نحوه تغییر تم دایرکت های اینستاگرام

نحوه تغییر تم دایرکت های اینستاگرام چگونه است؟

 

دایرکت های اینستاگرام مکانی عالی برای برقراری ارتباط خصوصی با دوستان و اعضای خانواده است. شبکه اجتماعی اینستاگرام ویژگی های زیادی را ارائه می دهد تا اطمینان حاصل شود که تجربه کاربری خوبی خواهید داشت. یکی از این ویژگی ها، قابلیت سفارشی سازی در قسمت دایرکت ها است که به شما امکان می دهد، تم دایرکت های اینستاگرام خود را تغییر دهید. اگر می خواهید محیط چت خود با دوستان یا افراد دیگر را سفارشی سازی کنید، خوب است بدانید که اینستاگرام این گزینه را برای شما فراهم کرده است. ما در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد که چگونه می توانید تم و صفحه پس زمینه دایرکت ها را در اینستاگرام تغییر دهید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/08/how-to-change-the-theme-of-instagram-dms-cover.jpg
* نحوه تغییر تم دایرکت های اینستاگرام
تغییر تم دایرکت اینستاگرام آسان است. مانند فیس بوک مسنجر، این ویژگی رایگان است و شما می توانید آن را هر چند بار برای مکالمه هایی که می خواهید انجام دهید. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

  • اینستاگرام را باز کنید.
  • روی نماد پیام رسانی در بالای صفحه ضربه بزنید.
  • دایرکت مورد نظر خود برای سفارشی سازی را انتخاب کنید.
  • روی مرکز سر چت در بالای صفحه ضربه بزنید.
  • گزینه تم ها را انتخاب کنید.
  • سپس تم مورد علاقه خود را که می خواهید استفاده کنید، انتخاب کنید.
نحوه تغییر تم دایرکت های اینستاگرام

 

شما می توانید برای هر مکالمه ای که در اینستاگرام دارید یک تم چت جداگانه تنظیم کنید. اما یادتان باشد که وقتی یک تم را برای چت اینستاگرام اعمال می کنید، برای طرف مقابل نیز تغییر می کند. همچنین می توانید تم را در چت های گروهی اینستاگرام نیز تغییر دهید.

* نحوه تغییر تصویر پس زمینه دایرکت اینستاگرام
متأسفانه، هیچ راهی برای استفاده از عکس های خود به عنوان پس زمینه در دایرکت های اینستاگرام وجود ندارد. تنها راه برای تغییر پس‌زمینه DM اینستاگرام، انتخاب تمی است که با آن، تصویر پس زمینه چت را نیز تغییر می دهد. برای پیدا کردن تم هایی با پس زمینه سفارشی، مراحل بالا (تغییر تم) را دنبال کنید و منوی انتخاب تم را باز کنید. همه تم هایی که دارای والپیپر هستند در زیر بخش تم ها برچسب گذاری شده اند. اگر به پایین اسکرول کنید، بخش دیگری به نام “رنگ ها و گرادیان ها” را خواهید دید. اینها رنگ دایرکت اینستاگرام شما را تغییر می دهند، اما تصویر زمینه را تغییر نمی دهند.


دانلود اینستاگرام