طول یک روز در بازی ماینکرافت چقدر است

طول یک روز در بازی ماینکرافت چقدر است؟

 

زمان در بازی ها به طور کلی بسیار متفاوت از زمان واقعی کار می کند. با این حال، برخی از بازی‌ها شما را مجبور می‌کنند که در زمان واقعی منتظر بمانید تا بتوانید قفل پاداش مشخصی را باز کنید یا برج جدید خود را در بازی‌های دفاعی برج موبایلی بسازید. ماینکرافت یکی از این بازی ها است که از مکانیسم زمانی خاص خود برای تمام رویدادهای جهان درون بازی استفاده می کند. اما آیا تا به حال فکر کرده اید که طول یک روز در بازی ماینکرافت واقعا چقدر است؟ این موضوعی است که ما در این مقاله پوشش خواهیم داد.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/12/how-long-is-a-day-in-minecraft-cover.jpg

طول یک روز در بازی ماینکرافت چقدر است

 

* طول یک روز در بازی ماینکرافت چقدر است؟
2 چرخه نور اصلی در دنیای ماینکرافت وجود دارد. اولی چرخه روز و دومی چرخه شب است. هر دوی آنها کم و بیش 10 دقیقه در زمان واقعی طول می کشند. هنگامی که در مورد یک روز کامل در ماینکرافت صحبت می شود، هر دوی این چرخه ها را با هم نشان می دهد که به آن چرخه نور روز می گویند. بنابراین، طول یک روز در بازی ماینکرافت، زمان بین یک طلوع خورشید و طلوع خورشید روز بعد، 20 دقیقه در زمان واقعی است. با این اوصاف، پس از انجام کمی محاسبات ریاضی، اگر یک ساعت کامل در ماینکرافت بازی کنید و اصلاً از شب‌ها نگذرید، 3 روز کامل درون بازی را سپری کرده‌اید.

از طرف دیگر، اگر شب ها خوابیدن را کنار بگذارید، چرخه های 6 روزه را پشت سر گذاشته اید. بنابراین، برای رسیدن به مرز 100 روز در دنیای خود بدون رد کردن شب ها، باید ماینکرافت را به مدت 16.6 ساعت (16 ساعت و 36 دقیقه) بازی کنید. چرخه روز کمی بیشتر از چرخه شب در بازی ماینکرافت طول می کشد. حدود 30 ثانیه پس از 10 دقیقه می توانید از تخت استفاده کنید، اما این زمان همچنان به عنوان چرخه روز در نظر گرفته می شود.

چرخه شب در 10 دقیقه و 50 ثانیه شروع می شود، و بلافاصله پس از آن گروه های متخاصم در ماینکرافت تولید می شوند. همه این قوانین در هوای بارانی اندکی تغییر می کنند زیرا باران دنیا را کمی تاریک می کند. سپس، می توانید زودتر از بستر استفاده کنید و گروه های متخاصم قبل از شروع چرخه شب شروع به تخم ریزی می کنند.


دانلود بازی ماینکرافت