چگونه کسی را در تلگرام بلاک کنیم

چگونه کسی را در تلگرام بلاک کنیم؟

 

تلگرام یک سرویس پیام رسانی عالی است، اما درست مانند سایر شبکه های اجتماعی، مملو از مزاحمین و کلاهبردارانی است که ممکن است با شما تماس بگیرند یا به گروه ها و کانال های ناخواسته اضافه کنند. اگر نمی خواهید با چنین حساب هایی تعامل داشته باشید، برنامه تلگرام به شما امکان می دهد چنین کاربرانی را بلاک یا گزارش دهید. در این مقاله نحوه بلاک کردن کسی در تلگرام برای جلوگیری از ارسال پیام، تماس یا هر نوع تعاملی از طرف اون را توضیح خواهیم داد.

چگونه کسی را در تلگرام بلاک کنیم

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-block-someone-on-telegram-cover.jpg
* چگونه کسی را در تلگرام بلاک کنیم
بلاک کردن کسی در تلگرام از اندروید یا آیفون یک فرآیند ساده است که به شرح زیر می باشد:

  • تلگرام را روی گوشی خود باز کنید.
  • چت را با کسی که می خواهید بلاک کنید باز کنید.
  • از پنجره چت، روی نام کاربری در بالا ضربه بزنید تا پروفایل شخص باز شود.
  • روی سه خط عمودی در بالای صفحه ضربه بزنید.
  • از گزینه های بازشو، مسدود کردن کاربر Block user را انتخاب کنید.
  • در پنجره تأیید، روی مسدود کردن کاربر ضربه بزنید تا اقدام خود را تأیید کنید.
چگونه کسی را در تلگرام بلاک کنیم

* وقتی کسی را در تلگرام بلاک می کنید چه اتفاقی می افتد؟
تلگرام به شما این امکان را می دهد که بدون شماره تلفن با افراد در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید. با این حال، دریافت پیام از حساب های ناشناس می تواند آزار دهنده باشد. خوشبختانه، این سرویس به شما این امکان را می دهد که چنین حساب های مزاحم یا اسپم را مسدود کنید. اما آیا کسی می داند که آیا شما آنها را در تلگرام بلاک کرده اید؟ وقتی کسی را در تلگرام بلاک می کنید، این اتفاق ها می افتد:

1. پیام ها ارسال نشده باقی می مانند
می توان آزادانه در تلگرام برای هر کسی پیام ارسال کرد. اما به محض اینکه شخصی را بلاک کنید، هر پیامی که ارسال کنید، تحویل داده نخواهد شد. همه پیام های ارسال شده توسط یک حساب بلاک شده با یک تیک ظاهر می شوند.

2. عدم برقراری تماس
اکانتی که در تلگرام بلاک می کنید دیگر نمی تواند تماس صوتی یا تصویری برقرار کند. هر زمان که کاربر بلاک شده سعی در برقراری تماس داشته باشد، یک پنجره بازشو برای اتصال ناموفق ظاهر می شود. همچنین هر زمان که بخواهند با شما تماس بگیرند از هیچ اعلان تماسی ناراحت نخواهید شد.

چگونه کسی را در تلگرام بلاک کنیم

3. حروف اول نام جایگزین عکس پروفایل می شوند
وقتی شخصی را در تلگرام بلاک می کنید، عکس پروفایل شما برای آن کاربر قابل مشاهده نخواهد بود. تلگرام برای حساب هایی که بلاک می کنید، عکس پروفایل شما را با حروف اول نام شما جایگزین می کند.

4. وضعیت آنلاین و آخرین بازدید شما پنهان می شود
آخرین وضعیت مشاهده و آنلاین بودن شما به طور پیش فرض برای همه در تلگرام قابل مشاهده است. هنگامی که حسابی را بلاک می کنید، آخرین وضعیت حضور یا آنلاین بودن شما نیز دیگر برای کاربر قابل مشاهده نخواهد بود. در واقع به “آخرین بازدید خیلی وقت پیش” تبدیل خواهد شد.

*وقتی کسی را در تلگرام بلاک می کنم، او چه چیزی را می بیند؟
وقتی کسی را در تلگرام بلاک می کنید، چت قبلی شما با او را می بیند. حروف اول نام شما را به جای عکس پروفایل شما و بیوگرافی شما را نیز خواهد دید.

چگونه کسی را در تلگرام بلاک کنیم

 

* وقتی کسی را در تلگرام بلاک می کنم، آیا شماره من را می بیند؟
خیر، هنگامی که کسی را در تلگرام بلاک می کنید، تمام اطلاعات شخصی شما از جمله شماره تلفن و عکس پروفایل شما از آن شخص مخفی می ماند.

دریافت پیام ها و تماس های تلفنی از کسی که دوست ندارید می تواند آزاردهنده باشد. بهترین راه این است که چنین تماس های ناخواسته ای را بلاک کنید و از شر هرگونه ارتباط ناخواسته ای که سر راهتان قرار می گیرد خلاص شوید. با این حال، اگر یک فرد یا گروهی از کاربران شما را مورد آزار و اذیت قرار دهند یا در یک گروه یا کانال تلگرام رفتار توهین آمیز از خود نشان دهند، همچنان می توانید کانال یا گروه مربوطه را گزارش دهید و برای همیشه آن را ترک کنید. اگر شخصی بدون رضایت شما مدام شما را به گروه ها اضافه می کند، می توانید تنظیمات حریم خصوصی خود را تغییر دهید. به تنظیمات حریم خصوصی خود بروید و افرادی را که می توانند شما را به چت های گروهی اضافه کنند را تغییر دهید.


دانلود تلگرام