نحوه حذف خودکار پیام های صوتی واتساپ پس از گوش دادن

نحوه حذف خودکار پیام های صوتی واتساپ پس از گوش دادن

 

واتساپ با معرفی پیام های View Once برای متن، عکس و ویدیو در سال 2021، پا را یک قدم فراتر گذاشت. اکنون این ویژگی به پیام‌های صوتی گسترش پیدا کرده است. قابلیت یکبار مشاهده View Once برخلاف قابلیت پیام‌های ناپدید شونده است که در آن همه پیام‌هایی که در یک مکالمه ارسال می‌کنید به‌طور خودکار پس از مدت زمانی که تنظیم کرده‌اید از ۲۴ ساعت تا ۹۰ روز حذف می‌شوند. همچنین می‌توانید هر پیامی را که برای هر کسی در واتساپ ارسال می‌کنید، پس از مدتی از طریق تنظیمات پیش‌فرض ناپدید کنید.

در قابلیت یکبار مشاهده، پس از اینکه گیرنده چت را باز کرد و آن را مشاهده کرد، پیام مورد نظر حذف می شود. همانطور که شرکت متا اعلام کرد، شما می توانید در واتساپ پیام صوتی را که ضبط کرده اید، قابلیت یکبار مشاهده را برای آن تنظیم کنید. شما می‌توانید پیام صوتی View Once را با هر فردی در برنامه به اشتراک بگذارید. هنگامی که کاربر یک پیام صوتی دارای ویژگی یکبار مشاهده را دریافت می کند، می تواند آن را هر چند بار که مایل است در یک محیط پخش بسته پخش کند. پس از خروج از آن محیط، برای همیشه دسترسی به آن را از دست می دهند.

نمیتوانیم بصورت قطعی بگوییم که پیام‌های دارای قابلیت یکبار مشاهده، کاملاً خصوصی هستند، چون گیرندگان در حالی که در محیط گوش دادن هستند، می‌توانند پیام را از طریق دستگاه دیگر خارجی ضبط کنند. به هر حال در این مقاله قصد داریم در مورد نحوه حذف خودکار پیام های صوتی واتساپ پس از گوش دادن یا همان ارسال پیام های View Once صحبت کنیم.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/12/how-to-automatically-delete-whatsapp-voice-messages-after-listening-cover.jpg

نحوه حذف خودکار پیام های صوتی واتساپ پس از گوش دادن

 

* نحوه ارسال پیام صوتی View Once در واتساپ

شما می توانید از طریق انجام مراحل زیر، اقدام به ارسال این نوع پیام ها کنید:

  • چت را با یک فرد باز کنید.
  • روی نماد میکروفون در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید و نگه دارید. در حالی که همچنان نگه داشته اید، انگشت خود را به سمت بالا بکشید تا حالت ضبط صدا قفل شود.
  • در سمت راست رابط ضبط، روی دکمه «1» ضربه بزنید. اگر علامت پر شده باشد، یک پیام صوتی View Once ارسال خواهید کرد.
  • پس از اتمام ضبط پیام خود، روی دکمه ارسال ضربه بزنید.

* نحوه گوش دادن به پیام صوتی View Once در واتساپ
هنگامی که هر محتوایی با ویژگی View Once دریافت می کنید، یک خط پیام از فرستنده با نماد View Once ‘1’ به جای هر محتوای واقعی می بینید. از زمانی که پیام به دستگاهتان می‌رسد، تنها ۱۴ روز فرصت دارید تا پیام را قبل از حذف شدن گوش دهید. روی پیام ضربه بزنید تا محیط مشاهده باز شود. از اینجا، می‌توانید از طریق رابط پخش معمولی به یک پیام صوتی View Once گوش دهید. همچنین می‌توانید پیام را با ضربه زدن بر روی نماد سه نقطه در گوشه بالا سمت راست و انتخاب گزارش، گزارش دهید. اگر از واتساپ در اندروید استفاده می‌کنید، می‌توانید برنامه ضبط صفحه سیستم عامل خود را نیز برای ضبط پیام باز کنید!

نحوه حذف خودکار پیام های صوتی واتساپ پس از گوش دادن

 

* محدودیت های پیام های View Once در واتساپ
کاری که نمی توانید انجام دهید این است که از داخل محیط یک اسکرین شات بگیرید. همچنین نمی توانید پیام را به اشتراک بگذارید یا فوروارد کنید. پشتیبان گیری و انتقال حساب واتساپ شامل پیام‌های «View Once» شنیده نشده است. اگر اخیراً داده‌های خود را به دستگاه جدیدی منتقل کرده باشید، همان قوانین فوق اعمال می‌شود.


دانلود واتساپ جدید با لینک مستقیم