نحوه پرورش لاک پشت در بازی ماینکرافت

نحوه پرورش لاک پشت در بازی ماینکرافت چگونه است؟

 

پرورش موجودات مختلف در بازی ماینکرافت یک فرآیند نسبتا مشابه است. این کار شما را قادر می سازد تا آنها را تکثیر کنید و از کشتن آنها چیزهای ارزشمندتری بدست آورید. در مورد برخی از موجودات، مانند axolotl و sniffers در ماینکرافت، پرورش به شما اجازه می‌دهد تا جمعیت را بازیابی کنید و همچنین انواع خاصی از آن موجودات را مانندblue axolotl معروف دریافت کنید. پرورش لاک پشت ها نه تنها برای پیشرفت، بلکه از پاداش‌هایی که با جوجه آوری لاک پشت در ماینکرافت دریافت می‌کنید، مفید است. در این مقاله نحوه پرورش لاک پشت در بازی ماینکرافت را توضیح خواهیم داد.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2024/01/how-to-breed-turtles-in-minecraft-cover.jpg

 

* منابع لازم برای پرورش لاک پشت در بازی ماینکرافت
همانند روشی که می‌توانید دیگر گروه‌ها را پرورش دهید، حداقل به دو لاک پشت و علف های دریایی (غذای مورد علاقه شان) نیاز دارید تا آنها را در بازی ماینکرافت پرورش دهید. بنابراین، در ابتدا نحوه بدست آوردن علف دریایی و سپس نحوه پیدا کردن لاک پشت ها را بررسی می کنیم.

نحوه پرورش لاک پشت در بازی ماینکرافت

 

1. نحوه پیدا کردن علف دریایی
برای پرورش لاک پشت در ماینکرافت، ابتدا باید حداقل دو قطعه علف دریایی پیدا کنید. علف دریای تقریباً در تمام آب‌های موجود در دنیای ماینکرافت تولید می‌شود. شما می توانید آن را در رودخانه ها، اقیانوس های غیر یخ زده، باتلاق ها و غارهای زیر آب پیدا کنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2024/01/how-to-breed-turtles-in-minecraft-1.jpg

به خاطر داشته باشید که فقط با پانچ نمی توانید آن را بدست آورید. تنها راهی که می توانید علف های دریایی را بردارید، قیچی است. همچنین، می‌توانید با استفاده از پودر استخوان روی هر بلوک کامل و غیرشفاف زیر آب که حداقل ۲ بلوک آب بالای آن قرار دارد، به‌طور مصنوعی علف‌های دریایی را پرورش دهید.

2. لاکپشت ها را در کجا می توان پیدا کرد
لاک پشت ها به طور طبیعی روی بلوک های شنی در بیوم ساحلی در ماینکرافت تولید می شوند. اما، شما آنها را در انواع سواحل برفی و یا زیست بوم های ساحلی سنگی نخواهید یافت. به طور معمول، یک گروه تا 5 لاک پشت در یک منطقه تخم ریزی می کنند. علاوه بر این، برخی از لاک پشت ها ممکن است ساحل را ترک کنند و به دریا سفر کنند، اگرچه خیلی از آن دور نخواهند شد.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2024/01/how-to-breed-turtles-in-minecraft-2.jpg

* نحوه پرورش لاک پشت در بازی ماینکرافت
هنگامی که علف های دریایی و لاک پشت ها را در اختیار دارید، می توانید به راحتی آنها را در ماینکرافت پرورش دهید. برای انجام این کار باید مراحل زیر را دنبال کنید:

1. به سادگی روی دو لاک پشت با علف های دریایی در دست راست کلیک کنید، ذرات قلب را بالای سر آنها خواهید دید.
2. کمی بعد، یک لاک پشت کمی بزرگتر از لاک پشت دیگر می شود و شروع به جستجوی مکان مناسب برای تخم گذاری می کند.
3. به خاطر داشته باشید که یک لاک پشت فقط در خانه ساحلی، جایی که تخم ریزی کرده است، تخم می گذارد.
4. پس از پیدا کردن خانه ساحلی، در محل شروع به حفاری می کند.
5. پس از مدت کوتاهی، 1 تا 4 تخم لاک پشت را روی بلوک شنی در ماینکرافت خواهد گذاشت.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2024/01/how-to-breed-turtles-in-minecraft-3.jpg

 


دانلود بازی ماینکرافت