چگونه با اینستاگرام ارتباط برقرار کنیم

چگونه می توانیم با پشتیبانی اینستاگرام ارتباط برقرار کنیم؟

 

اگر در شبکه اجتماعی اینستاگرام با مشکلی مواجه شوید، تماس با پشتیبانی آن ممکن است برایتان یک چالش باشد. با توجه به عملیات گسترده متا، در دسترس نبودن یک شخص واقعی برای حل سوالات اینستاگرام شما می تواند مشکل ساز باشد. خوشبختانه، این پلتفرم راه‌هایی را برای حل همه نگرانی‌های مرتبط با اینستاگرام ارائه می‌دهد. ما در این مقاله سایت بزرگ اپ ناب قصد داریم تمام جزئیات برای برقرار کردن ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام را توضیح دهیم.

چگونه می توانیم با پشتیبانی اینستاگرام ارتباط برقرار کنیم؟

 

* چگونه با اینستاگرام ارتباط برقرار کنیم؟

قطعا چیزی که شما انتظار دارید این است که به سرعت با یک پشتیبان اینستاگرام ارتباط برقرار کنید و درخواست خود را مستقیما مطرح نمایید. اما با بیش از یک میلیارد کاربر، بعید است که این اتفاق بیفتد. اگر بخواهید برای کمک با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید یا ایمیل بزنید، این به شدت شانس شما را برای اتصال به یک شخص واقعی کاهش می دهد. خوشبختانه، اینستاگرام یک مرکز کمک اختصاصی برای حل سوالات شما و گزارش مشکلات ارائه می دهد. فقط باید از برنامه روی گوشی خود استفاده کنید یا روی دسکتاپ خود به اینستاگرام دسترسی داشته باشید. یادتان باشد که قبل از انجام مراحل زیر حتما جهت آپدیت اینستاگرام به آخرین نسخه اقدام نمایید:

  • برنامه اینستاگرام را روی گوشی هوشمند خود باز کنید.
  • روی عکس پروفایل خود ضربه بزنید.
  • سپس منوی همبرگر (سه خط افقی) را در بالای صفحه را لمس کنید.
  • روی تنظیمات و حریم خصوصی ضربه بزنید.
  • به پایین اسکرول کنید و روی کمک Help ضربه بزنید.
  • سپس روی مرکز کمک Help Center ضربه بزنید.
  • برای عیب یابی مشکل خود، موضوعات مرتبط را در مرکز راهنمایی را انتخاب کنید. همچنین می توانید درخواست خود را در نوار جستجو تایپ کنید تا به نتایج دلخواه برسید.

متأسفانه هیچ راهی برای تماس مستقیم با اینستاگرام وجود ندارد. فقط می توانید صفحه مرتبط با پشتیبانی را پیدا کنید که مشکل شما را به بهترین شکل توصیف می کند. اگر کار نکرد، می توانید پینگ اینستاگرام را در X امتحان کنید. با این حال، هیچ تضمینی وجود ندارد که پاسخ دهند.

 

* نحوه گزارش مشکل در اینستاگرام

اگر در استفاده با اینستاگرام به مشکلی برخورد کردید، مانند عدم دسترسی به یک ویژگی یا چیزی که به درستی کار نمی کند، می توانید بازخورد خود را برای بهبود برنامه ارسال کنید. برای شروع، هنگام استفاده از برنامه اینستاگرام گوشی خود را تکان دهید یا به تنظیمات برنامه دسترسی پیدا کنید. وقتی گزارش می‌دهید، اطلاعات مربوط به دستگاه، حساب و نسخه برنامه شما به‌طور خودکار پیوست می‌شود تا به اینستاگرام کمک کند مشکل را به درستی درک کرده و حل کند. با این حال، با استفاده از این روش نمی‌توانید سوءاستفاده، تخلف یا هرزنامه را گزارش کنید.

 

* گوشی هوشمند خود را تکان دهید

اگر هنگام استفاده از اینستاگرام گوشی هوشمند خود را تکان دهید، منوی عیب یابی فنی آن فوراً ظاهر می شود و یک اسکرین شات از صفحه فعلی شما می گیرد. سپس می‌توانید مشکل را شرح دهید و برای دریافت راه‌حل درخواست را ارسال کنید. این برای گزارش و حل اشکالات بسیار مفید است. نحوه عملکرد آن به شرح زیر است:

  • گوشی خود را روی صفحه ای از اینستاگرام که در آن با مشکل روبرو هستید تکان دهید تا برنامه به صورت خودکار با یک اسکرین شات از آن عکس بگیرید.
  • سپس روی گزارش مشکل ضربه بزنید.
  • برای ضمیمه کردن گزارش‌های کامل و گزارش‌های تشخیصی، گزینه شامل و ادامه Include و Continue را فشار دهید. این موارد شامل گزارش‌های فعالیت کاربر، گزارش‌های شبکه، گزارش‌های خرابی و تخلیه حافظه مرتبط با برنامه اینستاگرام است.
  • در مرحله بعد اشکالی را که با آن روبرو هستید را شرح دهید و ارسال Send را لمس کنید. همچنین می توانید یک عکس یا اسکرین شات را از طریق گزینه های بارگذاری و اسکرین شات در پایین صفحه برای پشتیبانی اینستاگرام ارسال نمایید.

 

* از طریق منوی تنظیمات

اگر مایل نیستید که اینستاگرام هنگام گزارش مشکل از صفحه فعلی شما عکس بگیرد، به تنظیمات برنامه بروید و از ویژگی گزارش مشکل بدون لرزش برای توصیف و ارسال آن استفاده کنید. می توانید آن را در تنظیمات و حریم خصوصی > راهنما > گزارش مشکل > گزارش مشکل بدون تکان پیدا کنید.