13 ویژگی مخفی اینستاگرام

13 ویژگی مخفی در اینستاگرام که نباید از دست بدهید

  ممکن است فکر کنید که همه چیزهایی را که باید در مورد استفاده از اینستاگرام بدانید، می دانید. اما این برنامه اشتراک گذاری عکس و ویدیو دائماً ویژگی های جدیدی را اضافه می کند که برخی از آن ها در جایی منتشر نمی شوند یا از آن ها صحبتی نمی شود. بنابراین بسیاری از ویژگی های مخفی و کمتر شناخته شده وجود دارد که در عمق برنامه پنهان شده اند. از ایجاد رنگ های پس زمینه سفارشی در استوری های اینستاگرام گرفته تا مشاهده همه پست هایی که لایک کرده اید. ما در این مقاله به بررسی 13 ویژگی مخفی در اینستاگرام که بیشتر آن ها مربوط به بخش استوری می شود صحبت خواهیم کرد. https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/13-hidden-features-of-instagram-cover.jpg   * 13 ویژگی مخفی در اینستاگرام که نباید از دست بدهید   ویژگی 1. ایجاد متن رنگین کمانی در استوری ایجاد متن چند رنگ در استوری اینستاگرام یک راز نیست. ابزار تایپ را انتخاب کنید، تمام کاراکترهای کلمه یا عبارت خود را تایپ کنید، سپس هر حرف را یکی یکی انتخاب کنید و رنگ آن را تغییر دهید. با این حال، ساخت متن رنگین کمانی بسیار ساده تر از این خواهد بود. برای انجام سریع آن، متن را تایپ کنید، سپس همه آن را هیلایت کنید. سپس، از یک انگشت شست برای فشار دادن و نگه داشتن یک گزینه رنگی نزدیک به سمت راست سمت چپ استفاده کنید تا ابزار گرادیان ظاهر شود. سپس انگشت شست دیگر خود را بگیرید و یکی از نشانگرهای انتهای متن انتخاب شده را فشار دهید و نگه دارید. به آهستگی هر دو انگشت شست را به سمت خود بکشید تا رنگ حروف به طور خودکار تغییر کند.
13 ویژگی مخفی اینستاگرام
ویژگی 2. آپلود ویدیوهای طولانی در استوری اینستاگرام فقط کلیپ های ویدیویی 15 ثانیه ای را در استوری می پذیرد. در گذشته، آپلود ویدیوهای طولانی تر دردسرساز بود، زیرا مجبور بودید با استفاده از برنامه های جداگانه، آنها را به کلیپ های کوتاه تر تقسیم کنید، اما به روزرسانی اخیر اینستاگرام امکان تقسیم خودکار کلیپ‌ها را اضافه کرد. برای آپلود ویدیوهای طولانی، ویدیویی بیشتر از 15 ثانیه در استوری خود انتخاب کنید. تعدادی کلیپ را در پایین ویرایشگر خواهید دید. آن کلیپ ها را جداگانه انتخاب و ویرایش کنید، سپس روی «بعدی» ضربه بزنید تا آنها را به استوری خود اضافه کنید، و بدون وقفه پخش می‌شوند. ویژگی 3. مشاهده همه پست هایی که لایک کرده اید شما می توانید روی علامت نشانک روی پست کاربران ضربه بزنید تا آن را برای بعداً ذخیره کنید. اگر می‌خواهید دوباره به ویدیو یا تصویر نگاهی بیندازید، اما فراموش کرده اید آن را نشانک گذاری کنید، ممکن است بتوانید آن را در سابقه مشاهده خود پیدا کنید. اگر نمی توانید تک تک پست هایی که مشاهده کرده اید نگاه کنید، می توانید لایک های خود را مشاهده کنید. و این احتمال وجود دارد که روی پستی را که می‌خواهید دوباره بررسی کنید، قبلا لایک کرده باشید. به این منظور روی علامت سه خط افقی از پروفایل خود ضربه بزنید و “تنظیمات” را انتخاب کنید. در اندروید ، روی «پست هایی که دوست دارید» در قسمت حساب ضربه بزنید. اکنون، می‌توانید تمام عکس‌ها و ویدیوهایی را که لایک کرده اید را مشاهده کنید.
