اطلاع از اسکرین شات یک استوری در اینستاگرام

آیا اینستاگرام در هنگام اسکرین شات از یک استوری اطلاع می دهد؟

 

بدون شک استوری یکی از محبوب ترین ویژگی های اینستاگرام است. ماندگاری 24 ساعته آنها، آنها را به گزینه ای عالی برای افرادی تبدیل می کند که می خواهند گوشه ای از زندگی خود را بدون ماندگاری برای همیشه به اشتراک بگذارند. هرچند که استوری یک ویژگی جذاب است، اما اولین بار اینستاگرام نبود که آن را ارائه کرد. این پست‌های زودگذر برای نخستین بار توسط اسنپ چت منتشر شد، اما اینستاگرام این ویژگی را کپی کرد و حتی نامی مشابه برای آن گذاشت. با این حال، تقریباً همه شبکه های اجتماعی اکنون دارای ویژگی مشابهی هستند، حتی تلگرام نیز یکی از این ویژگی‌ها را دارد.

با ناپدید شدن این پست ها پس از یک روز، گرفتن اسکرین شات از آنها وسوسه انگیز است. اما آیا می توان بدون اطلاع صاحب استوری، این کار را انجام دهید؟ پاسخ خیر است. اگر استوری شما اسکرین شات شده باشد، اینستاگرام در حال حاضر به شما اطلاع نمی دهد. به همین ترتیب، دیگران نمی توانند ببینند که آیا شما از استوری آنها اسکرین شات گرفته اید یا خیر. با این حال، شایان ذکر است که ویژگی های خاصی در اینستاگرام وجود دارد که قوانین متفاوتی دارند. به عنوان مثال، اگر سعی کنید از چیزی که از طریق “حالت ناپدید شدن” یا “Vanish Mode” ارسال شده است، اسکرین شات بگیرید، به شخص دیگر اطلاع داده می‌شود.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/11/does-instagram-notify-when-you-screenshot-a-story-cover.jpg

اطلاع از اسکرین شات یک استوری در اینستاگرام

 

بنابراین بهتر است مراقب چیزی که برای اسکرین‌شات در اینستاگرام انتخاب می‌کنید، باشید. اگرچه اینستاگرام قبلاً در سال 2018 قابلیتی را آزمایش کرده است که به افراد امکان می‌دهد ببینند چه کسی از استوری آن‌ها عکس گرفته است، اما مشخص نیست که آیا برنامه ای برای اضافه کردن مجدد آن در آینده دارند یا خیر.

یادتان باشد هرچند که اینستاگرام به کاربران اطلاع نمی دهد که از استوری آنها اسکرین شات گرفته شده باشد، اما این امر در مورد دایرکت های اینستاگرام صدق نمی کند. اگر شخصی یک ویدیو یا عکس با قابلیت ناپدید شدن را در دایرکت های شما ارسال کند و شما از آن عکس بگیرید، به فرستنده اطلاع داده می شود. دوباره یادآور می شویم که این فقط برای محتوای قابل ناپدید شدن در پیام‌های دایرکت اینستاگرام اعمال می‌شود. گرفتن اسکرین شات از یک استوری، پست یا حلقه، هیچ اعلانی را در پی نخواهد داشت.


دانلود اینستاگرام