نحوه پرورش لاما در ماینکرافت

آموزش نحوه پرورش لاما در بازی ماینکرافت

 

از میان تمام حیوانات شگفت‌انگیز در دنیای ماینکرافت، لاما یکی از معدود مواردی است که دست کم گرفته می‌شود. اگر از آن دسته بازیکنانی هستید که عاشق لاما هستند، خبر خوب برایتان این است که پرورش و تکثیر این حیوان امکان پذیر است تا بتوانید ارتشی از ماب های حمل و نقل رنگارنگ داشته باشید. در این مقاله سایت محبوب اپ ناب، مکان پیدا کردن لاما ها و نحوه رام کردن و پرورش آنها را در بازی ماینکرافت به شما آموزش می دهیم.

آموزش نحوه پرورش لاما در بازی ماینکرافت

 

* لاما ها را در کجای دنیای ماینکرافت می توان پیدا کرد؟

لاما یک ماب خنثی در ماینکرافت است که در بیوم های خاص یا به عنوان پیروان معامله گر سرگردان تولید می شود. لاماها عاشق خوردن گندم و یونجه هستند. لاماهای طبیعی در چهار نوع قهوه ای، کرم، سفید یا خاکستری ظاهر می شوند. مکان هایی که لاماها در آنها تخم ریزی می شوند عبارتند از:

  • Windswept hills
  • Windswept forest
  • Windswept gravelly hills
  • Savanna plateau
  • Savanna (Bedrock edition only)
  • Windswept savanna (Bedrock edition only)

همانطور که در لیست بالا می بینید، این ها برخی از بیوم های بسیار کمیاب هستند که پیدا کردن لاما را نسبتاً دشوار می کند. در نسخه بدراک، آنها همچنین در savannas و windswept savannas تخم ریزی می کنند که به طور قابل توجهی منطقه ای را که ممکن است لاماها را در آن پیدا کنید گسترش می دهد. معامله گر سرگردان نیز به طور تصادفی در نزدیکی بازیکن تخم ریزی می کند. دو لید به دو لاما معامله گر متصل شده است که به دلیل لباس هایشان متفاوت از لاماهای طبیعی به نظر می رسند.

 

* نحوه پرورش لاما در بازی ماینکرافت

از دو موردی که لاماها می خورند، می توان از یونجه Hay Bale برای پرورش آنها در بازی استفاده کرد. برای انجام این کار، از دو بسته  یونجه Hay Bale روی دو لاما بالغ استفاده کنید، سپس آنها وارد “حالت عشق” می شوند. لاماها سپس تولید مثل می کنند و یک بچه لاما تخم ریزی می کند. یادتان باشد که فقط می توانید لاماهای بالغ رام شده پرورش دهید. علاوه بر این، فقط بسته های یونجه Hay Bale می توانند لاماها را فریب دهند. گندم wheat نمی تواند. بچه لاما حدود 20 دقیقه طول می کشد تا رشد کند، اما ممکن است با تغذیه آن سرعت رشد آن را افزایش دهید.

 

* نحوه رام کردن لاما در بازی ماینکرافت

پس از پیدا کردن لاما، می توانید آن را رام کنید. این فرآیند تقریباً شبیه رام کردن اسب است. برای سوار شدن به آن باید روی آن کلیک راست کنید، سپس لاما شما را پرت می کند. این کار را چندین بار تکرار کنید تا زمانی که ذرات قلب را در بالای آن مشاهده کنید. می‌توان با تغذیه لاما به غذای مورد علاقه‌شان، این روند را تسریع کرد. دانلود ماینکرافت جدید

 

* رفتار لاما چگونه است؟

وقتی لاما را پیدا کردید، نباید به آن ضربه بزنید. لاماها ماب های خنثی هستند اما اگر به آن ها ضربه بزنید به شما حمله خواهند کرد. لاماها با تف کردن روی بازیکنان به آنها حمله می کنند. این حمله کوچک بسیار بی ضرر است و هر بار نیمی از سلامتی آسیب می بیند. با این حال، لاماها نسبت با گرگ ها دشمن هستند و به طور طبیعی به آنها حمله می کنند.

هنگامی که یک لاما را پیدا کردید، می توانید آن را با یک قایق یا سرب به یک مکان خاص منتقل کنید. علاوه بر این، در واقع یک مکانیک بامزه با لاماها وجود دارد. هنگامی که یک لاما روی سرب قرار می گیرد، لاماهای نزدیک شروع به دنبال کردن آن در یک خط می کنند و کاروانی را ایجاد می کنند. تعداد لاماها در یک کاروان می تواند تا 10 عدد باشد. بنابراین، اگر یک سرب بیشتر به یک لاما متصل کنید، 9 لاما دیگر می توانند آن را دنبال کنند. محدودیتی برای تعداد لاما وجود ندارد و این خیلی جالب است!

 

* ویژگی دیگر لاماها

زمانی که در حال رام کرن یک لاما هستید، می توانید اینونتوری خود را باز کنید و موجودی آنها را نیز مشاهده کنید. همچنین می‌توانید مخفیانه روی لاما کلیک راست کنید تا موجودی آن باز شود. این ماب مانند اسب ها زین ندارند، بنابراین نمی توانید آنها را کنترل کنید. با این حال، می توانید فرش را در صندوق اصلی آنها در سمت چپ قرار دهید. پس از انجام این کار، ظاهر لاما با توجه به رنگ فرش مورد استفاده تغییر می کند. این به شما امکان می دهد ظاهر لاما را انتخاب کنید. علاوه بر این، لاما رام شده بدون توجه به فرش، جزو گروه حمل و نقل است.