نحوه اضافه کردن چندین اکانت به واتساپ

آموزش نحوه اضافه کردن چندین اکانت به پیام رسان واتساپ در گوشی

 

واتساپ قابلیتی را منتشر کرده است که به شما امکان می دهد از چندین شماره یا اکانت در واتساپ و در یک گوشی استفاده کنید. این ویژگی توانایی پیوند دادن یک دستگاه را بیشتر می کند، زیرا حساب اضافی به طور قانونی در همان گوشی وجود دارد. با افزودن یک اکانت، می‌توانید مخاطبین را بین هر دو شماره تلفن همگام‌سازی کنید و اعلان‌ها را برای هر یک به طور جداگانه تنظیم کنید. با این حال، ارسال یا دریافت پیام و برقراری یا دریافت تماس تلفنی به طور همزمان انجام نخواهد شد.

زمانی که اکانت دوم را اضافه کردید، برای دسترسی به چت‌ها، به‌روزرسانی‌ها، انجمن‌ها و تماس‌های مربوط به هر یک، باید بین آن‌ها جابجا شوید که در ادامه این مقاله از سایت اپ ناب درباره آن توضیح می‌دهیم. فایده این ویژگی این است که چند اکانت واتساپ را می توانید روی یک گوشی استفاده کنید و دیگر نیاز به یک دستگاه اضافی نداشته باشید.

آموزش نحوه اضافه کردن چندین اکانت به پیام رسان واتساپ در گوشی

 

* نحوه اضافه کردن یک حساب دیگر به واتساپ

استفاده از دو اکانت واتساپ در یک گوشی برای برخی کاربران بسیار ضروری است. می‌توانید یک شماره کاملاً جدید به اکانت واتساپ خود اضافه کنید یا شماره‌ای را اضافه کنید که قبلاً از دستگاه دیگری برای واتساپ استفاده می کردید. در هر صورت، فرآیند انجام کار در هر دو مورد مشابه است. اما قبل از شروع، لازم است بدانید که نباید یک اکانت موجود را قبل از اضافه کردن آن به دستگاه جدید از دستگاه دیگری حذف کنید، زیرا واتساپ از اکانت موجود در دستگاه دیگر کد درخواست می کند. برای اضافه کردن اکانت اضافی به واستاپ به شیوه زیر عمل نمایید:

  • روی منوی سه نقطه در بالای صفحه ضربه بزنید و تنظیمات را انتخاب کنید.
  • در اینجا، روی فلش رو به پایین در بالای صفحه، روبروی عکس پروفایل و شماره خود ضربه بزنید تا یک پاپ آپ در پایین صفحه نمایش داده شود.
  • سپس روی گزینه اضافه کردن حساب Add account ضربه بزنید.
  • صفحه ای مشابه اولین ثبت نام در واتساپ برای اضافه کردن یک حساب جدید ظاهر می شود.
  • پس از موافقت با شرایط خدمات، باید کشور خود را وارد کنید و سپس شماره تلفن خود را وارد کنید.
  • پس از تأیید شماره تلفن خود، از شما پرسیده می‌شود که آیا می‌خواهید از پشتیبان‌گیری، انتقال از تلفن قدیمی را بازیابی کنید، یا برای راه‌اندازی حساب جدیدتان مستقیماً به صفحه اطلاعات نمایه هدایت می‌شوید.

با اضافه کردن شماره به گوشی خود، آن را از هر دستگاه دیگری حذف خواهید کرد. ابتدا واتساپ کدی را در دستگاه قبلی شما درخواست می کند و سپس حساب را از دستگاه مذکور حذف می کند. اگر می خواهید شماره دوم خود را در دستگاه قبلی خود فعال نگه دارید، می توانید به جای آن یک دستگاه جدید را در واتساپ متصل کنید.

 

* نحوه جابجایی بین اکانت ها در واتساپ

حرکت یا جابجایی بین حساب های واتساپ آسان و ساده است. هنگامی که حساب دوم واتساپ شما آماده شد، گزینه جدیدی در برگه منو ظاهر می شود. برای جابجایی بین حساب‌ها، روی نماد منوی سه نقطه در بالای صفحه ضربه بزنید و روی گزینه تغییر حساب ها Switch accounts که اکنون در دسترس است ضربه بزنید. یل بجای آن می توانید روی علامت سه نقطه ضربه بزنید و به تنظیمات > حساب بروید. سپس، روی فلش رو به پایین ضربه بزنید. یک پاپ آپ باید در پایین صفحه ظاهر شود که در آن می توانید حساب دیگر خود را انتخاب کنید. بنابراین دیگر لازم نیست به یک برنامه شبیه سازی برای واتساپ متکی باشید.


دانلود واتساپ جدید