13 ویژگی مخفی اینستاگرام
ویژگی 4. ماندگاری طولانی تر عکس ها در استوری اگر پنج ثانیه برای یک عکس در استوری شما کافی نیست، آهنگی را به آن اضافه کنید تا حداکثر 15 ثانیه طول بکشد. همان محدودیت زمانی که کلیپ های ویدیویی دارند. با باز شدن عکس در ویرایشگر استوری، روی دکمه استیکر و سپس گزینه «موسیقی» ضربه بزنید. سپس، آهنگی را انتخاب کنید. یک آهنگ می تواند بین پنج تا 15 ثانیه طول بکشد، و شما می توانید مکان دقیق را انتخاب کنید و زمان را بر اساس آن برش دهید. ویژگی 5. بدون اینکه کاربر را آنفالو کنید، او را آنفالو کنید! اگر از دیدن پست ها و استوری های یک کاربر خسته شده اید اما نمی خواهید او را آنفالو یا مسدود کنید، می توانید به جای قطع رابطه اینستاگرامی خود، فقط آنها را بی صدا کنید. ساده ترین راه برای انجام این کار این است که انگشت خود را روی عکس کاربر در نوار استوری ها در بالای فید خود نگه دارید تا زمانی که یک پنجره پاپ آپ ظاهر می شود، روی گزینه “بی صدا” ضربه بزنید. پس از لمس گزینه «بی صدا»، می توانید استوری ها یا پست های او را بی صدا کنید. ویژگی 6. آپلود عکس های زنده در استوری (فقط iOS) اگر آیفون دارید، احتمالاً با قابلیت Live Photos در دوربین آشنا هستید که 1.5 ثانیه قبل و بعد از عکسبرداری، فیلم و صدا ضبط می کند. چیزی که ممکن است ندانید این است که اینستاگرام راهی داخلی برای آپلود آن کلیپ های سه ثانیه ای در استوری شما دارد. درست مانند هر عکس دیگری، Live Photo را در ویرایشگر استوری انتخاب کنید. سپس روی تصویر لمس کنید و نگه دارید تا کلمه “Boomerang” ظاهر شود. هنگامی که محتوای ویرایشی را به استوری خود اضافه می کنید، به صورت بومرنگ پخش می شود و چند بار به سرعت به جلو و عقب می رود.
13 ویژگی مخفی اینستاگرام
ویژگی 7. مخفی کردن زمانی که آنلاین هستید هنگامی که شما به پیام های دایرکت خود یا صفحه «ارسال به» نگاه می کنید، ممکن است فهرستی از کاربران را ببینید که برخی از آنها وضعیت «اکنون فعال» یا زمانی که آخرین بار در اینستاگرام فعال بوده اند را دارند. هنگامی که در حال حاضر فعال است، یک نقطه سبز نیز وجود خواهد داشت که به متمایز کردن آن کاربران کمک می کند. اگر نمی خواهید دیگران بدانند که شما از اینستاگرام چه زمانی استفاده می کنید و زمان آنلاین بود خود را مخفی کنید، روی علامت سه خطی افقی در پروفایلتان و سپس «تنظیمات» ضربه بزنید. در اندروید، روی «وضعیت فعالیت» در بخش حریم خصوصی و امنیت ضربه بزنید. آن را خاموش کنید تا نمایش وضعیت فعالیت شما تمام شود. انجام این کار همچنین از دیدن زمان آنلاین بودن سایر کاربران اینستاگرام جلوگیری می کند، بنابراین این را در نظر داشته باشید. ویژگی 8. ایجاد پس زمینه رنگی ثابت در استوری ابزار “تایپ” اینستاگرام در استوری به شما امکان می دهد متن را روی پس زمینه های گرادیان رنگارنگ بنویسید، اما هیچ گزینه ای برای پس زمینه های تک رنگ وجود ندارد. با این حال، راهی برای عبور از این محدودیت وجود دارد. برای انجام این کار، عکس یا ویدیوی مورد نظر خود را در ویرایشگر استوری آپلود کنید، ابزار طراحی را باز کنید و مارکت را انتخاب کنید. سپس، یک رنگ را از ابزار انتخاب رنگ یا گزینه های رنگی که در پایین ظاهر می‌شوند انتخاب کنید. پس از انتخاب رنگ، برای چند ثانیه روی تصویر یا ویدیو فشار دهید تا صفحه با هر رنگی که انتخاب کردید پر شود.
