10 ترفند در بازی فورتنایت

10 ترفند در بازی فورتنایت

 

بازی‌های بتل رویال سطح جدیدی از سرگرمی را به بازی‌های موبایلی وارد کرده اند و فورتنایت نیز یکی از آن هایی است که به سرعت در بالای جدول محبوبیت قرار گرفت. گیم پلی بازی شبیه پابجی است که در آن حدود 100 بازیکن با استفاده از چتر نجات در یک جزیره فرود می آیند و باید سلاح ها، زره ها و دیگر آیتم های مهم را جمع آوری کنند و تا آخر بجنگند و زنده بمانند. عنصر کلیدی بازی توانایی ساخت چندین سازه مانند پله ها، دیوارها و غیره است. با این حال ممکن است شروع کار برای بازیکنان تازه وارد مقداری دشوار باشد. در این مقاله، 10 نکته و ترفند مورد علاقه خود را برای غلبه بر سردرگمی های اول بازی، با شما به اشتراک می گذاریم.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/10-tricks-in-fortnite-cover.jpg
* 10 نکته و ترفند در بازی فورتنایت

1- فرود در یک مکان امن: انتخاب محل فرود شما مهم است. اگر مبتدی هستید، بهتر است در مناطق کمتر شلوغ فرود بیایید، به این معنی که باید از مکان های پرجمعیت و مشهور اجتناب کنید، زیرا جایی است که افراد بیشتری در آنجا می آیند و بنابراین شما خیلی سخت قرار خواهید گرفت.

10 ترفند در بازی فورتنایت

 

در ادامه چند مکان را ذکر خواهیم کرد که می توانید در آنجا لوت کنید و ایمن باشید:

  • Fatal Fields: این مکان مملو از سلاح و زره است. فرود روی تپه ها دید بهتری نسبت به سایر بازیکنان می دهد.
  • Greasy Grove: مکانی ایده آل برای لوت و جمع آوری مصالح ساختمانی
  • Lazy Links: این یک استراحتگاه مجلل با کالسکه هایی برای کاوش و جمع آوری منابع است.
  • Pleasant Park: جای خوبی برای لوت است، بازیکنان زیادی در اینجا فرود نمی آیند، بنابراین نسبتا امن است.
  • Tomato Town: این مکان برای کسانی نیست که به دنبال لوت هستند، اما قطعاً یکی از بهترین ها برای جمع آوری آیتم ها برای موجودی شما است.

2- یاد بگیرید سریعتر بسازید: توانایی ساخت سریع، چیزی است که بازیکن حرفه ای فورتنایت را از یک مبتدی جدا می کند. این کار می تواند به شما کمک کند تا در طول نبرد سنگر بسازید یا از دید دشمنان خود پنهان شوید.

3- به حرکت ادامه دهید: یک نکته مرسوم برای همه بازی های تیراندازی این است که شلیک به یک هدف متحرک در مقایسه با یک مجسمه! به مراتب سخت تر است. بنابراین باید مدام درحال حرکت باشید تا به راحتی هدف گلوله دشمنان قرار نگیرید.

4- از پنجره ها برای تیراندازی و رصد دشمنان خود استفاده کنید: همیشه می توانید از پنجره خانه برای کنترل دشمنان خود و کشتن آنها استفاده کنید. اگر نمی خواهید درگیر کمین شوید، به عنوان یک ترفند ایمن قدیمی، خوب جواب می دهد.

10 ترفند در بازی فورتنایت

 

5- استفاده از پوشش طبیعی: در ابتدای بازی، بازیکنان هیچ آیتمی در موجودی خود ندارند، بنابراین خوب است از عناصر طبیعی مانند درختان، ساختمان ها و دیوارهای داخل بازی برای مخفی شدن، پوشش و مصون ماندن از حملات استفاده کنید.

6- همیشه درها را ببندید: باز کردن درب یک فرآیند خودکار در فورتنایت است. با این حال، می توانید درها را بصورت دستی ببندید. همیشه باید به یاد داشته باشید که در را ببندید. شاید از خود بپرسید این کار چه فایده ای دارد؟! باید بگوییم که سایر بازیکنان فکر می کنند که ساختمان هنوز لوت نشده است و به احتمال زیاد کنجکاو خواهند شد و این فرصتی است برای شما تا آن ها را نابود کنید.

7- موجودی غیر ضروری را رها کنید: در بازی فورتنایت، بازیکن به طور خودکار همه موارد را جمع آوری می کند، اما همیشه خوب است که آنچه را که جمع آوری کرده اید بررسی کنید و اقلامی را که نیاز ندارید رها کنید. پیشنهاد می کنیم روی برداشتن سلاح ها و وسایل بهداشتی تمرکز کنید.

10 ترفند در بازی فورتنایت

 

8- هرگز در حین مبارزه سلاح خود را ریلود نکنید: ریلود یا تعویض خشاب اسلحه بیشتر از تعویض آن با اسلحه دیگر زمان می برد. همانطور که گفتیم، همیشه اسلحه های خود را پر نگه دارید تا بتوانید آنها را در طول درگیری ها تغییر دهید. این به شما برتری در برابر دشمنان می دهد.

9- از مواد منفجره استفاده کنید: مواد منفجره در مراحل بعدی بازی بسیار مفید هستند. آنها می توانند به شما کمک کنند تا دشمنان خود را از محل اختفای خود خارج کنید.

10- از معجون های محافظ استفاده کنید: معجون محافظ در مقایسه با بانداژ قدرتمندتر و سریعتر است. استفاده از بانداژ معمولاً 5 دقیقه طول می کشد و 15 امتیاز سلامتی به شما می دهد. از طرف دیگر، یک معجون محافظ 25 سپر را تنها در 2 ثانیه با مجموع 250 امتیاز از 250 امتیاز ممکن به شما می دهد. ترکیب معجون و کیت سلامتی می تواند سلامتی شما را به طور کامل ریکاوری کند.


نصب فورتنایت روی گوشی