تمام انواع گرگ ها در بازی ماینکرافت

دانستنی هایی درباره تمام انواع گرگ ها در بازی ماینکرافت

 

در بازی ماینکرافت تنها یک نوع گرگ وجود دارد. اما به زودی تغییراتی را شاهد خواهیم بود، زیرا بروزرسانی Minecraft 1.21 قرار است 8 نوع جدید گرگ را معرفی کند. در مقاله امروز سایت اپ ناب، ما قصد داریم دانستنی هایی درباره نحوه پیدا کردن تمام انوع گرگ ها، مکان آنها، نحوه رام کردن و پرورش آنها و نحوه استفاده از زره گرگ بر روی گرگ های اهلی در بازی ماینکرافت را با شما به اشتراک بگذاریم.

دانستنی هایی درباره تمام انواع گرگ ها در بازی ماینکرافت

در بازی ماینکرافت تنها یک نوع گرگ وجود دارد. اما به زودی تغییراتی را شاهد خواهیم بود، زیرا بروزرسانی Minecraft 1.21 قرار است 8 نوع جدید گرگ را معرفی کند. در این مقاله از سایت اپ ناب، ما قصد داریم دانستی هایی درباره نحوه پیدا کردن تمام انوع گرگ ها، مکان آنها، نحوه رام کردن و پرورش آنها و نحوه استفاده از زره گرگ بر روی گرگ های اهلی در بازی ماینکرافت را با شما به اشتراک بگذاریم.

اسامی تمام گرگ ها به شرح زیر است:
Pale Wolf
Woods Wolf
Ashen Wolf
Black Wolf
Chestnut Wolf
Rusty Wolf
Spotted Wolf
Striped Wolf
Snowy Wolf

 

* کجا می توان تمام انواع گرگ ها را در بازی ماینکرافت پیدا کرد؟

 

1. Pale Wolf
https://appnab.ir/wp-content/uploads/2024/03/all-types-of-wolves-in-minecraft-1.jpg

مکان: Taiga

Pale Wolf گونه ای است که همه ما با آن آشنا هستیم. پوشش آن عمدتا سفید با جزئیات تیره تر است. با این حال، در هر کجا تخم ریزی نمی کند. شما ممکن است این گرگ را فقط در بیوم های تایگا پیدا کنید. در یک پک پیش فرض چهارتایی تولید می شود.

2. Woods Wolf
https://appnab.ir/wp-content/uploads/2024/03/all-types-of-wolves-in-minecraft-2.jpg

مکان: Regular Forest biome

Woods wolf رایج ترین نوع گرگ در بازی است. رنگی عمدتا قهوه ای تیره دارد که تمام پاها با رنگ کرم رنگ پوشیده شده است. آنها در زیست بوم های جنگلی معمولی تخم ریزی می کنند.

3. Ashen Wolf
https://appnab.ir/wp-content/uploads/2024/03/all-types-of-wolves-in-minecraft-3.jpg

مکان: Snowy Taiga

Ashen Wolf به نوعی نگاه یخ زده به آنها دارند. بافت آنها شامل رنگی مایل به ارغوانی و صورت و پاها از سفید تا آبی است. این ها فقط در بیوم تایگا برفی تخم ریزی می کنند.

4. Black Wolf
https://appnab.ir/wp-content/uploads/2024/03/all-types-of-wolves-in-minecraft-4.jpg

مکان: Old Growth Pine Taiga

Black Wolf تقریباً کاملاً سیاه است. در تایگا کاج قدیمی رشد می کند، جایی که درختان صنوبر غول پیکر فقط در بالای آن برگ دارند. این گرگ ها در پک های کوچکتر 2-4 تایی ظاهر می شوند.

5. Chestnut Wolf
https://appnab.ir/wp-content/uploads/2024/03/all-types-of-wolves-in-minecraft-5.jpg

کان: Old Growth Spruce Taiga

Chestnut Wolf دارای پوششی کرم مانند با لکه های تیره تر است و همچنین صورت، پنجه ها و دم به میزان قابل توجهی تیره تر است. این نوع گرگ را در بیوم تایگا صنوبر قدیمی می‌بینید، جایی که درختان صنوبر غول‌پیکر دارای برگ‌هایی هستند که قسمت بیشتری از تنه را می‌پوشانند تا در بیوم تایگا کاج قدیمی. آنها همچنین در پک های کوچکتر 2-4 تخم ریزی می کنند.

6. Rusty Wolf
https://appnab.ir/wp-content/uploads/2024/03/all-types-of-wolves-in-minecraft-6.jpg

مکان: Sparse Jungle

Rusty Wolf یک نوع گرگ زیبا با رنگ نارنجی مایل به قرمز و گوش ها، پوزه و پنجه های سفید است. شما می توانید این گرگ را در پک های 2-4 تایی و فقط در بیوم های جنگلی پراکنده پیدا کنید.

