نحوه ایجاد یک پست متنی در تیک تاک

نحوه ایجاد یک پست متنی در تیک تاک چگونه است؟

 

تردز و توییتر در حال رقابت هستند تا دوباره موضوع پست های متنی را داغ کنند و به نظر می رسد که تیک تاک، پلتفرم متعلق به چین تصمیم گرفته است به آن ها بپیوندد. تیک تاک این ویژگی را در اواخر ژوئیه 2023 اعلام کرد. قبل از شعله ور شدن رقابت شرکتی ایلان ماسک و مارک زاکربرگ، فقدان حالت متنی در تیک تاک تا حدودی یک نقطه ضعف بود. بسیاری از کاربران تیک تاک مطمئناً، می‌توانند چند کلمه را روی یک عکس یا ویدیو بنویسند، اما این نیاز به تلاشی از جانب کاربران با دوربین دارد. البته ویژگی‌های متنی تیک تاک نیز به اندازه آنچه که اینستاگرام ارائه می‌کند زمانی که کاربران در استوری‌های خود پست می‌کنند، نیست. بنابراین اگر می خواهید با نحوه ایجاد یک پست متنی در تیک تاک آشنا شوید، مطالعه این مقاله را ادامه دهید.

نحوه ایجاد یک پست متنی در تیک تاک

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/12/how-to-create-a-text-post-on-tiktok-cover.jpg

 

* نحوه ایجاد یک پست متنی در تیک تاک
برای انجام این کار، مراحل زیر را انجام دهید:

  • TikTok را باز کنید
  • دکمه Create (+) را که در مرکز قرار دارد در پایین کلیک کنید.
  • سپس، از بالای صفحه، حالت پیش‌فرض عکس را به متن تغییر دهید.
  • مستقیماً به یک ویرایشگر پیش نویس هدایت خواهید شد.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/12/how-to-create-a-text-post-on-tiktok-1.jpg

اگر با ویرایش متن در حالت های دیگر در تیک تاک آشنا هستید، در اینجا کم و بیش هیچ مشکلی برای انجام این کار نخواهید داشت. ردیف بالا دارای گزینه‌های قالب‌بندی است، از جمله طرح‌بندی طرح کلی، توجیه متن، و کادری از گزینه‌های تایپ‌فیس. ردیف زیر آن یکی ابزار رنگ شما برای متن است. می توانید از نوار لغزنده عمودی در سمت چپ اندازه فونت را کنترل کنید. حداکثر اندازه مجاز برای پست های متنی نسبت به پست های چند رسانه ای کمتر است. همچنین می توانید ایموجی را به دلخواه خود وارد کنید.

نحوه ایجاد یک پست متنی در تیک تاک

 

شما نمی توانید به راحتی چندین بلوک متنی با سبک های مختلف ایجاد کنید یا آنها را با کنترل های حرکتی بچرخانید و مقیاس دهید. برخی از خطوط خالی یک نماد کاراکتر ناشناخته در آن فضا ایجاد می کنند. نمی‌دانیم چرا، اما آن را به عنوان نشانه‌ای در نظر می‌گیریم که پست‌های متنی از مقیاس خارج شده‌اند. یکی دیگر از نشانه های این موضوع عدم وجود تغییر رنگ پس زمینه واضح است. تیک تاک ویژگی را به عنوان یکی از سفارشی‌سازی‌هایی که کاربران می‌توانستند تنظیم کنند، فهرست کرده است، اما به نظر نمی‌رسد اکنون بتوانیم آن را تغییر دهیم. فرض را بر این بگیرید که باید به رنگ مشکی قانع شویدم.

شما می‌توانید چند موسیقی را برای پست خود انتخاب کنید. می‌توانید یک انتخاب 15 ثانیه‌ای از برش‌های 1 دقیقه‌ای موسیقی قانونی انتخاب کنید یا گزیده‌هایی از سایر ویدیوهای تیک تاک را انتخاب کنید. نکته دیگر در بخش صوتی این است که شما نمی توانید صدای تولید شده توسط هوش مصنوعی را برای روایت متن خود انتخاب کنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/12/how-to-create-a-text-post-on-tiktok-2.jpg

وقتی برای انتشار پست خود آماده شدید، می‌توانید یکی از دکمه‌های پایین را فشار دهید تا آن را در استوری خود پست کنید، جایی که پس از 24 ساعت ناپدید می‌شود، یا در فید پست می شود.


دانلود تیک تاک مود شده با لینک مستقیم