نحوه بلاک و آنبلاک کردن در فیسبوک اندروید

آموزش نحوه بلاک و آنبلاک کردن در فیسبوک در گوشی های اندروید

 

دریافت پیام‌های ناخواسته و پست‌های هرزنامه از خانواده، دوستان، غریبه‌ها و تعداد زیادی از صفحاتی که در فیسبوک لایک یا فالو شده‌اند، می‌تواند گاهی یک مشکل بزرگ و آزار دهنده باشد. بنابراین اگر به دنبال بلاک کردن شخصی در فیسبوک و بازگرداندن آرامش به خود هستید، ما در این مقاله از سایت اپ ناب به شما آموزش می دهیم که چگونه فردی را در فیسبوک اندروید در چند مرحله آسان بلاک و همچنین آنبلاک کنید.

آموزش نحوه بلاک و آنبلاک کردن در فیسبوک در گوشی های اندروید

 

* نحوه بلاک کردن در فیسبوک اندروید

می‌توانید با استفاده از Android یا iOS، افراد را در فیسبوک بلاک کنید. ما مراحل بلاک کردن را در اندروید آموزش می‌دهیم، اما روش در هر دو پلتفرم یکسان است. تنها یک تفاوت جزئی وجود دارد و ما در آموزش خود به آن اشاره کرده ایم. بنابراین، مراحل زیر را دنبال کنید:

1- بلاک کردن کاربر از طریق پروفایل
  • برنامه فیسبوک را باز کنید و به پروفایل شخصی که می خواهید بلاک کنید بروید.
  • سپس روی نماد منوی سه نقطه زیر عکس پروفایل آنها ضربه بزنید.
  • در صفحه بعد، روی «مسدود کردن» یا «Block» ضربه بزنید و سپس با ضربه زدن روی «مسدود کردن» یا «Block» یک بار دیگر در منوی پاپ آپ، اقدام خود را تأیید کنید.
  • کار تمام است. شما با موفقیت فرد مورد نظر را در فیسبوک بلا کرده اید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2024/03/how-to-block-and-unblock-in-facebook-on-android-1.jpg

2- بلاک کردن کاربران از تنظیمات
  • برنامه فیس بوک را باز کنید.
  • روی عکس پروفایل با نماد همبرگر (سه خط افقی) ضربه بزنید. در اندروید، این نماد در گوشه بالا و در iOS در پایین صفحه خواهد بود.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2024/03/how-to-block-and-unblock-in-facebook-on-android-2.jpg

  • در صفحه بعد، علامت چرخ دنده تنظیمات را در بالا پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2024/03/how-to-block-and-unblock-in-facebook-on-android-3.jpg

  • اکنون به پایین اسکرول کنید و در صفحه تنظیمات “مسدود کردن” یا “Blocking” را انتخاب کنید. سپس اگر از برنامه اندروید فیسبوک استفاده می کنید، روی «افزودن به لیست مسدود شده» ضربه بزنید. در iOS، به این مرحله اضافی نیاز نخواهید داشت، بنابراین فقط به مرحله بعدی بروید.
  • اکنون نام شخصی را که می خواهید بلاک کنید تایپ کنید و لیست نام هایی را که فیسبوک بر اساس ورودی شما پیشنهاد می کند را مرور کنید.
  • هدف خود را شناسایی کنید و دکمه “مسدود کردن” یا “Block” را در کنار آن بزنید. در نهایت، انتخاب خود را با زدن “مسدود کردن” یا “Block” در پاپ آپ بعدی تأیید کنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2024/03/how-to-block-and-unblock-in-facebook-on-android-4.jpg

نحوه بلاک و آنبلاک کردن در فیسبوک اندروید

اکنون با موفقیت فردی را بلاک کرده اید که دیگر نمی خواهید بخشی از زندگی اجتماعی آنلاین شما باشد. شما اکنون آن شخص را از دیدن هر یک از پست های شما یا تگ کردن شما در پست های خود منع کرده اید. با این حال، اگر از بلاک کردن شخصی پشیمان هستید، می توانید به راحتی کاربر فیس بوک را در کمترین زمان رفع انسداد کنید.

همیشه افرادی هستند که با آنها حس بدی خواهید داشت. در این صورت، اگر به این افراد متصل هستید، بلاک کردن آنها در فیسبوک احتمالا راه حل شما در گذشته بوده است. با این حال، اگر نظر شما به این افراد تغییر پیدا کرده است، آنبلاک یا رفع مسدودیت این کاربران اولین قدم است.

 

* نحوه آنبلاک کردن در فیسبوک اندروید

ساده ترین راه برای آنبلاک کردن یک کاربر از طریق نسخه اندروید و iOS برنامه فیسبوک است. علاوه بر این، این روند در هر دو سیستم عامل تلفن همراه یکسان است. البته در این مورد، ما از دستگاه اندروید برای تشریح مراحل استفاده می کنیم. روش انجام کار به شرح زیر است:

  • برنامه فیسبوک را در دستگاه خود باز کنید و روی نماد نمایه خود در گوشه بالای صفحه ضربه بزنید. این نماد نمایه در گوشه پایین صفحه iOS خواهد بود.
  • سپس، روی نماد چرخ دنده تنظیمات ضربه بزنید و به پایین بروید تا بخش Blocking را در زیر پنل Audience and Visibility پیدا کنید.
  • در اینجا لیستی از تمام افرادی که در فیسبوک بلاک کرده اید را مشاهده خواهید کرد.
  • به سادگی روی دکمه Unblock در حساب فیسبوکی که می خواهید آنبلاک کنید ضربه بزنید.
  • بعد، در پنجره بازشو تأیید، دوباره روی دکمه Unblock ضربه بزنید.

مراحل بالا را دنبال کنید تا در سریع ترین زمان، مزاحمین سابق خود را در فیسبوک از حالت انسداد خارج کنید. به علاوه، همانطور که فیسبوک نیز به شما یادآوری می کند، تگ های شما با شخص مورد نظر بازیابی می شوند و زمانی که آنها را آنبلاک می کنید، بازیابی می شوند. آنها همچنین می توانند دوباره پروفایل شما را در صورت باز بودن قفل مشاهده کنند.


دانلود فیسبوک با لینک مستقیم