نحوه اضافه کردن کامنت به کانال در تلگرام

نحوه اضافه کردن کامنت به کانال در تلگرام

 

پلتفرم اجتماعی تلگرام، در چند سال اخیر محبوبیت زیادی کسب کرده است. تاحدی که دانلود تلگرام در گوگل پلی رکورد بیش از 1 میلیارد تا ثبت کرده است. اگر به دنبال پلتفرمی هستید که به شما امکان دهد پیام خود را منتشر کنید و مخاطبان بیشتری جذب کنید، تلگرام مکان مناسبی برای شماست. از طریق کانال می‌توانید درباره هر موضوعی که دوست دارید، پست ارسال کنید. مدت ها قبل فقط ادمین ها می توانستند به کانال های تلگرام پست ارسال کنند. تلگرام پس از یک بروزرسانی، قابلیتی را معرفی کرد که به کاربران اجازه می دهد در زیر پست های کانال نظر بدهند. ما در این مقاله می خواهیم درباره نحوه اضافه کردن کامنت به کانال خود در تلگرام با فعال کردن این ویژگی صحبت کنیم.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/07/how-to-add-comment-to-channel-in-telegram-cover.jpg

* نحوه اضافه کردن کامنت به کانال در تلگرام

شما به عنوان یک مدیر کانال تلگرام می توانید پیام منتشر کنید، اتاق گفتگوی صوتی ایجاد کنید، ویدیو ارسال کنید، پادکست میزبانی کنید و غیره. اکنون تلگرام دارای قابلیتی است که به مشترکین شما این امکان را می دهد که انتقادات، پیشنهادات خود و یا هرچیز دیگر را در قالب کامنت، در کانال شما ارسال کنند تا آنچه که زمانی یک گفتگوی یک طرفه بود را به تعامل دو طرفه تبدیل کند.

لازم به ذکر است که کامنت ها فقط در کانال هایی ارسال می شود که دارای گروه های گفتگو هستند. برای فعال کردن کامنت در کانال تلگرام خود، ابتدا باید آن را به یک گروه گفتگو پیوند دهید.

 

نحوه اضافه کردن کامنت به کانال در تلگرام

 

7 مرحله زیر را دنبال کنید تا بتوانید کامنت ها را در کانالتان فعال کنید:

1- تلگرام را باز کنید و روی کانال خود کلیک کنید.
2- در گوشه بالا سمت راست، روی منوی با سه نقطه عمودی کلیک کنید.
3- از منوی کشویی روی «مدیریت کانال» کلیک کنید.
4- ابتدا «گفتگو» و سپس «افزودن گروه» را انتخاب کنید.
5- از لیست، کانال خود را انتخاب کنید.
6- یک پیام ظاهر می شود که از شما می پرسد آیا می خواهید کانال را به یک گروه گفتگو تبدیل کنید. روی «گروه پیوند» کلیک کنید.
7- گزینه “ادامه” را انتخاب کنید.

پس از انجام این کار، دکمه های کامنت به طور خودکار در زیر پست های شما ظاهر می شوند. اعضای کانال شما هم اکنون می توانند در کانال تلگرام شما نظر بدهند.

* نحوه کار کامنت ها در تلگرام

وقتی اعضای کانال شما روی “کامنت” کلیک می کنند، یک اتاق چت جداگانه برایشان باز می شود. این اتاق برای همه اعضای کانال قابل مشاهده است. کاربران همچنین می توانند به نظرات ارسال شده توسط سایر اعضا پاسخ دهند. حتی اعضایی که در گروه بحث و گفتگو نیستند همچنان می توانند چت ها را در کانال بخوانند و نظرات خود را ارسال کنند.