نحوه بلاک کردن محتوای کانال های یوتیوب

نحوه بلاک کردن محتوای کانال های یوتیوب چگونه است؟

 

یوتیوب پا را از یک پلتفرم اشتراک گذاری ویدیو فراتر فراتر گذاشته است، چون چیزهای بیشتری از گزینه مشاهده و آپلود ویدیوها را ارائه می دهد. با این حال، هر کسی این آزادی را دارد که هر چیزی را که می خواهد آپلود کند، مشروط بر اینکه با شرایط و ضوابط Google مطابقت داشته باشد. با وجود این، این احتمال وجود دارد که با ویدیوها و کانال هایی روبرو شوید که نمی خواهید آنها را ببینید. خوشبختانه، گوگل راه حل هایی ارائه می دهد که به کاربران اجازه می دهد از نمایش محتوای برخی کانال‌ها در فید خود جلوگیری کنند. ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید محتوای کانال های یوتیوب را بلاک کنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/how-to-block-youtube-channels-content-cover.jpg

* نحوه بلاک کردن محتوای کانال های یوتیوب

کاربران این امکان را دارند که برخی از دستورالعمل ها را برای یوتیوب تنظیم کنند تا مشاهده محتوای کانال ها را مدیریت کند. این به احتمال زیاد بهترین راه حل ممکن برای جلوگیری از دیدن ویدیوها از یک کانال خاص است. این کار نه تنها ویدیوها را از کانال ها محدود می کند، بلکه فیلم های کوتاه ارسال شده توسط آنها را نیز محدود می کند. اما نقطه ضعف این فرآیند این است که وقتی کانالی را مسدود کردید، راهی برای باز کردن قفل آن وجود ندارد، اما چند لحظه فرصت دارید تا این کار را لغو کنید.

نحوه بلاک کردن محتوای کانال های یوتیوب

 

برای مسدود کردن یک کانال در یوتیوب، راهنمای گام به گام زیر را دنبال کنید:

  • برنامه یوتیوب را در گوشی اندروید خود باز کنید یا در یک مرورگر وب به youtube.com بروید.
  • از صفحه اصلی یوتیوب، ویدیویی را از کانالی که می‌خواهید مسدود کنید پیدا کنید.
  • دکمه منو در کنار عنوان ویدیو را فشار دهید.
  • سپس گزینه پیشنهاد کانال را انتخاب کنید.
  • یک صفحه اطلاعات، جایگزین ویدیو روی صفحه شما می شود. اگر کانال اشتباهی را مسدود کرده اید، روی «واگرد» ضربه بزنید.

با این کار تمام توصیه های آن کانال خاص متوقف می شود. می توانید همین کار را برای مسدود کردن کانال های دیگر در YouTube تکرار کنید. علاوه براین، همچنین می توانید نظرات هرزنامه را از برنامه های YouTube در Android و iOS به همراه تنظیمات برگزیده کانال برای YouTube Kids نیز مسدود کنید.


دانلود مستقیم یوتیوب