چگونه یک کانال واتساپ بسازیم

چگونه می توانیم در واتساپ یک کانال بسازیم؟

 

واتساپ یک پیام رسان بسیار محبوب می باشد که همیشه در حال کار بر روی یک ویژگی جدید برای بهبود تجربه کاربری برای کاربران خود است. یکی از این ویژگی ها، امکان ساخت کانال است و بدون شک می تواند یک جهش خیلی بزرگ برای واتساپ باشد. کانال های واتساپ به افراد و سازمان ها این امکان را می دهند که پیام های یک طرفه در قالب تصویر، ویدیو یا متن و … را برای اعضا ارسال کنند. این به ویژه برای سازندگان محتوا و مشاغل مفید است که اطلاعات را سریعتر برای دنبال کنندگان خود منتشر کنند. دنبال کنندگان نمی توانند در کانال ها پیام ارسال کنند. در این مقاله به ساده ترین روش ممکن، خواهیم آموخت که چگونه می توانیم یک کانال واتساپ بسازیم.

چگونه یک کانال واتساپ بسازیم

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/10/how-to-create-a-whatsapp-channel-cover.jpg

* چگونه یک کانال واتساپ بسازیم
فرقی نمی کند که کاربر دستگاه اندرویدی یا iOS باشید، مراحل ایجاد کانال واتساپ در هر دو سیستم عامل، یکسان است. برای انجام این کار فقط کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

1. برنامه واتساپ را باز کنید و به برگه بروزرسانی ها Updates بروید.

2. در اینجا، بخش کانال ها Channels را مشاهده خواهید کرد که یک علامت مثبت در کنار آن قرار دارد. روی این علامت بعلاوه ضربه بزنید.

3. سپس روی گزینه ایجاد کانال Create channel ضربه بزنید تا فرآیند ساخت کانال واتساپ شروع شود.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/10/how-to-create-a-whatsapp-channel-1.jpg

4. هنگامی که برای اولین بار این کار را انجام می دهید، یک منوی کشویی با دستورالعمل مشاهده خواهید کرد. در اینجا روی ادامه Continue ضربه بزنید.

5. اکنون، دقیقا مانند گروه واتساپ، چند گزینه سفارشی سازی را مشاهده خواهید کرد. در اینجا نام کانال و توضیحات کانال را وارد کرده و یک عکس برای کانال تنظیم کنید. سپس بر روی دکمه ایجاد کانال Create channel ضربه بزنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/10/how-to-create-a-whatsapp-channel-2.jpg

با انجام مراحل بالا، به همین سادگی اولین کانال واتساپ خود را با موفقیت ایجاد خواهید کرد. با این حال، توجه داشته باشید که همه پیام های کانال عمومی هستند و هر کسی که دنبال کننده کانال شما باشد می تواند پیام ها را مشاهده کند.


دانلود واتساپ