چگونه در بازی پابجی ویس را فعال کنیم

چگونه در بازی پابجی ویس را فعال کنیم؟

 

ویس چت در بازی پابجی موبایل به شما این امکان را می‌دهد تا با دوستانتان در طول بازی ارتباط برقرار کنید و به صورت صوتی با آن‌ها در ارتباط باشید. این امکان برای بازیکنانی که در گروه‌های بزرگ بازی می‌کنند و یا با دوستان خود در بازی هستند، بسیار مفید است و به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا به صورت سریع و آسان با هم در ارتباط باشند. همچنین با استفاده از ویس چت، می‌توانید به صورت زنده با دوستانتان در حین بازی صحبت کنید و استراتژی‌های خود را برای پیروزی در بازی به اشتراک بگذارید. همچنین، می‌توانید به سرعت و به صورت دقیق تر به دستورات و توصیه های هم تیمی های خود پاسخ دهید. در این مقاله درباره نحوه فعالسازی ویس در بازی پابجی صحبت خواهیم کرد.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/11/how-to-activate-voice-chat-in-pubg-cover.jpg

چگونه در بازی پابجی ویس را فعال کنیم

 

* چگونه در بازی پابجی ویس را فعال کنیم؟

برای فعال کردن ویس در بازی پابجی ، شما باید مراحل زیر را دنبال کنید:

1. وارد بازی شوید و به تنظیمات (Settings) بروید.

2. در قسمت تنظیمات، روی تب صدا (Audio) کلیک کنید.

3. در قسمت صدای چت، گزینه “صدای چت” (Voice Chat) را فعال کنید.

4. در صورتی که می‌خواهید صدای میکروفن خود را در حین بازی هم بشنوید، گزینه “صدای خروجی میکروفن ” (Mic Output Volume) را هم فعال کنید.

5. حالا می‌توانید با دوستانتان در بازی پابجی موبایل چت صوتی داشته باشید. برای این کار، کافیست دکمه “T” را در کیبورد فشار داده و نگه دارید تا صدای میکروفن شما برای همه قابل شنیدن باشد. یا می توانید پس از ورود به بازی، میکروفن خود را با فشار دادن نماد میکروفن در کنار نقشه کوچک فعال کنید.

6. در صورتی که می‌خواهید بازیکنان خاصی را در چت صوتی شناسایی کنید، می‌توانید از گزینه “استفاده از تیم” (Use Team) استفاده کنید. با فعال کردن این گزینه، تنها بازیکنانی که در همان تیم با شما هستند، می‌توانند صدای شما را بشنوند.

7. در صورتی که می‌خواهید حجم صدای چت صوتی را تنظیم کنید، می‌توانید از گزینه “حجم صدا” (Volume) در قسمت صدای چت استفاده کنید.

چگونه در بازی پابجی ویس را فعال کنیم

 

8. با این تنظیمات، شما می‌توانید در بازی پابجی موبایل چت صوتی داشته باشید و با دوستانتان در طول بازی ارتباط برقرار کنید. همچنین، می‌توانید از گزینه “محدود کردن حجم صدای چت” (Limit Chat Volume) استفاده کنید تا حجم صدای چت صوتی به حد مطلوبی کاهش یابد و از ایجاد نویز و صدای مزاحم در بازی جلوگیری کنید.

9. در صورتی که می‌خواهید تنظیمات دیگری را برای چت صوتی در بازی پابجی موبایل انجام دهید، می‌توانید از گزینه “تنظیمات پیشرفته” (Advanced Settings) استفاده کنید. در این قسمت، می‌توانید تنظیمات مختلفی مانند کاهش نویز، تغییر حساسیت میکروفن و تنظیمات صدای چت را تغییر دهید.

با انجام این تنظیمات، شما می توانید به راحتی در بازی پابجی موبایل چت صوتی داشته باشید و با دوستانتان در طول بازی ارتباط برقرار کنید.


دانلود بازی پابجی