چگونه در بازی Subway Surfers عکس پروفایل بگذاریم

چگونه در بازی Subway Surfers عکس پروفایل بگذاریم؟

 

Subway Surfers یک بازی موبایل بسیار محبوب و هیجان انگیز است که توسط شرکت Kiloo و SYBO Games توسعه داده شده است. در این بازی، شما در نقش یک پسر نوجوان به نام Jake قرار می‌گیرید که از یک کنترل کشیدنی به عنوان مامور فرار استفاده می‌کند. هدف شما در بازی این است که از دست پلیس فرار کنید و در طول راه، سکه‌ها را جمع آوری کنید. این بازی فوق العاده دارای ویژگی‌های برجسته بسیاری است که آن را به یک بازی نسبتاً کامل از نظر گیم‌پلی و شخصی‌سازی تبدیل می‌کند، زیرا کاربران در سراسر جهان این فرصت را دارند که همدیگر را به خاطر اینکه چه کسی هستند و چگونه بازی می‌کنند، بشناسند.

یکی از ویژگی‌های جالب بازی Subway Surfers، شخصی‌سازی پروفایل است. شما می‌توانید تصویر پروفایل خود را تغییر دهید تا با تصویر دلخواه خود در بازی نمایش داده شوید. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا بازی را به سبک خودتان شخصی‌سازی کنید و تجربه‌ای منحصر به فرد داشته باشید. بنابراین اگر می خواهید بدانید که چگونه یک عکس پروفایل را در بازی Subway Surfers قرار دهید، این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

 

چگونه در بازی Subway Surfers عکس پروفایل بگذاریم؟

 

* چگونه در بازی Subway Surfers عکس پروفایل بگذاریم؟

برای قرار دادن عکس پروفایل دلخواه خود در بازی Subway Surfers لازم است که با یک حساب کاربری در شبکه اجتماعی فیسبوک وارد شوید. برای انجام این کار، به بخش تنظیمات (علامت چرخ دنده بالای صفحه) بروید و گزینه “Connect” در قسمت Facebook را انتخاب کنید. سپس وارد صفحه ورود به فیسبوک برای اتصال به بازی Subway Surfers خواهید شد. ایمیل و گذرواژه فیسبوک خود را وارد کنید و گزینه ورود به سیستم را بزنید.

پس از انجام این کار، بازی Subway Surfers به فیسبوک متصل می شود و تصویر پروفایلی که از قبل در فیسبوک تنظیم کرده اید، بعنوان عکس پروفایل شما در بازی Subway Surf نمایش داده می شود. بنابراین برای ایجاد تغییر مجدد عکس، باید عکس پروفایل فیسبوک خود را تغییر دهید تا در آن عکس در پروفایل شما در بازی Subway Surfers منعکس شود. شما با اتصال بازی به فیسبوک می توانید جوایز و امتیازات خود را ذخیره کنید و همچنین می توانید با دوستان خود در فیسبوک بصورت آنلاین به رقابت بپردازید و 5000 سکه هدیه بگیرید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/11/how-to-change-profile-picture-in-subway-surfers-1.jpg

توجه داشته باشید که برخی از نسخه‌های بازی Subway Surfers ممکن است قابلیت تغییر عکس پروفایل را نداشته باشند. یعنی حتی با اتصال بازی به فیسبوک، کماکان عکس مورد نظر شما نمایش داده نشود. لذا، اطمینان حاصل کنید که از آخرین نسخه بازی استفاده می‌کنید.


دانلود بازی Subway Surfers