قابلیت اشتراک گذاری صفحه در تماس های ویدیویی واتساپ

واتساپ قابلیت جدید اشتراک گذاری صفحه نمایش در تماس های ویدیویی را معرفی کرد

 

در دنیای پر سرعت امروز، ارتباطات حیاتی تر از همیشه شده است. با افزایش کار از راه دور و جلسات مجازی، ارتباط با عزیزان و همکاران هرگز مهم نبوده است. با درک این نیاز، واتساپ، یکی از پیشروترین پلتفرم‌های پیام‌رسانی در جهان، ویژگی پیشگامانه‌ای را معرفی کرده است که قرار است شیوه‌های ارتباطی ما را متحول کند. این ویژگی جدید به کاربران امکان می‌دهد صفحه نمایش خود را در زمان واقعی در طول یک تماس ویدیویی به اشتراک بگذارند و امکان همکاری بی‌وقفه، عیب‌یابی و اشتراک‌گذاری محتوا را فراهم می‌کند. چه در حال کار بر روی پروژه ای با همکاران خود باشید، چه به یک دوست در حل مشکل فنی کمک کنید، یا به سادگی عکس ها و ویدیوها را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید، اشتراک گذاری صفحه در واتساپ سطح کاملا جدیدی از تعامل را فراهم می کند.

واتساپ قابلیت جدید اشتراک گذاری صفحه نمایش در تماس های ویدیویی را معرفی کرد

قابلیت اشتراک گذاری صفحه در تماس های ویدیویی واتساپ

 

واتساپ چندین آپدیت را برای بهبود تماس در دستگاه های دسکتاپ و موبایل اعلام کرده است. این بروزرسانی‌ها شامل اشتراک گذاری صفحه با صدا، امکان تماشای ویدیوها با هم در حین اشتراک گذاری صدا و افزایش تعداد شرکت کنندگان در تماس ویدیویی به 32 نفر است.

علاوه بر این، ویژگی جدید اسپیکر اسپات لایت، بلندگوی شما را هنگام تماس بهبود می بخشد. واتساپ ادعا می کند که این ویژگی های جدید بر روی بهبود کیفیت صدا و تصویر با معرفی کدک Mlow متمرکز شده است که قابلیت اطمینان تماس را افزایش می دهد. کاربران تلفن همراه با حذف نویز، تجربه بهتری را خواهند کرد. همچنین تماس‌های ویدیویی برای کسانی که اتصالات سریع‌تری دارند وضوح بالاتری خواهد داشت. کیفیت صدا حتی در شبکه‌های ضعیف یا دستگاه‌های قدیمی‌تر نیز بهبود می‌یابد. انتظار می‌رود در هفته‌های آینده بهبودهای بیشتری ارائه شود.


دانلود واتساپ جدید با لینک مستقیم