نحوه اضافه کردن متن جایگزین در اینستاگرام

آموزش نحوه اضافه کردن متن جایگزین در پست های اینستاگرام

 

یکی از ویژگی هایی که ممکن است هنگام ارسال عکس در اینستاگرام از آن غافل باشید، امکان افزودن متن جایگزین به پست خود است. متن جایگزین (alt) توضیحی از عکس ارائه می‌کند و به افرادی که دارای اختلالات بینایی و سایر ناتوانی‌ها هستند کمک می‌کند تا از آنچه دوستان و خانواده‌شان پست می‌کنند آگاه شوند. اگر شما اینستاگرام خود را اخیراً بروزرسانی کرده باشید، متوجه خواهید شد که افزودن متن جایگزین به عکس‌هایتان آسان‌تر از همیشه است. اگر درباره نحوه اضافه کردن متن جایگزین به پست‌های خود در حساب های شخصی نمی دانید، در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/12/how-to-add-alt-text-on-instagram-cover.jpg

 

* نحوه اضافه کردن متن جایگزین به پست خود در اینستاگرام

  • برای ایجاد یک پست جدید، علامت مثبت را در نوار پایین اینستاگرام خود بزنید.
  • هنگامی که تصاویر خود را انتخاب کردید، “بعدی” را بزنید.
  • وقتی به صفحه‌ای رسیدید که می‌توانید زیرنویس اضافه کنید، تا آخر به «تنظیمات پیشرفته» بروید.
  • بعد از کلیک بر روی تنظیمات پیشرفته، گزینه نوشتن متن جایگزین Advanced Settings > Write Alt Text را بزنید.
  • متن جایگزین را برای تصویر یا تصاویر خود (بصورت جداگانه) اضافه کنید.
  • در نهایت عکس خود را پست کنید.
نحوه اضافه کردن متن جایگزین در اینستاگرام

 

* چرا باید متن جایگزین را به عکس های اینستاگرام خود اضافه کنم؟

متن جایگزین به افراد کم بینا کمک می کند تا توضیحاتی را در مورد آنچه پست می شود دریافت کنند. هنگامی که متن جایگزین را برای عکس های خود می نویسید، آن متن برای شخصی که تنظیمات متن جایگزین را روی تلفن خود روشن کرده است خوانده می شود. متن جایگزین به بهبود دسترسی کمک می کند و به ویژه در صورتی که یک حساب اینستاگرام برای کسب و کار خود دارید مفید است.

 

* چه چیزی برای متن جایگزین بنویسیم؟

متن جایگزین باید مختصر و مفید باشد اما در عین حال بتواند نمای کلی از آنچه در حال وقوع است را ارائه دهد. اگر در حال ارسال عکسی از درخت کریسمس خود هستید، تنها چیزی که باید برای متن جایگزین خود بنویسید این است: «درخت کریسمس بلند با چراغ‌های سبز و قرمز که دور آن پیچیده شده‌اند». متن جایگزین شما نباید بیشتر از یک جمله باشد، اما همچنان باید عکس را با دقت توصیف کند. اگر عکسی از گربه خود ارسال می کنید، فقط “گربه” را در متن قرار ندهید. برای مثال جمله “گربه من تامی، یک پرشین طلایی، در حال دویدن در پارک” را قرار دهید.

نحوه اضافه کردن متن جایگزین در اینستاگرام

 

* تفاوت بین متن جایگزین و کپشن در اینستاگرام چیست؟

متن جایگزین با کپشن اینستاگرام فرق می کند. وقتی عکسی را پست می‌کنید، یک عنوان برای همه نشان داده می‌شود و لزوماً نباید آنچه را که در عکس می‌گذرد توصیف کند. متن جایگزین در پست واقعی شما نشان داده نمی‌شود و فقط برای کسانی اعمال می‌شود که تنظیمات مربوطه را در گوشی خود، فعال دارند تا متن جایگزین برایشان خوانده شود.

 

* آیا لازم است متن جایگزین را به پست های اینستاگرام خود اضافه کنیم؟

اگر حساب شخصی دارید و هیچ فردی ندارید که شما را دنبال کند که دارای اختلال بینایی باشد، ممکن است در حال حاضر برای شما اولویت نداشته باشد، اما اضافه کردن آن ضرری ندارد. با این حال، اگر یک حساب حرفه ای یا تجاری دارید، باید متن جایگزین را به پست ها اضافه کنید. از آنجایی که دسترسی و فراگیری همچنان به اولویت بزرگ‌تری تبدیل می‌شود، افزودن متن جایگزین به پست‌های اینستاگرام تنها یک راه کوچک برای کمک به همه افراد است.


دانلود اینستاگرام با لینک مستقیم