چگونه در بازی گنشین ایمپکت اکانت بسازیم

چگونه در بازی گنشین ایمپکت اکانت بسازیم؟

 

بازی گنشین ایمپکت یک بازی آنلاین چند نفره است که توسط شرکت میهویو ساخته شده است. در این بازی، شما در نقش یک قهرمان قرار می‌گیرید و به همراه دوستان خود در ماموریت‌های مختلفی در سراسر جهان شرکت می‌کنید.اما برای شروع بازی، نیاز به ساخت یک اکانت دارید. برای ساخت اکانت در بازی گنشین ایمپکت، نیازی به هزینه پرداختی نیست و می توانید به صورت رایگان و با استفاده از ایمیل خود، حساب خود را ایجاد کنید. همچنین، می توانید با استفاده از حساب های اجتماعی خود مانند فیسبوک، گوگل و توییتر، به سرعت و با یک کلیک، حساب خود را ایجاد کنید. ما در این مقاله قصد داریم نحوه ساخت اکانت در بازی گنشین ایمپکت را با استفاده از ایمیل به شما آموزش دهیم.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/11/how-to-create-an-account-in-genshin-impact-cover.jpg

چگونه در بازی گنشین ایمپکت اکانت بسازیم

 

* نحوه ساخت اکانت در بازی گنشین ایمپکت

ایجاد یک اکانت یا حساب کاربری گنشین ایمپکت از داخل بازی امکان پذیر نمی باشد. لازم است تا از طریق گوشی یا رایانه شخصی  خود به صفحه ثبت نام بروید. آدرس صفحه ثبت نام: https://genshin.hoyoverse.com/en/home

وقتی با گوشی وارد صفحه ثبت نام شدید، روی علامت سه خط افقی واقع در بالای صفحه سمت راست ضربه بزنید. سپس گزینه Log in را بزنید. در مرحله بعد روی عبارت Register Now ضربه بزنید. سپس ایمیل خود را وارد کنید و روی Next بزنید. در صورت نمایش پازل، آن را تکمیل کنید. پس از انجام این کار کد تایید به ایمیل شما فرستاده می شود. ایمیل خود را بررسی کنید و کد دریافتی را وارد نمایید. سپس رمز عبوری شامل عدد، حروف بزرگ و کوچک انگلیسی و علامت تعیین کنید و آن را در هر دوکادر قرار دهید و در پایان Register را بزنید. به همین آسانی شما موفق به ساخت اکانت در گنشین ایمپکت شدید! پس از ساخت حساب کاربری Genshin Impact، به طور خودکار وارد وب سایت خواهید شد. با دیدن نام کاربری خود در سمت راست بالای وب سایت می توانید مطمئن شوید.

برخی از کاربران که کد تایید ایمیل را دریافت نکرده اند، باید کد تأیید را در قسمت هرزنامه ایمیل خود بررسی کنند یا سعی کنند پس از گذشت 60 ثانیه، کد تأیید را دوباره ارسال کنند. برای ساخت اکانت در بازی گنشین ایمپکت از طریق رایانه شخصی، مراحلی مشابه مراحل بالا را طی خواهید کرد. یادتان باشد که اگر برای اولین بار از وب سایت گشنین ایمپکت بازدید می کنید، مانند شکل زیر روی دکمه آبی رنگ  کلیک کنید.

https://appnab.ir/wp-content/uploads/2023/11/how-to-create-an-account-in-genshin-impact-1.jpg


دانلود گنشین ایمپکت