تاریخ انتشار اندروید 14

تاریخ انتشار اندروید 14

 

پس از دو پیش نمایش توسعه دهندگان و بیش از 11 بروزرسانی بتا در دستگاه های پیکسل، گوگل تقریباً این آمادگی را دارد تا با اندروید 14 از کاربرانش پذیرایی کند. در حالی که همین ویژگی ها، ویژگی های پیشگامانه و تغییرات رابط کاربری که اندروید 12 معرفی کرده است را به همراه ندارد، اما ویژگی بسیار خوبی از بهبود و ویژگی های جزئی را دارد که می تواند تجربه کاربری شما را ارتقاء دهد. چیزی که قبلاً در مقاله ویژگی های Android 14 خود به آن پرداخته ایم. با این حال، در این مقاله، بیایید ببینیم که دستگاه پیکسل شما چه زمانی بروزرسانی پایدار اندروید 14 را دریافت می کند.

 

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/android-14-release-date-cover.jpg

اگر دستگاه اندرویدی از سازنده دیگری دارید، ممکن است بخواهید به لیست دستگاه‌های سازگار با اندروید 14 نگاه کنید، جایی که ما فهرستی از همه OEM ها و دستگاه های آنها را که ممکن است در آینده، بروزرسانی اندروید 14 را دریافت کنند، گردآوری کرده ایم.

تاریخ انتشار اندروید 14

در مورد تاریخ انتشار، باید بگوییم که همه دستگاه های پیکسل که با Pixel 4a 5G شروع می شوند، بروزرسانی اندروید 14 را در 4 اکتبر، همزمان با عرضه سری پیکسل 8 دریافت خواهند کرد. با توجه به بروز رسانی های انجام شده در AOSP tree، اندروید 14 قرار بود در تاریخ 4 سپتامبر منتشر شود اما این امر به ماه آینده به تعویق افتاد. اگر درباره تمام دستگاه های گوگل را که بروزرسانی را دریافت می کنند، نمی دانید، در اینجا فهرستی از آنها تهیه کرده ایم:

  • Pixel 4a 5G
  • Pixel 5 / Pixel 5a
  • Pixel 6 / 6 Pro / 6a
  • Pixel 7 / 7 Pro / 7a
  • Pixel Fold
  • Pixel Tablet
  • Pixel 8 (Pre-installed Android 14)

 

همه دستگاه های موجود در مجموعه Pixel باید در همان روز بروزرسانی را دریافت کنند. در مورد سایر برند ها مانند OnePlus و Samsung که انتشار را در همان ماه با گوگل برنامه ریزی کرده بودند. ما مطمئن نیستیم که آیا گوگل این نسخه را تحریم کرده است که به این معنی است که سازندگان چاره ای جز به تعویق انداختن بروزرسانی به اکتبر ندارند.

خبر خوب این است که ما زمان بروزرسانی را می دانیم، خبر بد این است که هنوز یک ماه دیگر باقی مانده است. در هر صورت، اگر حوصله ندارید، می توانید با ثبت نام Pixel خود در برنامه بتا، اندروید 14 را امتحان کنید. زیرا بتا اکنون به ثبات پلتفرم رسیده است و باید بسیار پایدار باشد. اگر نمی خواهید با باگ های پنهان مواجه شوید، ممکن است تصمیم عاقلانه این باشد که تا تاریخ انتشار اندروید 14 صبر کنید.


دانلود گوگل