های دلخواه به پلی لیست
  • گوش کردن به آهنگ ها با بالاترین کیفیت
  • امکان ساخت لیست پخش خود و اشتراک گذاری آن
5/5 - (1 امتیاز)

تغییرات نسخه 8.9.18.512

- We’re always making changes and improvements to Spotify. To make sure you don’t miss a thing, just keep your Updates turned on.

دانلود باکس

Download Center
تبلیغات
دانلود
  • آخرین آپدیت
    15 اسفند 1402
  • اندروید مورد نیاز
    5.0 و بالاتر
  • نیازمند اینترنت
    بله
  • توسعه دهنده
    Spotify AB
گوگل پلی این برنامه

موارد مشابه

ارسال دیدگاه

ایمیل شما عمومی نخواهد شد و نزد سایت محفوظ می‌باشد.

دیدگاه کاربران

0
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است اولین نفر باشید!