گوگل یک هوش مصنوعی برای ارائه اطلاعات در مورد زندگی شما ارائه خواهد کرد

گوگل یک هوش مصنوعی برای ارائه اطلاعات در مورد زندگی شما ارائه خواهد کرد

 

گوگل هرگز در ایجاد هوش مصنوعی متوقف نمی شود! این غول جستجوگر به تازگی «قدرتمندترین» مدل هوش مصنوعی خود را به نام Gemini معرفی کرده است و به نظر می رسد اکنون روی پروژه جدیدی کار می کند که می تواند اطلاعات بیشتری در مورد زندگی شما ارائه دهد. گزارش CNBC می گوید که مدل جدیدی از هوش مصنوعی، بر اساس مدل‌های زبان بزرگ گوگل (LLM) مانند جمینی جدید خلق خواهد شد تا «منظره چشم پرنده» را به نمایش بگذارد. این هوش مصنوعی از تلفن افراد برای جمع‌آوری داده‌هایی مانند نتایج جستجو و عکس‌ها و ایجاد تفاسیری درباره زندگی آنها استفاده می کند. با مرور عکس‌ها و تگ ها و مکان‌های آنها، مدل هوش مصنوعی می‌تواند لحظات مهم زندگی یک فرد را نیز شناسایی کند.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/12/google-will-provide-an-ai-to-provide-information-about-your-life-cover.jpg

گوگل یک هوش مصنوعی برای ارائه اطلاعات در مورد زندگی شما ارائه خواهد کرد

 

با این کار، مدل هوش مصنوعی می تواند با خیال راحت به «داستان زندگی» مردم تبدیل شود. علاوه بر تفسیر زندگی، این پروژه همچنین شامل یک ساختار ChatGPT مانند «Ellmann Chat» خواهد بود. این یک مدل هوش مصنوعی محاوره‌ای خواهد بود که افراد می‌توانند از آن برای پرسیدن سؤالات استفاده کنند. این مدل هوش مصنوعی همچنین عادات غذایی، انتخاب های خرید و سایر علایق شما را تعیین می کند. همچنین می‌تواند برنامه‌ها و وب‌سایت‌های مورد علاقه یا پراستفاده‌تان را نشان دهد. در مجموع، این مدل جدید احساس شخصی تری را به شما ارائه می دهد زیرا اطلاعات بیشتری در مورد شما خواهد داشت. با این کار می توانید اطلاعاتی در مورد لحظات زندگی خود بیشتر از آنچه در دنیا اتفاق می افتد به دست آورید و این می تواند سرگرم کننده باشد.

به علاوه، بخش حفظ حریم خصوصی همیشه یک جنبه مهم است و ما نمی دانیم که این پروژه تا چه اندازه به درستی روی آن تمرکز خواهد کرد. سوالات بی‌پاسخ زیادی در رابطه با پروژه آینده هوش مصنوعی گوگل وجود دارد، باید دید که آیا این مدل پیشنهادی چه زمانی عرضه خواهد شد، در حال حاضر هیچ جدول زمانی برای ارائه آن وجود ندارد. به علاوه، هیچ سخنی در مورد اینکه آیا آن را در برنامه های گوگل مانند گوگل فوتو ادغام خواهد کرد یا خیر وجود ندارد.


دانلود موتور جستجوگر گوگل جدید