نحوه تغییر نام کاربری اینستاگرام

نحوه تغییر نام کاربری اینستاگرام چگونه است؟

 

اگر در زمانی که به اینستاگرام پیوستید، نام کاربری ساختید که اکنون پشیمان هستید و یا در صورتی که نام کاربری قبلی شما حاوی اطلاعات حساسی مانند نام کامل، تاریخ تولد یا مکان شما باشد که این مورد را به عنوان ایجاد بستری برای تهدیدات مجازی تشخیص دهید، خوشبختانه اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که نام کاربری اینستاگرام خود را تغییر دهید. نام کاربری اینستاگرام شما یک عامل کلیدی در تعیین شخصیت آنلاین شما و نحوه مشاهده سایر کاربران در آنجا است. این قابلیت دارای مزایای زیادی است، چه در حال تغییر برند، چه به دنبال ثبات، اولویت دادن به حریم خصوصی، افزایش تعامل یا صرفاً ترجیحات شخصی خود باشید. در این مقاله نحوه تغییر نام کاربری اینستاگرام را به شما می آموزیم.

نحوه تغییر نام کاربری اینستاگرام

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/09/how-to-change-your-instagram-username-cover.png

* نحوه تغییر نام کاربری اینستاگرام
هرچند که تغییر نام کاربری اینستاگرام ساده است، اما محدودیت هایی نیز وجود دارد که باید در مورد آنها بدانید. در مرحله اول، اینستاگرام به شما امکان می دهد در عرض 14 روز پس از ایجاد تغییر، به نام کاربری قدیمی تر خود بازگردید. اما اگر شخص دیگری نام کاربری قدیمی شما را بگیرد، نمی توانید به آن برگردید. همچنین، اگر اکانت اینستاگرام شما محبوب است و فالوور های زیادی دارد، ممکن است لازم باشد فالوورهای شما از تغییر نام کاربری شما مطلع شوند. بنابراین، قبل از تغییر نام کاربری، باید خوب فکر کنید.

مراحل تغییر نام کاربری در اینستاگرام به شرح زیر است:

  • ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را اجرا کنید.
  • روی پروفایل خود ضربه بزنید.
  • در قسمت هایلایت های استوری خود، روی ویرایش نمایه ضربه بزنید.
  • پس از آن نام کاربری را انتخاب کنید.
  • سپس نام کاربری جدید مورد نظر خود را تایپ کنید.
  • پس از انتخاب نام کاربری جدید، روی “بعدی” ضربه بزنید. نشان خواهد داد که آیا نام کاربری جدید دلخواه شما در دسترس است یا خیر.
  • اگر نام کاربری جدید شما از قبل گرفته شده باشد، یک اعلان ظاهر می شود که “این نام کاربری در دسترس نیست، لطفا نام کاربری دیگری را امتحان کنید.”
  • اگر نام کاربری جدید شما در دسترس باشد، روی علامت تیک در بالای صفحه ضربه بزنید.

دانلود اینستاگرام