چگونه در یوتیوب اکانت بسازیم

چگونه در یوتیوب اکانت بسازیم؟

 

یوتیوب یکی از محبوب ترین وبسایت ها در دنیای امروز است که به کاربران این امکان را می دهد تا ویدیوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. با بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال ماهانه، یوتیوب بهترین پلتفرم برای اشتراک گذاری ویدیوها و کسب درآمد است. اگر شما هم به دنبال ایجاد یک اکانت یوتیوب هستید، این مقاله به شما کمک می کند تا با انجام مراحل ساده، یک اکانت یوتیوب بسازید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/11/how-to-create-a-youtube-account-cover.jpg

چگونه در یوتیوب اکانت بسازیم

 

قدم اول: ورود به سایت یوتیوب
برای ساخت یک حساب یوتیوب، ابتدا باید به سایت یوتیوب مراجعه کنید. برای این کار می توانید نام “یوتیوب” را در موتور جستجوی گوگل تایپ کنید و سپس بر روی لینک سایت یوتیوب کلیک کنید.

قدم دوم: ورود به حساب گوگل
بعد از ورود به سایت یوتیوب، شما باید به حساب گوگل خود وارد شوید. اگر قبلاً یک حساب گوگل دارید، می توانید با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود وارد شوید. در غیر این صورت، می توانید با ایجاد یک حساب جدید، وارد سایت شوید.

قدم سوم: ایجاد یک حساب گوگل
اگر قصد ندارید از حساب گوگل خود برای ورود به یوتیوب استفاده کنید، می توانید با کلیک بر روی “ساخت حساب”، یک حساب جدید برای خود ایجاد کنید. برای این کار، باید اطلاعات شخصی خود را مانند نام، نام خانوادگی، شماره تلفن و آدرس ایمیل وارد کنید. سپس رمز عبور خود را انتخاب کنید و بر روی “بعدی” کلیک کنید.

قدم چهارم: تایید حساب گوگل
بعد از ایجاد حساب گوگل، باید آن را تایید کنید. برای این کار، یک کد تایید به شماره تلفن یا ایمیل شما ارسال می شود. سپس برای تایید حساب، باید این کد را در قسمت مربوطه وارد کنید.

چگونه در یوتیوب اکانت بسازیم

 

قدم پنجم: ساخت حساب یوتیوب
حالا که حساب گوگل خود را تایید کرده اید، می توانید با استفاده از آن وارد حساب یوتیوب خود شوید. برای ساخت حساب یوتیوب، باید بر روی “Sign In” واقع در گوشه بالای صفحه کلیک کنید. سپس آدرس جیمیل خود را وارد کنید و روی دکمه Next کلیک کنید. در مرحله بعد رمز عبور حساب گوگل خود را وارد کرده و روی دکمه Next کلیک کنید.

 

قدم ششم: تکمیل اطلاعات حساب
حالا باید اطلاعات حساب خود را تکمیل کنید. برای این کار، نام کانال خود را وارد کنید و دسته بندی مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین می توانید عکس پروفایل و توضیحات کانال خود را نیز اضافه کنید.

قدم هفتم: تایید حساب یوتیوب
برای شروع استفاده از حساب یوتیوب خود، باید آن را تایید کنید. جهت انجام این کار، یک کد تایید به شماره تلفن یا ایمیل شما ارسال می شود. برای تایید حساب، باید این کد را در قسمت مربوطه وارد کنید.

قدم هشتم: شروع به استفاده از یوتیوب
حالا شما یک حساب یوتیوب کامل دارید و می توانید با استفاده از آن ویدیوهای خود را به اشتراک بگذارید، کانال خود را مدیریت کنید و از سایر امکانات یوتیوب استفاده کنید.

چگونه در یوتیوب اکانت بسازیم

 

نکات مهم:
– برای ساخت یک حساب یوتیوب، باید حداقل ۱۳ سال سن داشته باشید.
– حساب گوگل و حساب یوتیوب شما با هم متصل هستند و برای ورود به یوتیوب، باید از حساب گوگل خود استفاده کنید.
– برای ساخت یک حساب یوتیوب، نیازی به داشتن یک کانال در یوتیوب نیست. اما برای اشتراک گذاری ویدیوهای خود، باید یک کانال داشته باشید.
– برای ساخت حساب یوتیوب، نیاز به داشتن یک ایمیل یا شماره تلفن معتبر دارید.
– جهت جلب توجه کاربران به کانال خود، می توانید از کلمات کلیدی مناسب در عنوان و توضیحات کانال خود استفاده کنید.
– شما می توانید برای جذب مخاطبین بیشتر، می توانید از تصاویر ویدیوهای پرطرفدار در عنوان و تصویر پروفایل کانال خود استفاده کنید.
– بهتر است ویدیوهای خود را با کیفیت بالا و با محتوای جذاب و مفید انتشار دهید تا بتوانید مخاطبین بیشتری جذب کنید.


نصب یوتیوب