چگونه ایمیل اسنپ چت خود را تغییر دهیم

چگونه در اسنپ چت می توانیم ایمیل خود را تغییر دهیم؟

 

اگر می خواهید بدانید که چگونه یک آدرس ایمیل مرتبط با حساب اسنپ چت خود را تغییر دهید، به در جای درستی آمده اید. اکثر برنامه‌ها از شما می‌خواهند که با یک آدرس ایمیل وارد شوید و اسنپ چت نیز از این قضیه مستثنی نیست. شما فقط می توانید حساب اسنپ چت خود را با یک آدرس ایمیل قانونی تأیید کنید. اما در ادامه، ممکن است لازم باشد حساب ایمیل مرتبط با حساب اسنپ چت خود را تغییر دهید. این مقاله از سری مقالات سایت اپ ناب را دنبال نمایید تا به شما نشان دهیم که چگونه این کار را انجام دهید.

چگونه در اسنپ چت می توانیم ایمیل خود را تغییر دهیم؟

 

* چگونه آدرس ایمیل اسنپ چت خود را تغییر دهیم؟

اگر به هر دلیلی نیاز به تعویض ایمیل اسنپ چت خود دارید، می توانید مراحل زیر را برای این کار دنبال کنید. با این حال، به یاد داشته باشید که اسنپ چت از شما می خواهد که آدرس ایمیل جدید خود را تأیید کنید، بنابراین از ایمیلی استفاده کنید که به آن دسترسی دارید. نحوه عمل به طریق زیر است:

1- برنامه اسنپ چت را باز کنید و سپس نماد Bitmoji را انتخاب کنید.

2- در صفحه پروفایل خود، روی علامت تنظیمات (چرخ دنده) ضربه بزنید.

3- در صفحه تنظیمات، گزینه Email را جستجو کنید.

4- در صفحه ایمیل خود، آدرس ایمیل فعلی خود را حذف کرده و یک ایمیل جدید اضافه کنید. پس از اینکار، روی Continue ضربه بزنید.

5- اکنون یک ایمیل تایید دریافت کرده اید. به حساب ایمیلی که به تازگی به حساب اسنپ چت خود اضافه کرده اید، وارد شوید.

6- پیام ارسالی از Snapchat را باز کنید و روی لینک کلیک کنید و روی تایید ایمیل Confirm Email ضربه بزنید.

7- صفحه جدیدی باز می شود که پیامی را نشان می دهد که آدرس ایمیل خود را تأیید کرده اید. در برخی موارد، ممکن است لازم باشد برای تایید به حساب اسنپ چت خود وارد شوید.


دانلود اسنپ چت با لینک مستقیم