نحوه تغییر نام نمایشی خود در واتساپ

نحوه تغییر نام نمایشی خود در واتساپ چگونه است؟

 

واتساپ یکی از محبوب ترین سرویس های پیام رسان در سراسر جهان است. سفارشی سازی نقش مهمی در جذابیت بیشتر اپلیکیشن واتساپ برای کاربران داشته است. نام نمایشی واتساپ شما بخش مهمی از هویت شما است. اما آیا می دانستید که می توانید نام نمایشی واتساپ خود را تغییر دهید؟ اکثر کاربران به نام نمایشی واتساپ خود اهمیت نمی دهند، اما می توانید از آن به بهترین شکل استفاده کنید. شما می توانید آن را برای تبلیغ کسب و کارتان، نمایش اطلاعاتی که کسی می‌تواند برای شناسایی شما استفاده کند و غیره تنظیم کنید.

با این حال، دلایل مختلفی می تواند باعث شود تا شما به تغییر نام نمایشی خود در واتاپ اقدام کنید. این فرآیند به قدری آسان است که می توانید هر زمان که بخواهید و حتی اگر زیاد با کار کردن با اپلیکیشن ها اشنا نیستید، به راحتی آن را انجام دهید. این مقاله را دنبال کنید تا نحوه تغییر نام نمایشی خود در واتساپ را یاد بگیرید.

نحوه تغییر نام نمایشی خود در واتساپ

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-change-your-display-name-on-whatsapp-cover.jpg

* نام نمایشی واتساپ چیست؟
نام نمایشی شما در واتساپ زمانی ظاهر می شود که شخصی که در واتساپ به شما پیام دهد و با او در ارتباط باشید، اما او شماره شما را به عنوان مخاطب ذخیره نکرده باشد. این نام در ابتدای راه اندازی واتساپ از شما خواسته می شود که وارد کنید، اگرچه بعداً نیز می توانید آن را تغییر دهید. به یاد داشته باشید که تغییر نام نمایشی در واتساپ روی شماره ای از شما که شخص دیگر آن شماره را با نام دیگری ذخیره کرده باشد، تأثیری نخواهد داشت. در صورتی که بدون شماره گوشی خود یک حساب واتساپ ایجاد کرده اید، می توانید از نام نمایشی برای جعل هویت شخص دیگری استفاده کنید.

* نحوه تغییر نام نمایشی خود در واتساپ
اگر مایل هستید تا نام نمایشی واتساپ خود را از طریق گوشی اندرویدی خود تغییر دهید، کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برنامه واتساپ را در گوشی خود باز کنید.
  • روی علامت سه نقطه عمودی در بالای صفحه ضربه بزنید.
  • تنظیمات را انتخاب کنید.
  • روی تصویر نمایشی ضربه بزنید.
  • در زیر آن، نام را خواهید دید.
  • نام نمایشی جدید خود را وارد کنید.
  • ذخیره را انتخاب کنید.

دانلود واتساپ