13 ویژگی مخفی اینستاگرام
ویژگی 9. ایجاد پوشش های رنگی شفاف در استوری شما همچنین می توانید با انجام تقریباً همان کاری که برای پس زمینه رنگی انجام می شود، روی هر تصویر یا ویدیوی استوری خود یک پوشش نیمه شفاف ایجاد کنید. در ابزار طراحی، ابزار هایلایت را انتخاب کنید، سپس یک رنگ را از ابزار انتخاب رنگ یا گزینه های رنگی که در پایین ظاهر می‌شوند انتخاب کنید. هنگامی که یک رنگ انتخاب شد، برای چند ثانیه روی تصویر یا ویدیو فشار دهید تا صفحه نمایش رنگ را در بالای تصویر یا ویدیو با شفافیت 75 درصد نشان دهد. ویژگی 10. مشاهده نسخه های استیکر جایگزین در استوری استیکرها در استوری های اینستاگرام راهی سرگرم کننده برای جالب تر کردن عکس ها و ویدیوهای شما هستند. در حالی که دسترسی به آنها آسان است، یک ویژگی مفید وجود دارد که ممکن است ندانید! اگر در ویرایشگر استوری، استیکر یا برچسبی را به عکس یا ویدیو اضافه کنید و روی آن نوشته شود «برای اطلاعات بیشتر ضربه بزنید»، می توانید روی آن برچسب ضربه بزنید تا استایل آن را تغییر دهید. تغییرات از تغییر رنگ و پس زمینه رنگی گرفته تا آیکون های کاملاً متفاوت متغیر است. حتی زمانی که یک برچسب گزینه “برای اطلاعات بیشتر ضربه بزنید” را در بالای خود ندارد، همچنان می توانید روی برچسب تعبیه شده ضربه بزنید تا آن را به صورت افقی برگردانید.
13 ویژگی مخفی اینستاگرام
ویژگی 11. بزرگنمایی فوق العاده در فیلم های استوری بدون شک سعی کرده اید هنگام ضبط یک ویدیوی استوری، صفحه را نزدیک و زوم کنید، اما در واقع یک راه آسان‌تر برای انجام آن وجود دارد. هنگامی که در ویرایشگر استوری هستید، یکی از حالت های ضبط ویدیو را انتخاب کنید. در مرحله بعد، دکمه ضبط را فشار داده و نگه دارید، سپس انگشت شست خود را به سمت بالا بکشید تا بزرگنمایی کنید، سپس به پایین بکشید تا بزرگنمایی را لغو کنید. این ویژگی برای ایجاد افکت بزرگنمایی و کوچک نمایی سریع، عالی است. ویژگی 12. اشتراک گذاری استوری های آرشیوی خود اگر این ویژگی را غیرفعال نکنید، تمام محتوای استوری اینستاگرام شما در یک آرشیو در حساب شما ذخیره می شود. اگر می خواهید به این عکس ها و ویدی ها دسترسی داشته باشید و دوباره به اشتراک بگذارید، می‌توانید به راحتی این کار را انجام دهید. به این منظور، پروفایل خود را باز کنید، سپس روی نماد آرشیو (دکمه ساعت معکوس) ضربه بزنید، سپس مطمئن شوید که «آرشیو استوری ها» در اندروید فعال است. در اینجا می توانید استوری های بایگانی خود را تماشا کنید، آن ها را در دستگاه خود دانلود کنید، دوباره آن‌ها را به اشتراک بگذارید، یا از آن‌ها برای ایجاد هایلایت استفاده کنید.
13 ویژگی مخفی اینستاگرام
ویژگی 13. صرفه جویی در مصرف باتری و دیتای اینترنت اینستاگرام می تواند به سرعت باتری و همچنین دیتای اینترنت شما را خالی کند. اگر می‌خواهید به کاهش مصرف باتری و دیتای اینترنت کمک کنید، می‌توانید به اینستاگرام بگویید که از دیتای کمتری استفاده کند. برای انجام این کار، در اندروید روی علامت سه خط افقی در پروفایل خود ضربه بزنید، سپس به «تنظیمات» بروید. در قسمت “حساب” روی «استفاده از داده های تلفن همراه» ضربه بزنید. در مرحله بعد، فقط “از داده کمتر استفاده کنید” را روشن کنید. توجه داشته باشید که تجربه اینستاگرام شما ممکن است بعد از آن کند شود مگر اینکه اتصال Wi-Fi داشته باشید.

دانلود اینستاگرام