نحوه تغییر وضعیت به آخرین بازدید به تازگی در تلگرام

آموزش نحوه تغییر دادن وضعیت به آخرین بازدید به تازگی در تلگرام

 

ویژگی “آخرین بازدید” تلگرام می تواند حفظ حریم خصوصی شما را سخت کند. ممکن است دوست نداشته باشید که دوستان و خانواده‌تان آخرین باری که شما در تلگرام فعال بوده‌اید بدانند. خوشبختانه، تلگرام به شما امکان می دهد وضعیت آخرین بازدید خود را پنهان کنید یا آن را به “آخرین بازدید به تازگی” تغییر دهید. ما در این مقاله از سایت اپ ناب نحوه مخفی کردن آخرین بار ورود به تلگرام را توضیح می دهیم.

آموزش نحوه تغییر دادن وضعیت به آخرین بازدید به تازگی در تلگرام

 

* آشنایی با آخرین بازدید در تلگرام

به زبان ساده، وضعیت آخرین بازدید در تلگرام نشان می دهد که آخرین بار چه زمانی کاربر در این پلتفرم فعال بوده است. هنگامی که یک کاربر برنامه تلگرام را نصب و راه اندازی می کند، وضعیت آخرین بازدید او بر این اساس به روز می شود. در حالی که این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا فعالیت دوستان یا همکاران خود را مشاهده کنند، همچنین یک نگرانی در مورد حفظ حریم خصوصی ایجاد می کند.

 

* نحوه تغییر وضعیت آخرین بازدید به “آخرین بازدید به تازگی” در تلگرام

اگر نمی خواهید سایر کاربران مدت زمان آنلاین شدن شما را دنبال کنند، به سادگی این مراحل را دنبال کنید تا وضعیت آخرین بازدید خود را پنهان کنید:

  • اپلیکیشن تلگرام را باز کنید.
  • روی سه خط افقی در گوشه بالای صفحه ضربه بزنید تا منو باز شود.
  • روی “تنظیمات” کلیک کنید.
  • روی «حریم خصوصی و امنیت» ضربه بزنید.
  • به قسمت «آخرین بازدید و آنلاین» بروید و آن را انتخاب کنید.
  • گزینه “هیچکس” را انتخاب کنید تا وضعیت آخرین بازدید خود را از همه کاربران پنهان کنید.
  • اکنون وضعیت آخرین بازدید شما از سایر کاربران تلگرام مخفی می ماند و به صورت “آخرین بازدید به تازگی” نمایش داده می شود.

 

* امکانات اضافی هنگام پنهان کردن آخرین بازدید

شما می توانید مشخص کنید که می‌خواهید برای چه کاربری آخرین بازدید خود را محدود کنید. اگر به مرحله ششم فهرست شده در بالا بروید، باید چند گزینه دیگر را نیز مشاهده کنید. برای یکی، می‌توانید «مخاطبین من» را انتخاب کنید تا فقط دوستانتان بدانند آخرین بار چه زمانی وارد سیستم شدید. اگر در لیست مخاطبین خود یک والدین یا رئیس سختگیر دارید، این به شما امکان می دهد تصمیم بگیرید که چقدر می خواهید آنها بدانند. همچنین می‌توانید گزینه مقابل، «همیشه اشتراک‌گذاری با…» را انتخاب کنید و همه افراد را از زمان آنلاین بودن خود غیر از مورد اعتمادترین دوستان و خانواده‌تان خاموش کنید.

 

* آخرین بازدید به تازگی به چه معناست؟

اگر وضعیت آخرین بازدید خود را مخفی کنید، ممکن است متوجه شوید که آنلاین بودن شما در لحظه همچنان نمایش داده می‌شود. برنامه فقط در مورد جدول زمانی شما در تلگرام مبهم می شود. اگر در چند روز گذشته وارد سیستم شده اید، دیگران “آخرین بازدید به تازگی” را در کنار نام کاربری شما مشاهده خواهند کرد. پس از حدود سه روز، این عبارت به “آخرین بازدید در یک هفته” تغییر می کند. پس از گذشت چند هفته، عبارت مورد نظر به “آخرین بازدید در یک ماه” تغییر می کند. در نهایت، پس از ماه‌ها، «آخرین بازدید از مدت‌ها قبل» را خواهید دید. نکته مهم، مشاهده این پیام در حساب کاربر دیگری نیز می تواند به این معنی باشد که شما بلاک شده اید.


دانلود تلگرام