نحوه تغییر تم چت در اپلیکیشن کیک

نحوه تغییر تم چت در اپلیکیشن شبکه اجتماعی کیک چگونه است؟

 

کیک یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی است که علاوه بر پیام رسانی معمولی، امکاناتی همچون اشتراک فایل، ایجاد گروه‌های گفتگو، برقراری تماس صوتی و تصویری و … را فراهم می‌کند. اپلیکیشن کیک هنوز هم در تلاش است تا از برخی برنامه‌های شبکه های اجتماعی محبوب پیشی بگیرد و با ارائه ویژگی های مختلف به مرور زمان به تعداد کاربران خود اضافه کند. یکی از ویژگی‌های جالب کیک، تم قابل تنظیم برای چت است.

این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد که ظاهر چت خود را با انتخاب تم‌های مختلف تغییر دهند. ممکن است این تم‌ها شامل تصاویر پس‌زمینه، تم‌های صوتی، شکلک‌ها یا حتی افکت‌های ویژه برای پیام‌های ورودی و خروجی باشند. اگر شما جزو کاربران مشتاق کیک هستید، احتمالاً بخواهید ظاهر صفحه چت ها را شخصی سازی کنید. در این مقاله، نحوه تغییر تم چت در کیک را به شما نشان می‌دهیم و نکات شخصی‌سازی دیگری را به شما یاد می‌دهیم تا تجربه پیام‌رسانی خود را کمی منحصر به فردتر کنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/12/how-to-change-your-chat-theme-in-kik-cover.jpg

نحوه تغییر تم چت در اپلیکیشن کیک

* تغییر تم چت در اپلیکیشن کیک
شما می‌توانید برای هر یک از چت‌های خود یک تم چت متفاوت تنظیم کنید. این روند برای کاربران اندروید و iOS یکسان است. برای تغییر تم چت در کیک، این مراحل را دنبال کنید:

  • چتی را که می خواهید تم جدیدی برای آن اختصاص دهید را در لیست چت خود انتخاب کنید.
  • روی چت ضربه بزنید، سپس روی نام کاربر یا گروه در بالا ضربه بزنید.
  • روی تغییر تم چت Change Chat Theme ضربه بزنید.
  • تمی را که دوست دارید از لیست موارد موجود پیدا کنید و روی تنظیم تم Set Theme ضربه بزنید.

اکنون صفحه چت انتخابی با ظاهر جدیدی که شما انتخاب کرده اید نمایش داده می شود و همه افراد حاضر در گپ می توانند این تغییر را ببینند. برخی از تم های چت کیک رایگان هستند، در حالی که برخی دیگر را می توان با ارز داخلی برنامه (Kin) خریداری کرد. تجربه چت سفارشی لذت بیشتری نسبت به نگاه کردن به یک رابط کسل کننده دارد. خوشبختانه، کییک با تمرکز بر مخاطبان جوان تر، گزینه های سفارشی سازی فراوان و تم‌های زیبا و مدرن را ارائه می‌دهد.


دانلود مستقیم Kik