چگونه گوشی را فارسی کنیم

چگونه می توانیم زبان گوشی اندروید خود را فارسی کنیم؟

 

برخی از کاربران به دلیل آشنایی بیشتر با زبان فارسی، ترجیح می دهند از گوشی خود در زبان فارسی استفاده کنند تا بتوانند به راحتی و بدون نیاز به ترجمه ها و دستورات خارجی، از تمام قابلیت های گوشی استفاده کنند. همچنین با تغییر زبان گوشی به فارسی، کاربران می توانند به راحتی به اطلاعات و منابع فارسی در دسترس خود دسترسی پیدا کنند. این ممکن است شامل برنامه ها، وب سایت ها، پیام رسان ها و سایر منابع موجود در زبان فارسی باشد. علاوه بر این با تغییر زبان گوشی به فارسی، کاربران می توانند به راحتی با دیگر افراد فارسی زبان ارتباط برقرار کنند و به راحتی پیام ها، ایمیل ها و تماس های خود را در زبان فارسی انجام دهند. در این مقاله خواهیم آموخت که چگونه گوشی را فارسی کنیم.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/11/how-to-change-phone-language-to-farsi-cover.jpg

چگونه گوشی را فارسی کنیم

 

* چگونه گوشی را فارسی کنیم؟

برای فارسی کردن زبان گوشی های اندروید 8 به بالا، می توانید از روش های زیر استفاده کنید:

1. وارد بخش تنظیمات گوشی شوید. (با استفاده از آیکون چرخ دنده در صفحه اصلی)

2. به پایین بروید و روی “System” ضربه بزنید.

3. به بخش “Languages & input” بروید.

4. روی “Language” ضربه بزنید.

5. گزینه  “Add a language” را انتخاب کنید.

6. از لیست زبان ها، زبان فارسی را انتخاب کنید.

7. در این مرحله یا از شما درخواست می شود که می خواهید زبان انتخابی همین حالا روی گوشی شما فعال شود، که باید برای فعال سازی نهایی بر روی Set as Default ضربه کنید.

8. در مرحله قبل ممکن است با انتخاب زبان فارسی، فقط به لیست زبان های روی گوشی اضافه شود. که در این حالت باید در لیست، اسم “زبان فارسی” را بگیرید و به سطر اول یعنی قبل از زبان انگلیسی منتقل کنید. با انجام این کار، زبان گوشی شما فارسی خواهد شد.

چگونه گوشی را فارسی کنیم

 

نکته1: در برخی از گوشی ها، ممکن است نتوانید زبان را به فارسی تغییر دهید. در این صورت، می توانید از برنامه های مخصوص مثل “MoreLocale 2” استفاده کنید. با نصب و استفاده از این برنامه، می توانید زبان گوشی را به فارسی تغییر دهید.

نکته2: قبل از اقدام به تغییر زبان گوشی، حتماً از پشتیبان گیری از اطلاعات مهم خود مطمئن شوید، زیرا تغییر زبان ممکن است اطلاعات شما را پاک کند. همچنین، دقت کنید که تغییر زبان به صورت نادرست می تواند به گوشی آسیب برساند، بنابراین بهتر است قبل از اقدام به تغییر زبان، دستورالعمل های دقیق و رسمی سازنده را مطالعه کنید و از ابزار های معتبر و مطمئن استفاده کنید.