امکان پیدا کردن آهنگ با صدای خود در یوتیوب

امکان پیدا کردن آهنگ با صدای خود در یوتیوب

 

یوتیوب اغلب در حال آزمایش قابلیت های جدید است که تاحدودی همه آن ها برای کاربران عرضه می شوند. آزمایش اخیر بر روی بهبود قابلیت های جستجو تمرکز دارد. این قابلیت به شما کمک می کند تا به اسانی هر چه تمام تر به دنبال آهنگ مورد نظر خود بگردید، حتی زمانی که نام آن را نمی دانید. این چیزی است که غول پلتفرم پخش ویدیو در نظر دارد انجام دهد.

طبق صفحه پشتیبانی یوتیوب، ویژگی جدیدی در حال آزمایش است که به شما کمک می کند آهنگی را با صدای خود پیدا کنید. یا اگر آهنگ در پس زمینه پخش می‌شود و از نام خواننده و آهنگ بی اطلاع هستید، می توانید آن را ضبط کنید و نام آن را پیدا کنید.این قابلیت ممکن است برای برخی به نظر آشنا برسد، چون که برنامه هایی مانند Shazam (متعلق به اپل) از این قابلیت ها استفاده می کنند.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/ability-to-find-songs-with-your-voice-on-youtube-cover.jpg

امکان پیدا کردن آهنگ با صدای خود در یوتیوب

 

برای اینکه بتوانید از این ویژگی استفاده کنید، باید روی نماد میکروفون در کنار نوار جستجو ضربه بزنید و اجازه دهید آهنگ را ضبط کند یا برای جستجوی صوتی یوتیوب برای شناسایی آهنگ، آن را برای بیش از 3 ثانیه زمزمه کنید. یک بار و در صورت شناسایی، محتوای آهنگ رسمی و حتی برخی ویدیوها یا شورت های کاربران را در برنامه یوتیوب مشاهده خواهید کرد. این ویژگی در حال حاضر قابل دسترس برای کاربران منتخب اندروید در سطح جهانی است. بنابراین هیچ صحبتی در مورد اینکه چه زمانی برای همه، از جمله کاربران iOS در دسترس خواهد بود، وجود ندارد. بعلاوه، ما نمی دانیم که این چقدر قابل اعتماد است و آیا یوتیوب دقیقا آهنگ یا صدای خود را برای ارائه نتیجه درست انتخاب می کند یا خیر. در هر صورت یوتیوب به زودی به شما اجازه می دهد آهنگی را با صدای خود جستجو کنید.


نصب یوتیوب