چگونه در پابجی حرفه ای شویم

چگونه در بازی پابجی یک بازیکن حرفه ای شویم؟

 

PUBG یا PlayerUnknown’s Battlegrounds یک بازی کلاسیک بتل رویال آنلاین است که در آن حدود صد بازیکن از یک هواپیما در جزیره ای در بازی با چتر نجات می افتند. پس از فرود، بازیکنان باید در تلاش برای مبارزه و زنده ماندن در بازی به دنبال سلاح، تجهیزات و حتی لباس بگردند. آخرین نفر یا تیمی که زنده می ماند برنده می شود. اما چیزهایی هست که باید قبل از اینکه پاهایتان به زمین برسد بدانید.

پابجی یک بازی تیراندازی اول شخص معمولی نیست که در آن تمام دشمنان خود را بکشید و بازی را برنده شوید یا چندین مرحله بازی را تکمیل کنید. تمرکز بازی بر بقا در میدان نبرد است، نه بیشترین کشتار و تکمیل کردن مراحل. حتی ممکن است شما بدون کشتن یک بازیکن، برنده بازی شوید!

درک بازی بسیار آسان است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که در بازی زنده بمانید و خود را از دایره انرژی آبی ایمن نگه دارید که به بازیکنان گرفتار در آن و البته حریفان شما نیز آسیب می رساند. در این مقاله به نکات پایه از جمله مواردی که نیاز است داشته باشیم تا در بازی پابجی حرفه ای شویم خواهیم پرداخت.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/how-to-become-a-pro-in-pubg-cover.jpg

چگونه در پابجی حرفه ای شویم

 

* اتصال اینترنتی قوی
همانطور که همه ما می دانیم، پابجی یک بازی آنلاین است که به اتصال اینترنتی قوی و به ویژه پینگ خوب نیاز دارد. هرچه پینگ کمتر باشد، عملکرد شما در بازی بسیار وان و بدون تاخیر خواهد بود. برای این منظور، توصیه می شود از Wi-Fi استفاده کنید زیرا شبکه های تلفن همراه سرعت ثابتی ندارند. سرعت بالاتر از 2Mbps و پینگ تا حد 10ms نیاز شما را برآورده می کند.

* گوشی هوشمند قوی
گوشی های هوشمند مختلف مجموعه سخت افزاری متفاوتی دارند و بازی PUBG نیز به یک سخت افزار قوی نیاز دارد. بنابراین، گوشی شما باید در بهترین حالت خود باشد. توصیه می شود تمام برنامه هایی که در پس زمینه اجرا می شوند را قطع کنید، بهینه سازی انرژی، ذخیره دیتا و روشنایی خودکار را خاموش کنید تا بهترین تجربه را از انجام بازی داشته باشید. البته کسانی که گوشی های هوشمند قدیمی دارند، می توانند به «تنظیمات» بازی رفته و گرافیک را پایین بیاورند تا تجربه ای روان تر از انجام بازی پابجی را کسب کنند.

* هدفون های میکروفن دار
شما در پابجی می توانید در حین بازی، با هم تیمی های خود ارتباط برقرار کرده و استراتژی های خود را برنامه ریزی کنید. به این منظور، شما به شنیدن صدای واضح نیاز خواهید داشت. علاوه بر این، داشتن یک هدفون قدرتمند می تواند از طریق شنیدن صدای پا، به شما در تشخیص دشمنان نزدیک و مسیری که از آن طرف می آیند کمک کند.

چگونه در پابجی حرفه ای شویم

 

* یادگیری تنظیمات در قسمت لابی
اولین چیزی که هنگام شروع بازی خواهید دید، قسمت لابی است. لابی جایی است که می توانید برخی تنظیمات را انجام دهید، سازماندهی کنید، با دوستان خود ارتباط برقرار کنید، موجودی را مدیریت کنید، پاداش بگیرید، سرورها را تغییر دهید، تیم بسازید، کنترل ها را تغییر دهید، حالت های بازی و نقشه ها را انتخاب کنید.

