7 بازی مانند کلش اف کلنز

7 بازی مانند کلش اف کلنز

 

اگر از طرفداران بازی های استراتژیک هستید، قطعاً کلش اف کلنز در لیست مورد علاقه های شما قرار دارد. کلش اف کلنز توسط سوپرسل توسعه داده شده است و آن را در جامعه گیمر ها به یک هیجان تبدیل کرده است. کلش اف کلنز با گیم پلی جذاب، ویژگی های آنلاین هیجان انگیز و سبک قبیله ای خود، طرفداران زیادی پیدا کرده است. اگر قبلاً بازی را برای مدتی انجام داده اید و اکنون به دنبال بازی مشابه هستید، ما در این مقاله 7 بازی مانند کلش اف کلنز را لیست کرده ایم که می توانید آنها را امتحان کنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/7-games-like-clash-of-clans-cover.jpg

* 7 بازی مانند کلش اف کلنز

1- بازی Boom Beach

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/7-games-like-clash-of-clans-1.jpg

Boom Beach یک بازی استراتژی است که توسط همان توسعه دهنده کلش اف کلنز یعنی سوپرسل ساخته شده است، بنابراین می توانید انتظار تجربه ای مشابه را داشته باشید. مکانیک های گیم پلی مشابهی مانند ساخت پایگاه، ارتقاء نیروهای خود و نبرد با سایر بازیکنان را دارد. با این حال، Boom Beach دارای ویژگی های منحصر به فردی است که آن را متمایز می کند. شما می توانید جزایر مختلف را کاوش کرده و آنها را تصرف کنید تا منابع به دست آورید. علاوه بر این، بازی دارای یک سیستم آموزشی عالی است که شروع به کار را برای بازیکنان تازه کار، آسان می کند. اگر از طرفداران کلش اف کلنز هستید، قطعا از بازی بوم بیچ لذت خواهید برد.

7 بازی مانند کلش اف کلنز

 

2- بازی Castle Clash: World Ruler

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/7-games-like-clash-of-clans-2.jpg

Castle Clash یک بازی جذاب است که رویکرد متفاوتی در سبک استراتژی دارد. تمام سیستم های ساختمان و ارتقاء مورد انتظار شما را دارد، اما سیستم قهرمان نیز دارد. شما می توانید قهرمانان را به خدمت بگیرید و آنها را ارتقا دهید تا قدرت آنها را افزایش دهید. این بازی همچنین دارای یک سیستم اتحاد است که به شما این امکان را می دهد تا با سایر بازیکنان تیم شوید تا در چالش ها و نبردها شرکت کنید. علاوه بر این، دارای طیف گسترده ای از حالت های بازی مانند PvP، سیاه چال ها و حملات است.

3- بازی Vikings: War of Clans

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/7-games-like-clash-of-clans-3.jpg

بازی Vikings: War of Clans در دنیایی قرون وسطایی مملو از وایکینگ ها اتفاق می افتد. در این بازی، شما قبیله وایکینگ خود را می سازید و از آن در برابر سایر بازیکنان دفاع خواهید کرد. همچنین می توانید به قبیله های بازیکنان دیگر حمله کنید و منابع آنها را غارت کنید. این بازی دارای سبک و گیم پلی مشابه با کلش اف کلنز است اما با پیچ و تاب منحصر به فرد.

4- بازی Dominations

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/7-games-like-clash-of-clans-4.jpg

Dominations یک بازی استراتژیک است که به بازیکنان اجازه می دهد تمدن خود را بسازند و آن را در طول دوه های مختلف هدایت کنند. این بازی دارای سبک گیم پلی مشابهی با کلش اف کلنز است و بازیکنان پایگاه های خود را می سازند، نیروها را آموزش می دهند و به پایگاه های بازیکنان دیگر حمله می کنند. Dominations همچنین به بازیکنان اجازه می دهد تا در مورد فن آوری های جدید تحقیق کنند و در دوره های مختلف تمدن پیشرفت کنند.

7 بازی مانند کلش اف کلنز

 

5- بازی Clash of Lords 2: Guild Castle

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/7-games-like-clash-of-clans-5.jpg

بازی Clash of Lords 2 شبیه به بازی Castle Clash است. تمام مکانیک های بازسازی و ارتقاء را دارد، اما در کنار آن، یک سیستم قهرمان نیز دارد. شما می توانید قهرمانانی را که هر کدام دارای توانایی های منحصر به فرد خود هستند، استخدام کرده و سطح آنها را ارتقا دهید. این بازی دارای حالت های بازی بسیار متنوعی است، مانند نبردهای PvP، حملات و سیاه چال ها. علاوه بر این، دارای یک سیستم اتحاد عالی است که به شما امکان می دهد با سایر بازیکنان تیم شوید تا چالش ها را انجام دهید و جوایزی کسب کنید.

6- بازی Lords Mobile: Kingdom Wars

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/7-games-like-clash-of-clans-6.jpg

Lords Mobile یک بازی استراتژیک آنلاین چند نفره است که حول محور ساخت پایگاه خود، آموزش نیروها و نبرد با سایر بازیکنان می چرخد. بازی دارای یک سیستم اقتصادی عمیق و پیچیده است که یک لایه استراتژی اضافی به بازی اضافه می کند. یکی از ویژگی های برجسته بازی Lords Mobile، سیستم قهرمان آن است که به بازیکنان اجازه می دهد تا قهرمانان قدرتمندی را برای رهبری ارتش خود استخدام کنند.

7- بازی Tribal Wars 2

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/7-games-like-clash-of-clans-7.jpg

Tribal Wars 2 یک بازی استراتژیک آنلاین چند نفره و محصول استودیو InnoGames است. این بازی در قرون وسطی جریان دارد و شامل ایجاد و ارتقاء پایگاه شما، آموزش نیروها و نبرد با بازیکنان دیگر است. بازی Tribal Wars 2 همچنین دارای یک سیستم گروهی است که در آن می توانید با بازیکنان دیگر متحد شوید تا یک اتحاد قدرتمند تشکیل دهید. گرافیک بازی چشمگیر است و ویژگی های چند نفره آن بسیار جذاب هستند.


دانلود بازی کلش اف کلنز