ویژگی افزودن لینک در اسنپ چت

ویژگی افزودن لینک در اسنپ چت

 

اسنپ ​​همکاری خود را با Linktree اعلام کرده است. Linktree ابزاری برای ایجاد لینک در بیو است که به کاربران اجازه می دهد لینک مورد نظر خود را در اسنپ چت اضافه کنند. اسنپ ​​چت با 375 میلیون کاربر فعال روزانه یکی از محبوب ترین پلتفرم ها برای تعامل و اشتراک گذاری محتوا است. اما، به طرز شگفت انگیزی، کاربران تا همین اواخر نمی توانستند لینک را به اشتراک بگذارند. تا پیش از این، اسنپ چت فقط به برندها و اسنپ استارها اجازه می داد به پروفایل خود لینک اضافه کنند.

همکاری این دو شرکت به هر کسی که پروفایل عمومی دارد اجازه می دهد تا لینک را به پروفایل Linktree خود اضافه کند. البته اسنپ ​​به هر کاربری که بالای 18 سال سن دارد اجازه می دهد یک پروفایل عمومی ایجاد کند. قابلیت افزودن لینک در اسنپ چت فرصتی خیره کننده برای کسب کارها، جهت هدایت دنبال کنندگان به وب سایت ها و فروشگاه های تجاری است که منجر به فروش بیشتر می شود. این مقاله با ارئه راهنمای گام به گام به شما کمک می کند تا از چند طریق به اسنپ چت خود لینک اضافه کنید.

ویژگی افزودن لینک در اسنپ چت

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/feature-of-adding-link-in-snapchat-cover.jpg

* نحوه افزودن لینک در پروفایل اسنپ چت

کاربران اسنپ چت می توانند به پروفایل عمومی خود مراجعه کنند، روی Edite کلیک کرده و سپس لینک را تایپ کنید یا آن را کپی و در نوار URL قرار دهید. ابزار لینک در بیو همچنین به کاربران اجازه می دهد تا پروفایل اسنپ چت خود را در صفحه Linktree خود با یک نماد اجتماعی و دکمه ای که می‌گوید «من را در اسنپ چت اضافه کن» (یا هر عبارت سفارشی‌سازی شده دیگری) نشان دهند. علاوه بر این، Linktree در برگه اشتراک پیش فرض اسنپ چت نیز جایگاهی خواهد داشت.

 

* نحوه افزودن لینک در استوری اسنپ چت

یک کمپین بازاریابی عالی اسنپ چت می تواند به افزایش حضور شرکت در رسانه های اجتماعی و دسترسی به گروه وسیع تری از مصرف کنندگان کمک کند. استفاده از لینک باید بخشی جدایی ناپذیر از برنامه شما باشد. چند مرحله آسان برای افزودن پیوند به استوری های اسنپ چت شما وجود دارد که به شرح زیر است:

  • مرحله 1: برنامه اسنپ چت را باز کنید.
  • مرحله 2: یک اسنپ ضبط کنید.

مرحله 3: نماد گیره کاغذ را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید
نماد گیره کاغذ یا همان اضافه کردن ضمیمه تا پس از عکسبرداری یا ضبط ویدیو نمایش داده نمی شود. به دنبال گیره کاغذ در نوار ابزار در سمت راست صفحه باشید.

  • مرحله 4: پیوند را به اسنپ متصل کنید

روی گیره کاغذ ضربه بزنید، صفحه جدیدی با فیلدی برای URL ظاهر می شود. آدرس اینترنتی را که می خواهید به آن لینک دهید تایپ کنید. اگر URL را بطور خلاصه نمی دانید، مرورگر وب خود را باز کنید، به صفحه وب بروید و آدرس را کپی کنید. به برنامه اسنپ چت برگردید و آن را در قسمت URL قرار دهید.

ویژگی افزودن لینک در اسنپ چت

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/feature-of-adding-link-in-snapchat-1.jpg

  • مرحله 5: ویرایش های نهایی را در اسنپ انجام دهید.

اسنپ خود را همانطور که می خواهید (با برچسب ها، ایموجی ها و غیره) ویرایش کنید تا ظاهر نهایی را ایجاد کنید. یک پیش نمایش بارگیری می شود. دکمه آبی «Attach to Snap» را در پایین صفحه پیدا کرده و انتخاب کنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/feature-of-adding-link-in-snapchat-2.jpg

مرحله 6: اسنپ را با دوستان و دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید.

روی دکمه ارسال (فلش آبی رنگ) کلیک کنید. زمانی که اسنپ برای فالوورهای شما ارسال می شود، لینک شما ظاهر می‌شود، اما می توانید با کلیک بر روی مربع با علامت بعلاوه، آن را در استوری های خود پست کنید.


دانلود اسنپ چت