* درس گرفتن از اشتباهات
اگر یک بازیکن تازه کار (نوب) هستید، توصیه می شود با حالت «Solo» شروع کنید و سپس به «Duo» و «Squad» بروید. انجام بازی بصورت مستقل به شما اعتماد به نفس می دهد و به توسعه استراتژی های خود برای زنده ماندن در بازی کمک می کند. همچنین بر روی نقشه نیز مسلط خواهید شد.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/how-to-become-a-pro-in-pubg-2.jpg

* فرود هرچه سریعتر
رسیدن به زمین قبل از سایر بازیکنان بسیار مهم است زیرا به شما این امکان را می دهد که وسایل و سلاح های خود را قبل از دیگران جمع آوری کنید و به یک نقطه امن برسید. اما فقط یک مشکل وجود دارد، آن هم این است که بازیکنان دیگر نیز ممکن است در همان مکان فرود بیایند و در این صورت، باید آماده باشید تا چتر خود را به سمت دیگری هدایت کنید و کمی دورتر از دیگران فرود بیایید. توصیه می کنیم که برای شروع، در مکانی فرود بیایید که کمی دور افتاده باشد. این ممکن است منجر به لوت کمتری شود، اما می توانید بعداً در بازی جمع آوری کنید.

چگونه در پابجی حرفه ای شویم

 

* چک کردن دایره
در بالا به دایره انرژی آبی اشاره کردیم که سلامت بازیکنان گرفتار در آن را هدر می دهد. مطمئن شوید که خود را در داخل حلقه آبی و همچنین حلقه سفید نگه دارید. با لمس روی نقشه در گوشه سمت راست، می توانید در هر زمان چک کنید که آیا شما یا هم تیمی هایتان در آن دایره هستید یا خیر. در غیر این صورت، سعی کنید در اسرع وقت با دویدن یا با استفاده از هر وسیله نقلیه وارد آن شوید. دایره همچنین دارای یک تایمر اختصاصی است که پس از آن اگر داخل آن باشید، شروع به کم کردن جان یا سلامتی شما می کند. با پیشرفت در بازی، دایره همچنان کوچکتر می شود و هر بازیکنی را به داخل خود می کشاند که شما را به دشمنان نزدیکتر کند.

  • دایره 1: 5 دقیقه
  • دایره 2: 3 دقیقه 20 ثانیه
  • دایره 3: 2 دقیقه 30 ثانیه
  • دایره 4: 2 دقیقه
  • دایره 5: 2 دقیقه
  • دایره 6: 1 دقیقه و 30 ثانیه
  • دایره 7: 1 دقیقه و 30 ثانیه
  • دایره 8: 1 دقیقه

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/how-to-become-a-pro-in-pubg-1.jpg

چگونه در پابجی حرفه ای شویم

* زنده ماندن در نبرد
اگر در «منطقه قرمز» گیر کرده اید، دو کار را می توانید انجام دهید، یا دیگران را بکشید یا به مخفی کاری روی بیاورید. اگر خیلی اعتماد به نفس دارید و می خواهید دشمنان را نابود کنید، می تواند تصمیم بدی نباشد، اما یادتان باشد که این یک بازی جهان باز است و هر کسی می تواند در هر جایی باشد و ممکن است شما این را ندانید. بنابراین بهترین راه این است که به مخفی کاری بروید و منتظر بمانید تا دشمنان، یکدیگر را بکشند. راه های زیادی برای مخفی کاری وجود دارد که چند نمونه آن به شرح زیر می باشد:

– از بوته ها، درختان، صخره ها یا خانه ها برای مخفی شدن استفاده کنید
– به حالت خمیده یا سینه خیز بروید
– به آرامی به حرکت خود ادامه دهید
– برای افزایش استقامت از پک های انرژی یا مسکن استفاده کنید
– از زره و کلاه ایمنی استفاده کنید

 

 

* انتخاب هوشمندانه سلاح
این بازی شامل تعداد زیادی سلاح گرم مانند تپانچه، اس ام جی، تفنگ، تک تیرانداز، نارنجک، نارنجک دودزا و غیره است. شما باید هر یک از آنها را بر اساس استراتژی خود انتخاب کنید. اگر قصد دارید خارج از ساحل بمانید، یک تک تیرانداز یا تفنگ با زوم 4X یا 8X به همراه یک تپانچه و یک تفنگ یا SMG دیگر مانند AKM یا TommyGun توصیه می شود.

* ارتباط با هم تیمی ها
با بازیکنان تیم خود ارتباط برقرار کنید و در مورد موقعیت ها گفتگو کنید و برای اجرای بهتر استراتژی های خود، با آن ها برنامه ریزی کنید. شما همچنین می توانید از مختصات استفاده کنید تا مکان دشمنان را که مشاهده کرده اید به آنها بگویید.


دانلود بازی پابجی