7. Spotted Wolf
https://appnab.ir/wp-content/uploads/2024/03/all-types-of-wolves-in-minecraft-7.jpg

مکان: Savanna Plateau

Spotted Wolf یا گرگ خالدار منحصر به فردترین نوع گرگ است. رنگ آن ترکیبی از رنگ های آبی، نارنجی و سفید است که صورت آبی و پاها و دم نارنجی و سفید است. این نوع گرگ نیز به دلیل این واقعیت که فقط در بیوم فلات ساوانا تخم ریزی می کند کمیاب است. با این حال، دسته آنها بزرگتر است و از 4-8 گرگ تشکیل شده است.

8. Striped Wolf
https://appnab.ir/wp-content/uploads/2024/03/all-types-of-wolves-in-minecraft-8.jpg

مکان: Wooded Badlands

Striped Wolf یا گرگ راه راه دارای پوششی کرم روشن و زرد با نوارهای تیره تر در سراسر بدن است. رنگ صورت، پنجه ها و دم نیز تیره تر است. این گرگ های کفتار شکل در زیست بوم سرزمین های جنگلی در گله های 4 تا 8 گرگ تخم ریزی می کنند.

9. Snowy Wolf
https://appnab.ir/wp-content/uploads/2024/03/all-types-of-wolves-in-minecraft-9.jpg

مکان: Grove biome

Snowy Wolf یا گرگ برفی در بازی ماینکرافت دارای پوشش سفید با جزئیات بنفش و آبی است. در بیوم بیشه تخم ریزی می کند و بر خلاف سایر گرگ ها، بسیار نادرتر هست زیرا به تنهایی تخم ریزی می کند.

 

* چگونه یک گرگ را رام کنیم؟

فرآیند رام کردن یک گرگ در بازی ماینکرافت برای تمام انواع گرگ ها یکسان است. شما باید به سمت یک گرگ وحشی بروید و از استخوان روی آن استفاده کنید. هر یک از استخوان ها حدود 33 درصد شانس رام کردن گرگ را دارند، بنابراین تعداد استخوان های مورد نیاز تصادفی است.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2024/03/all-types-of-wolves-in-minecraft-10.jpg

 

* چگونه گرگ ها را پرورش دهیم؟

پرورش حیوانات در ماینکرافت به شما امکان می دهد آنها را برای اهداف مختلف تکثیر کنید. برای پرورش گرگ، به هر نوع گوشت نیاز دارید، چه پخته و چه خام. گوشت گندیده و مرغ خام نیز تاثیر دارد و هیچ اثر منفی ایجاد نمی کنند. شما می توانید با استفاده از گوشت روی آنها دو تا از گرگ های رام شده خود را در سلامت کامل پرورش دهید.

آنها ذرات قلب را در بالای خود نشان می دهند و به یکدیگر نزدیک می شوند. پس از چند ثانیه، یک بچه گرگ جدید مجهز به یک قلاده ظاهر می شود. اگر دو نوع گرگ مشابه را پرورش می دهید، بچه گرگ همان خواهد بود. با این حال، اگر شما دو نوع مختلف را پرورش دهید، بچه گرگ جدید ظاهر یکی از والدین را خواهد گرفت.

اگر گرگ های اهلی را که متعلق به بازیکن دیگری هستند پرورش دهید، بچه گرگ نیز از صاحب اصلی پیروی می کند. پرورش دو گرگ با صاحبان مختلف به طور تصادفی توله را به پیروی از یکی از صاحبان اختصاص می دهد.

 

* نحوه استفاده از زره گرگ چگونه است؟

اگر قصد دارید زیاد از گرگ ها استفاده کنید، پس داشتن زره گرگ برای گله گرگ های شما ضروری است. برای ساخت زره گرگ، به شش armadillo scutes و یک میز کاردستی نیاز دارید.

هنگامی که زره گرگ را درست کردید، به سمت یک گرگ رام شده بروید و از این آیتم روی آن استفاده کنید. به طور خودکار مجهز می شود. این زره، آسیب را از اکثر حملات دفع می کند و به مرور زمان دوام خود را از دست می دهد. وضعیت زره گرگ با شکاف هایی در بافت زره نشان داده می شود. ترک های بیشتر به معنای آسیب بیشتر است که به معنای دوام کمتر است. خوشبختانه، شما می توانید زره گرگ را با استفاده از armadillo scutes بر روی یک گرگ رام شده با زره آسیب دیده گرگ تعمیر کنید.


دانلود ماینکرافت