بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل در تاریخ 2 فروردین 1403 لانچ می شود

بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل در تاریخ 2 فروردین 1403 لانچ می شود

 

بزودی انتظار طرفداران کالاف دیوتی برای لذت بردن از وارزون روی موبایل به پایان می رسد. پس از گدشت یک سال پر آزمایش روی بازی در مناطق منتخب، اکتیویژن امروز تاریخ انتشار COD Warzone Mobile را از طریق یک تریلر به اشتراک گذاشت. طبق تریلر، بازی Call of Duty Warzone Mobile در 21 مارس 2024 مصادف با 2 فروردین 1403 در سراسر جهان عرضه خواهد شد.

call-of-duty-warzone-mobile-launches-on-march-21

* ویژگی های بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل

COD Warzone Mobile بر روی iOS و Android در دسترس خواهد بود. این بازی رایگان خواهد بود و نقشه‌های Verdansk و Rebirth Island را در زمان عرضه به نمایش می‌گذارد. COD Warzone Mobile همچنین دارای یک پیشرفت متقاطع مشترک خواهد بود. این پیشرفت در Call of Duty: Modern Warfare III (بررسی) و Warzone روی رایانه شخصی و کنسول کار خواهد کرد. پیشرفت مشترک، کسب XP پاس شما را از سراسر پلتفرم‌ها در همان حساب Call of Duty به جلو می‌برد.

 

بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل دارای نقشه 120 نفره Verdansk خواهد بود. نقشه همچنین دارای Verdansk Gulag است که در آن باید یک بازیکن دشمن را حذف کنید تا در صورت حذف شدن مجدداً در مسابقه مستقر شوید. Rebirth Island با ظرفیت 48 نفره با قوانین Resurgence نیز در دسترس است. این به شما امکان می دهد تا زمانی که یکی از دوستانتان زنده است، زنده شوید.

جدا از نقشه های بتل رویال، Warzone Mobile دارای نقشه های COD کلاسیک از جمله Shipment، Scrapyard و Shoot House خواهد بود. این نقشه‌ها برای حالت‌های بازی مانند Team Deathmatch، Kill Confirmed، و Domination و سایر حالت‌های چند نفره Call of Duty در دسترس خواهند بود.

بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل در تاریخ 2 فروردین 1403 لانچ می شود

تصاویر اولیه گیم پلی بازی روان و با صحنه های دقیق به نظر می رسند. همراه با محتوای گیم پلی، Call of Duty Warzone Mobile گزینه های سفارشی سازی زیادی خواهد داشت. این بازی دارای پشتیبانی از کنترلر مشابه بازی Call of Duty Mobile خواهد بود. همچنین مجموعه ای از گزینه های تنظیم برای HUD، جوی استیک های مجازی و حالت های عملکرد یا گرافیک وجود خواهد داشت.

Call of Duty: Warzone Mobile در سال گذشته در کشورهایی مانند استرالیا، شیلی، نروژ، سوئد، آلمان و مالزی در مرحله انتشار محدود بود. در حالی که راه هایی برای بازی COD: Warzone Mobile با استفاده از برخی ترفندها وجود داشت، بازی عمدتاً در دسترس نبود.

Warzone Mobile در حال حاضر 50 میلیون پیش ثبت نام از بازیکنان در سراسر جهان دارد. اکتیویژن با 100 میلیون دانلود موفق در Call of Duty Mobile قصد دارد پایگاه پخش مشابهی برای بازی Warzone Mobile ایجاد کند. طبق گفته اکتیویژن، آنها در طول این پلی تست روی انواع باگ ها و به روز رسانی های مرتبط با محتوا کار کرده اند.


دانلود کالاف دیوتی موبایل نسخه جدید