تعداد بروزرسانی نرم افزاری گلکسی اس 24

گلکسی اس 24 چه تعداد بروزرسانی نرم افزاری دریافت می کند؟

 

سامسونگ چند سال قبل با وعده چهار سال بروزرسانی اندروید و پنج سال بروزرسانی امنیتی، شروع به کار کرد، اما گوگل در سال 2023 هفت سال بروزرسانی برای سری پیکسل 8 ارائه داد. در این مقاله سایت اپ ناب درباره تعداد بروزرسانی های نرم افزاری آخرین سری گلکسی اس 24، چند خبر خوب برای شما داریم.

بروزرسانی نرم افزاری گلکسی اس 24

 

تعداد بروزرسانی نرم افزاری گلکسی اس 24

گلکسی اس 24 با نسخه اندروید 14 سامسونگ عرضه می شود و هفت سال بروزرسانی دریافت می کند. این شامل بروزرسانی‌های نسخه اندروید و به‌روزرسانی‌های امنیتی است که با Google برای بهترین تعهد به بروزرسانی‌ها در دنیای اندروید مطابقت دارد. این ویژگی، دستگاه ها را حداقل تا سال 2031 یا در صورت ادامه، تا اندروید 21 بروز نگه می دارد. اگرچه این شرکت قولی از این بابت نداده است، اما احتمالاً این گوشی ها پس از تاریخ اعلام شده، بروزرسانی های امنیتی و پچ های مهم را دریافت خواهند کرد.

 

بروزرسانی نرم افزاری گلکسی اس 24 در مقایسه با رقبا

سامسونگ با هفت سال پشتیبانی از سری گلکسی اس 24، فرسنگ ها جلوتر از صنعت است. گوگل تنها شرکتی است که این تعهد را با سری پیکسل 8 مطابقت می دهد. با این حال، سامسونگ اغلب با بروزرسانی های امنیتی، به ویژه برای دستگاه‌های پرچم‌دار خود، گوگل را شکست می‌دهد.

سایر OEM های اندرویدی مانند OPPO، OnePlus و Xiaomi اکنون چهار سال بروزرسانی اندروید و پنج سال به روز رسانی امنیتی ارائه می دهند، اما این مورد فقط در گوشی های پرچمدار صدف می کند. سونی، موتورولا، ایسوس و اکثر سازندگان دیگر وعده دو سال یا کمتر را می دهند. ممکن است سامسونگ و گوگل شرکت‌های دیگر را تحت فشار قرار دهند تا استراتژی خود را در مورد بروزرسانی‌ها ارتقا دهند، اما در حال حاضر، هیچ‌کس نمی‌تواند رقابت کند.

اپل به طور رسمی وعده ای در مورد بروزرسانی آیفون های قدیمی نمی دهد، اما در عمل، حدود هفت سال است که از نسخه های جدید iOS پشتیبانی می کند. بروزرسانی های امنیتی حتی طولانی تر اجرا می شوند. به عنوان مثال، آیفون 6 اس که در سال 2015 عرضه شد، اما همچنان در سپتامبر 2023 بروزرسانی امنیتی دریافت کرد.

بروزرسانی ها در سایر دستگاه های سامسونگ چگونه است؟

در حال حاضر، تنها مجموعه گلکسی اس 24 هفت سال بروزرسانی دریافت می کند. پرچمداران قدیمی و دستگاه های میان رده از سال 2019 به بعد همچنان چهار سال بروزرسانی نسخه اندروید و پنج سال بروزرسانی امنیتی دریافت خواهند کرد.