حذف اکانت تردز، اکانت اینستاگرام شما را نیز حذف می کند

حذف اکانت تردز، اکانت اینستاگرام شما را نیز حذف می کند

 

تردز، محصول جدید متا و جایگزین جدید توییتر، با توجه به اینکه توییتر از زمان مالکیت این شبکه اجتماعی توسط ایلان ماسک در اکتبر سال 2022، با مشکلاتی مواجه است، توانست با 10 میلیون ثبت نام در عرض هفت ساعت پس از انتشار خود، رکورد قابل توجهی را ثبت کند. اما وجود یک بند در خط مشی حفظ حریم خصوصی متا باعث ایجاد تعجب در بین مردم شده است. این بند میگوید که حذف حساب تردز منجر به دیلیت حساب اینستاگرام می شود. دلیل این سیاست، طبق اعلا متا، این است که اکانت تردز بخشی جدایی ناپذیر از حساب کاربری اینستاگرام کاربر است.

این نوع ارتباط بین دو شبکه اجتماعی، بسیاری از کاربران را شگفت زده کرده و بحث هایی را در مورد پیامدهای چنین الزامی بوجود آورده است. همچنین سوالات زیادی را در رابطه با حریم خصوصی و اخلاقیات کاربر ایجاد کرده است. با بررسی دقیق تر خط مشی که کاربران هنگام ایجاد اکانت تردز خود با آن موافقت میکنند، یک خط قابل توجه را برجسته می کند: «شما می‌توانید پروفایل Threads خود را در هر زمانی غیرفعال کنید، اما حساب Threads شما فقط با حذف حساب اینستاگرام خود حذف میشود.» این بند همچنین بر ارتباط یکپارچه بین این دو حساب تأکید می کند.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/07/deleting-threads-account-will-also-delete-your-instagram-account-cover.png

حذف اکانت تردز، اکانت اینستاگرام شما را نیز حذف می کند

 

این خط مشی همچنین ابزارهای مختلفی را در تردز مشخص می‌کند که به کاربران امکان مدیریت، دانلود و حذف اطلاعات را می دهد. با این حال، دسترسی به این ویژگی ها محدود به رابط تنظیمات اینستاگرام است که بر وابستگی متقابل این دو شبکه اجتماعی تاکید دارد. درست مانند اینستاگرام و فیسبوک، کاربران همچنین می توانند به طور موقت حساب Threads خود را غیرفعال کنند که منجر به مخفی شدن پروفایل ها، لایک ها، موضوعات و پاسخ ها می شود. برای فعال سازی مجدد اکانت ، کاربران باید به حساب های خود وارد شوند.

شما کاربران عزیز می توانید برای دانلود اینستاگرام از طریق سایت اپ ناب اقدام نمایید.