نحوه تغییر صفحه اصلی پیشفرض در اسنپ چت

نحوه تغییر صفحه اصلی پیشفرض در اسنپ چت چگونه است؟

 

اگر هر بار که برنامه اسنپ چت را باز می کنید، دوربین به عنوان صفحه اصلی پیش فرض باز می شود، برای شما کسل کننده شده است، در صورت داشتن اشتراک Snapchat Plus ، دیگر نگران این مشکل نباشید. کاربرانی که اشتراک +Snapchat دارند هم اکنون می توانند صفحه اصلی پیش فرض خود را به هر برگه دیگری مانند برگه چت یا تب Spotlight تغییر دهند. نه تنها این، بلکه اشتراک Snapchat Plus همچنین به شما امکان می دهد نماد برنامه را تغییر دهید، ببینید چه کسی استوری شما را دوباره تماشا کرده است و دوستان خاصی را به عنوان BFF علامت گذاری کنید. برای یادگیری نحوه تغییر صفحه اصلی پیش فرض در اسنپ چت، این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

نحوه تغییر صفحه اصلی پیشفرض در اسنپ چت

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-change-default-home-on-snapchat-cover.jpg

* نحوه تغییر صفحه اصلی پیشفرض در اسنپ چت
هرچند که صفحه دوربین به عنوان صفحه اصلی پیشفرض برای اینکه می توانید مستقیماً یک عکس بگیرید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، واقعاً مفید است، اما کاربران زیادی از برنامه اسنپ چت فقط برای صحبت با دوستان یا تماشای محتوا استفاده می کنند. از این رو، تب دوربین به عنوان صفحه اصلی پیش فرض برای آنها بی فایده است. و همچنین تجربه کاربری پر دردسری برای آن ها ایجاد می کند. برای فع این مشکل، اسنپ چت بالاخره قابلیت تغییر صفحه اصلی پیشفرض را برای کاربران اسنپ چت پلاس اضافه کرد. نحوه انجام این کار به شرح زیر می باشد:

  • برنامه اسنپ چت را باز کنید و روی نماد Bitmoji (یا پروفایل) خود در بالا سمت چپ ضربه بزنید.
  • در اینجا، روی گزینه +Snapchat موجود در زیر تب Snapscore ضربه بزنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-change-default-home-on-snapchat-1.jpg

  • اکنون در قسمت تنظیمات +Snapchat روی گزینه Home tab ضربه بزنید.
  • در اینجا، برگه ای را که می خواهید به عنوان برگه صفحه اصلی جدید برای اسنپ چت تنظیم کنید، انتخاب کنید. ما در اینجا، برگه Spotlight را انتخاب کردیم.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-change-default-home-on-snapchat-2.jpg

اکنون، هر بار که برنامه اسنپ چت را در گوشی خود باز کنید، در ابتدا به جای صفحه دوربین اسنپ چت، برگه Spotlight باز می شود.


دانلود اسنپ چت