10 قابلیت در چت واتساپ

10 قابلیت موجود در چت واتساپ

 

واتساپ پر استفاده ترین اپلیکیشن پیام رسانی در جهان است که روزانه میلیاردها کاربر فعال دارد. متا توسعه دهنده واتساپ سعی می کند قابلیت های جدید برای بهبود تجربه کاربر را ارائه دهد، البته به کندی! یکی از کارهایی که متا همیشه و نه به سرعت سایر رقبا انجام داده، معرفی قابلیت های جدید در چت است. در این مقاله به معرفی 10 قابلیت موجود در چت واتساپ که تجربه کاربری بهتری را برایتان فراهم می کند، خواهیم پرداخت.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/10-features-in-whatsapp-chat-cover.jpg

* 10 قابلیت در چت واتساپ

1- ارسال پیام های ویدیویی کوتاه
واتساپ در حال تمرکز روی قابلیتی است که به کاربران امکان می دهد پیام های ویدیویی فوری مشابه پیام های صوتی در چت ارسال کنند. می‌توانید پیام‌های ویدیویی تا 60 ثانیه ضبط کنید و مستقیماً در چت به اشتراک بگذارید.

2- ویرایش پیام ها
برنامه واتساپ اخیراً این ویژگی را اضافه کرده است تا کاربران بتوانند پیامی را ظرف 15 دقیقه پس از ارسال آن ویرایش کنند. برای ویرایش یک پیام، باید آن را لمس کنید و نگه دارید و سپس تغییرات مورد نظر را اعمال کنید.

3- قابلیت ناپدید شدن پیام ها برای حفظ حریم خصوصی
اپلیکیشن واتساپ به شما امکان می دهد پیام ها را پس از 24 ساعت، هفت روز یا 90 روز ناپدید کنید. همچنین می توانید قابلیت ناپدید نشدن را به چت برگردانید. برای استفاده از این ویژگی، یک چت را باز کنید، روی نام مخاطب کلیک کنید و ناپدید شدن پیام ها را انتخاب کنید.

10 قابلیت در چت واتساپ

 

4- قفل و مخفی کردن چت ها
این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا یک چت را قفل و مخفی کنند. برای استفاده از این ویژگی، روی نام مخاطب ضربه بزنید، «قفل چت» را انتخاب کنید و سپس روی «قفل کردن این چت با اثر انگشت» ضربه بزنید. با این حال، چت در دستگاه های مرتبط شما قفل نخواهد شد.

5- مشاهده استاتوس مخاطبین با یک لمس
واتساپ به کاربران اجازه می دهد تا وضعیت مخاطبین خود را از داخل چت مشاهده کنند. روی حلقه سبز رنگ اطراف عکس پروفایل مخاطبین خود کلیک کنید. این کار شما را به بروز رسانی استاتوس آنها هدایت می کند.

6- خروجی گرفتن چت به برنامه های دیگر
پیام رسان واتساپ به کاربران اجازه می دهد یک کپی از دیتا و تاریخچه چت را به برنامه های دیگر خروجی و ذخیره کنند. این ویژگی به شما امکان می دهد انتخاب کنید که آیا می‌خواهید رسانه چت را از داخل تنظیمات چت اضافه یا حذف کنید.

7- پرداخت از طریق واتساپ
ویژگی «پرداخت» به کاربران امکان ارسال و دریافت پول را می دهد. کاربران باید حساب های بانکی خود را اضافه کرده و تأیید کنند تا بتوانند با استفاده از UPI پرداخت کنند. می توانید وضعیت نقل و انتقالات خود را در چت تأیید کنید و تراکنش های گذشته را در تنظیمات پرداخت مشاهده کنید.

10 قابلیت در چت واتساپ

 

8- ارسال پیام صوتی
این ویژگی به کاربران اجازه می دهد پیام های صوتی فوری را در یک چت ارسال کنند تا از دردسر تایپ پیام های طولانی جلوگیری کنند. به سادگی روی نماد صوتی میکروفن قرار گرفته در کنار نوار متن ضربه بزنید وآن را نگه دارید تا پیام خود را ضبط کنید.

9- تنظیم تصویر زمینه دلخواه برای چت
واتساپ به شما امکان می دهد والپیپر یا تصویر زمینه خود را برای هر چت شخصی سازی کنید. علاوه براین، می توانید تیرگی تصویر والپیپر را در حالت تاریک تنظیم کنید.

10- ری اکت به پیام ها با ایموجی
این ویژگی کاربران را قادر می سازد تا به پیام ها با ایموجی ری اکت یا واکنش نشان دهند. روی پیامی که می‌خواهید به آن ری اکت نشان دهید، لمس کنید و نگه دارید، سپس ایموجی دلخواه خود را از پانل بازشو انتخاب کنید. ری اکت در انتهای پیام قابل مشاهده خواهد بود.


دانلود واتساپ