ویژگی ناامید کننده جدید اینستاگرام

ویژگی ناامید کننده جدید اینستاگرام که باعث می شود کاربران به فکر ترک این شبکه اجتماعی باشند

 

اینستاگرام اخیراً آزمایش ویژگی جدیدی به نام «Ad Breaks» را آغاز کرده است. این تبلیغات غیرقابل رد شدن، تجربه مرور کاربر را مختل می‌کند و از آن‌ها می‌خواهد که حداقل 3 تا 5 ثانیه یک آگهی را مشاهده کنند تا بتوانند ویدیوی مورد نظر خود را کنند. متا، شرکتی که مادر فیسبوک و اینستاگرام است، همیشه برای ادامه فعالیت خود به تبلیغات متکی بوده است. سیستم هوشمند تبلیغانی که می داند شما دقیقاً به چه چیزی علاقه دارید. این روش منحصر به فرد درآمد زایی متا است. با این حال، متا اخیراً با چالش هایی مانند قوانین سختگیرانه تر حفظ حریم خصوصی و ظهور TikTok مواجه شده است. بنابراین، برای کسب درآمد بیشتر، چیزهای مختلفی را امتحان می‌کند، مانند خریدهای درون‌برنامه، اشتراک‌ها، و اکنون، این تبلیغات غیرقابل رد شدن.

ویژگی ناامید کننده جدید اینستاگرام که باعث می شود کاربران به فکر ترک این شبکه اجتماعی باشند

ویژگی ناامید کننده جدید اینستاگرام

 

اینستاگرام همیشه در ترکیب تبلیغات برای نمایش به ما بسیار خوب عمل کرده است. همه ما به پست های حمایت شده که تقریباً شبیه محتوای معمولی هستند عادت کرده ایم. آن‌ها مانند «تبلیغات نرم» هستند که فقط سعی می‌کنند نظر ما را جلب کنند، بدون اینکه بخواهند اذیت کنند! اما این ویژگی تبلیغاتی جدید، بسیار متفاوت است که به ما یادآوری می کند که اینستاگرام در نهایت یک تجارت است. البته متا به طور رسمی در مورد گنجاندن وقفه های تبلیغاتی اعلام نکرده است که منجر به سردرگمی و ناامیدی کاربران می شود. Reddit و X (توئیتر سابق) به کانون بحث و گفتگو تبدیل شده اند و کاربران نارضایتی خود را ابراز می کنند و دیدگاه های خود را به اشتراک می گذارند. دانلود اینستاگرام

در حال حاضر، به نظر می‌رسد که ویژگی Ad Breaks محدود به گروه کوچکی از کاربران است، که نشان می‌دهد متا در حال انجام آزمایش برای سنجش واکنش کاربران و اندازه‌گیری تأثیر این ویژگی بر درآمد تبلیغات است. باید ببینیم که آیا متا ویژگی Ad Breaks را برای همه کاربران عرضه می کند یا این ویژگی را بر اساس بازخورد منفی کاربران تغییر می دهد.