نحوه ساخت لینک برای گروه تلگرام

نحوه ساخت لینک دعوت برای گروه تلگرام در اندروید

 

تلگرام بعنوان یک پلتفرم ارتباطی گسترده، دارای ویژگی های مختلفی مانند پوشه های چت، ویرایش تصویر ارسالی، پیام های زمان‌بندی شده و غیره است. یکی از مفیدترین ویژگی ها در تلگرام دعوت افراد جدید به گروه با استفاده از لینک است. این ویژگی یک جنبه اجتماعی ضروری برای شبکه های اجتاعی تلگرام است. در این مقاله نحوه ساخت و اشتراک گذاری لینک گروه تلگرام در دستگاه اندروید را برایتان توضیح خواهیم داد. پیش از آموزش، به عرض می رسانیم که لینک مستقیم دانلود تلگرام در سایت اپ ناب در دسترس شما کاربران عزیز قرار دارد.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/07/how-to-create-a-link-to-a-group-in-telegram-cover.jpg

* نحوه ساخت لینک برای گروه تلگرام در دستگاه اندروید

اگر قصد ساخت لینک دعوت گروه تلگرام در اندروید و ارسال آن را دارید، باید بدانید که ساخت و اشتراک گذاری لینک گروه تلگرام صرف نظر از نوع دستگاه شما، فرآیند نسبتاً ساده ای است. دنبال کردن روش هایی شرح می دهیم بدون شک به شما کمک می کند تا افراد بیشتری را به گروه های عمومی یا خصوصی که به آن ها علاقه مند هستید دعوت کنید. با این حال، با توجه به اینکه آیا شما مالک گروه هستید یا خیر، روش ها مقداری متفاوت خواهند بود.

 

نحوه ساخت لینک برای گروه تلگرام

 

نحوه ساخت لینک دعوت به گروهی که متعلق به خود شماست در 7 مرحله انجام می شود:

1- گروه خود را در تلگرام باز کنید.
2- روی نام گروه واقع در بالای صفحه ضربه بزنید.
3- صفحه جدید همه اعضای فعلی گروه را به همراه گزینه‌های «اعلان‌ها»، «رسانه مشترک» و «افزودن عضو» نشان می‌دهد. روی «افزودن عضو» ضربه بزنید.
4- گزینه «دعوت به گروه از طریق لینک یا پیوند» را انتخاب کنید.
5- سپس لینک دعوت و همچنین گزینه های کپی، لغو و اشتراک گذاری را خواهید دید. روی «کپی کردن لینک» یا «اشتراک گذاری لینک» ضربه بزنید. از آنجایی که عملکرد این دو گزینه متفاوت است، در صورت انتخاب «کپی کردن لینک» باید به مرحله 6 بروید یا برای روش «اشتراک گذاری لینک» به مرحله 7 بروید.
6- وقتی لینک دعوت گروه تلگرام را کپی می کنید، به کلیپ بورد شما وارد می شود. از آنجا، می توانید لینک را در هر شبکه اجتماعی یا جای دیگر، جایگذاری کنید.
7- با انتخاب “اشتراک گذاری لینک” منوی حاوی گزینه های اشتراک گذاری ظاهر می شود. می توانید برنامه ای را انتخاب کنید که از طریق آن پیوند ارسال شود، پس از انتخاب برنامه، باید گیرنده را مشخص کنید.

 

* نحوه ساخت لینک دعوت به گروهی که شما صاحب آن نیستید در 4 مرحله انجام می شود:

1- تلگرام را باز کرده و وارد گروه مورد نظر شوید.
2- با لمس روی نام گروه قابل مشاهده در بالای صفحه، وارد اطلاعات گروه شوید.
3- اطلاعات مختلفی را مشاهده خواهید کرد. لینک دعوت را پیدا کنید (لینک با “/t.me” شروع می شود)
4- روی لینک لمس کنید و نگه دارید. این کار باعث می شود تا لینک را در کلیپ بورد کپی شود و به شما امکان می دهد پیوند را در هرکجایی که می خواهید به اشتراک بگذارید.