قابلیت ویرایش پیام و پین کردن چت در اینستاگرام

در اینستاگرام برای کاربران قابلیت ویرایش پیام ها و پین کردن چت ها اضافه می شود

 

اینستاگرام بالاخره مورد انتظارترین ویژگی خود یعنی امکان ویرایش پیام ها را رونمایی کرد. در حالی که متا در حال حاضر به کاربران واتساپ خود اجازه ویرایش پیام های ارسالی را می دهد، کاربران اینستاگرام مدت ها منتظر این قابلیت مفید بودند. خوشبختانه، مارک زاکربرگ روز دوشنبه در دسترس بودن این ویژگی را به همراه ویژگی‌های پین کردن چت که به زودی در دسترس خواهد بود، اعلام کرد.

زاکربرگ با اشتراک گذاری بروزرسانی جدید در کانال متا در اینستاگرام، اعلام کرد که ویژگی ویرایش جدید بالاخره در دسترس است و آن را «تغییر دهنده بازی» نامید. این قابلیت اکنون به کاربران اینستاگرام اجازه می دهد تا پیام های ارسالی خود را تا حداکثر 15 دقیقه ویرایش کنند. پیش از این، تنها راه برای ویرایش یا تصحیح اشتباه در پیام ارسالی اینستاگرام، لغو ارسال یا حذف کل پیام بود.

برای ویرایش دایرکت ارسالی در اینستاگرام، باید پیام ارسال شده را فشار دهید و نگه دارید و سپس از منوی کشویی “ویرایش” را انتخاب کنید. درست مانند واتساپ، پیام ویرایش شده برچسب کوچکی با عبارت “ویرایش شده” نشان می دهد که در زیر پیام به فرستنده و گیرنده اطلاع می دهد که پیام تغییر کرده است. با این وجود، گیرندگان نمی توانند تاریخ ویرایش را ببینند.

در اینستاگرام برای کاربران قابلیت ویرایش پیام ها و پین کردن چت ها اضافه می شود

قابلیت ویرایش پیام و پین کردن چت در اینستاگرام ارائه می شود

 

همراه با ویرایش پیام، یکی دیگر از آپدیت های بزرگ برای دایرکت های اینستاگرام که به زودی ارائه می شود، امکان پین کردن چت ها است. همانند واتساپ، اینستاگرام از این پس به کاربران خود اجازه می دهد تا چت ها را به بالای صندوق ورودی پین کنند. با این حال، حداکثر سه چت مجاز به پین ​​کردن خواهند بود. در وبلاگ رسمی آمده است: “برای چت هایی که با بهترین دوستان یا خانواده خود دارید، یا به سادگی می خواهید در بالای صندوق ورودی خود قرار داشته باشید، به زودی می توانید حداکثر سه گروه یا چت را برای دسترسی آسان پین کنید.” پست.

در حالی که این ویژگی برای همه کمی زمان می‌برد، پس از در دسترس قرار گرفتن، کاربران می‌توانند با کشیدن انگشت خود به چپ یا ضربه زدن و نگه داشتن روی چت و سپس ضربه زدن روی «پین یا سنجاق کردن»، چت را به بالای صندوق ورودی خود منتقل کنند. کاربران همچنین می‌توانند هر زمان که بخواهند پین را باز یا به اصطلاح آنپین کنند.

نکته جالب اینجاست که متا، شرکت مادر فیسبوک، اینستاگرام، واتساپ و مسنجر، به طور فزاینده‌ای استراتژی ارائه ویژگی‌های مشابه در پلتفرم‌های خود را برای افزایش تعامل کاربران، ساده‌سازی توسعه و انجام تبلیغات بین پلتفرمی اتخاذ می‌کند. به عنوان مثال، عملکرد ویرایش پیام ها تنها چند ماه پس از اینکه متا آن را برای مسنجر عرضه کرد، در چت های اینستاگرام وارد می شود. اگرچه از ماه دسامبر امکان ارسال پیام بین اینستاگرام و مسنجر وجود ندارد، اما این دو برنامه پیام رسان متعلق به متا همچنان تعدادی ویژگی را به اشتراک می گذارند.


دانلود اینستاگرام