آموزش اصطلاحات بازی کلش اف کلنز

آموزش اصطلاحات بازی کلش اف کلنز

 

کلش اف کلنز یک بازی استراتژیک آنلاین است که توسط شرکت Supercell توسعه و منتشر شده است. در این بازی، بازیکنان باید برای خود یک روستا و قلمرو بسازند، نیروهای خود را آموزش دهند و به جنگ با سایر بازیکنان بروند. اما برخی از بازیکنان تازه کار ممکن است در مواجه شدن با برخی از اصطلاحات بازی، سردرگم شوند. در این مقاله، به آموزش اصطلاحات مهم بازی کلش اف کلنز می پردازیم.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/10/clash-of-clans-game-terminology-training-cover.jpg

1. Town Hall (ساختمان شهرداری): این ساختمان مرکزی ترین ساختمان در روستای شماست و نقش مهمی در پیشرفت شما در بازی دارد. با ارتقاء Town Hall، به ساختمان‌ها و نیروهای قدرتمندتر دسترسی خواهید داشت.

2. Clan Castle (قلعه اتحاد): این ساختمان به شما اجازه می‌دهد تا در یک اتحاد بازی کنید و با دیگر اعضای قبیله خود همکاری کنید. شما می‌توانید نیروها و منابع را با سایر اعضای قبیله به اشتراک بگذارید و در جنگ‌ها با هم همکاری کنید.

3. Troops (نیروها): در بازی کلش اف کلنز، شما می‌توانید نیروهای مختلفی را آموزش دهید و آنها را در جنگ با استفاده از منابع خود به میدان بفرستید. نیروها شامل جنگجو، آرچر، جادوگر، پیکان‌افکن و… هستند.

 

آموزش اصطلاحات بازی کلش اف کلنز

 

4. Spells (جادوها): شما می‌توانید جادوهای مختلفی را در ساختمان Spell Factory تولید کنید و در جنگ‌ها استفاده کنید. جادوها می‌توانند به نیروهای شما قدرت و مزایای اضافی بدهند.

5. Builder Base (پایگاه سازنده): این بخش از بازی به شما اجازه می‌دهد تا یک پایگاه دوم را بسازید و آن را به رقابت با سایر بازیکنان ببرید. در Builder Base، شما می‌توانید ساختمان‌ها و نیروهای جدید را آموزش دهید.

6. Gems (جواهرات): جواهرات ارزشمندی در بازی هستند که می‌توانید آنها را با پول واقعی خریداری کنید یا از طریق انجام وظایف و دستیابی به اهداف در بازی به آنها دسترسی پیدا کنید. جواهرات می‌توانند برای ارتقاء ساختمان‌ها، تسریع آموزش نیروها و… استفاده شوند.

7. Clan Wars (جنگ قبایل): در جنگ قبایل، قبایل مختلف با هم به مبارزه می‌پردازند. شما باید با همکاری بازیکنان دیگر قبیله خود، به نبرد با قبایل دیگر بروید و منابع و جوایز ارزشمند را به دست آورید.

8. League (لیگ): شما می‌توانید در لیگ‌های مختلف در بازی شرکت کنید و بازیکنان دیگر را به چالش بکشید. با پیشرفت در لیگ، به جوایز و منابع ارزشمند دسترسی خواهید داشت.

آموزش اصطلاحات بازی کلش اف کلنز

 

9. Clan Games (بازی‌های قبیله): این بازی‌ها هر ماه برگزار می‌شوند و به شما امکان می‌دهند تا با انجام وظایف و چالش‌های مختلف، جوایز و منابع اضافی را به دست آورید.

10. Builder Base Troops (نیروهای پایگاه سازنده): در پایگاه سازنده، نیروهای جدیدی وجود دارند که می‌توانید آنها را آموزش دهید و در جنگ‌ها استفاده کنید. این نیروها شامل رجبال، کانون، بتلر، باباک و… هستند.

این توضیحات تعدادی از اصطلاحات مهم و قابل استفاده در بازی کلش اف کلنز را شامل می‌شود، اما با توجه به پیچیدگی و گستردگی بازی، اصطلاحات بیشتری نیز وجود دارد که می‌توانید در طول بازی آنها را یاد بگیرید.


دانلود بازی کلش اف کلنز